Ana içeriğe atla

dinliyorum dinleniyorum...

ve..


 
  Bu şarkı benim son zamanlarda sürekli dinlediğim 3 şarkıdan biri...İlk söyleyen  Emrah'mış şaşırdım buna...Çünkü Ferhat Göçer öyle güzel seslendirmiş ki başkasından duymaya dayanamam bu şarkıyı...Bir de görüntülerde askerler olduğunu için bir hatırlatmada bulunmak istiyorum...
   TRT 1 'de(Çarşamba saat 20:00 'da)  SAKARYA FIRAT  adlı yeni bir dizi başladı...İzlemenizi tavsiye ederim...Benim gibi sulugözlü biriyseniz yanınızda selpak bulundurmanızda fayda var:) Osman Sınav yönetmenliğinde bir dizi...Ben çok iyi olduğunu düşünüyorum...İyi seyirler ...Sevgi ve Saygılar ...

Yorumlar

SÖZÜN ÖZÜ dedi ki…
Papuç hatırlattığın için teşekkürler. bu hafta ilk bölümüydü galiba ''Sakarya Fırat'ın'' kaçırdım insan daha erken söyler dime :)) neyse internetten bakarım.
Bu arada Nefesin şarkısını ilk Emrah'tan dinleseydin daha hoş olmazmıydı? Maffetmiş göçer! göçürmüş güzelim şarkıyı :)))

SEvgiler...
papuç dedi ki…
amaanııınnn bir arabeskçimi blogumda:P inanmıyorum...Demek Emrahtan dinlesem daha iiyiydi..duymamış olayım,nayır nolamaz:P SÖZÜN ÖZÜ, Ferhat Göçer için ''şarkıyı mahfetmiş '' demiş olamaz:P ...Sen yazmamış ben de görmemiş olayım lütfen :)
SÖZÜN ÖZÜ dedi ki…
Ferhat Göçer süper bir yetenek çok da severim falla.Ama bu şarkıyı yorumlayamamış bea! Duygusallık yok, dikkat etiysen arkasından atlı kovalarmış gibi hızlı söylüyor. Kişisel görüşümdü nacizane :))
Arabesk çok eskilerden dinlerdim itiraf ediyorum :))
Sen dinliceksen yine Emrah'tan dinle :DD
papuç dedi ki…
@SÖZÜN ÖZÜ , sana bi bilgi..önemli bir bilgi veriyorum hazır ol :P

Papuç sadece bunalıma girdiği zaman (ki çok nadirdir) müslüm ve emrah klibi açar izler..neden mi? gülüp kendine gelmek için...birinin sesi diğerinin kaşı var olduğu sürece papuç gülmekten ayrılmaz:P Anladın sen beni eski arabeskçilerden SÖZÜN ÖZÜ :)
SÖZÜN ÖZÜ dedi ki…
ha haahhhaa çok komiksin papuç :)))
Sen bildiğini gibi yap :D
Hadee kal Sağlıcakla...
ruhumunheykeli dedi ki…
Yaramı deştin be papuç. Ağustosa askerim bir aksilik çıkmasa. Bu aralar bu tür klipler izleyince bir garip oluyorum. Ama kendime sözüm var askere gidince(inşallah kısa dönem olur) yanımda ne telefon götürecem ne de askerdeyken kimseyi arayacağım... 5 aylığına herkesin hayatından çıkacağım...
papuç dedi ki…
@ruhumunheykeli, bence bu dediğin biraz bencilce olur (aileni düşününce hiç adil bişey değil ) Hayırlısıyla asker ol inş..
mit dedi ki…
Sakarya Fırat'ı izlerken yanınıza alacağınız selpakların suya dayanıklı cinsten olmasına özen gösteriniz efenim :) esen kalın...
papuç dedi ki…
@mit, sen zaten selpağı kesin al:) tahminime göre çok ağlarsın sen bu dizide :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…