9 Kasım 2009 Pazartesi

Sizi Kaf Dağına Alalım Buralar Size Dar Gelebilir de

   ve..zamanın  birinde  ben  yeni bir topluluğa karışmıştım ...( berbat bi cümle  oldu  ama değiştirmeyecem  beni hatalarımla sevin:D)
  Şimdi  bir kaç kişi  sürekli  beraber  aynı  ortamı  paylaşacaklarsa   bir birlerine  karşı  hoşgörülü , saygılı , kibar  olması  felan  gerekir  değil mi? Doğru olan, insan  olmanın  getirdiği   gerçekler bunlardır.Topluluk eski ama ben  yeniyim bu  gurup içinde ve bir kaç ay sonra  bu  toplulukta  birinin  bariz bişekilde  etrafındaki  insanları  aşağılar  şekilde  konuşması, o şekilde davranması  dikkatimi  çekti. Ve bunu diğer kişilerle  paylaştım   ve  dedim ki: ''Neden  bu  kişinin  böyle  davranmasına  sessiz  kalıyorsunuz?  Böyle  bişeye hakkı   yok  bu kişinin. Yaptığı  çok  saygısızca  ve siz  eğer  arkadaşınızsa onu bu konuda uyarmalısınız'' (ama  içimden de ''eğer uyarmazsanız ben yine patavatsızlık yapıp onu bu yaptığına pişman edecem'' de dedim itiraf edeeyim:P) İçlerinden biri dedi ki: ''Biliyor musun senden korktuğu için sana bu tarz  konuşamıyor  o,  biz de onu  görmemezliğe  geliyoruz   bu  tip konuşmasından  dolayı, arkadaşımızdır dargınlık olur aramızda diye. '' Allahım birini korkutmuşum bu ne büyük bi mutluluk :))))))))))  Bir daha da olmadı zaten  benden  korkan(hep çok gülmemden  kaynaklanıyor  bu  off offf biraz katı dursam  biraz  sert  bakabilsem  daha  kimleri  korkuturdum  ben  beeee:D)
  Neyse  uzatma  papuç  da  sadede gel... Diyeceğim o ki ben  varya  ben,  bana  biri  bi hata yapsa  görmemezliğe  gelir  ya da  afFederim  ama ama ama yanımdaki  insanlara  (ki bu insanlarda iyi niyetli ve iyi insnalarsa)  biri bi saygısızlık  yaparsa,  onları  konumundan  ya da  tipinden  ya da  maddi durumundan  ya da  ne bilimmm  eğitim  durumundan (bu örnekleri çoğaltabilirsiniz)  aşağılar  şekilde  konuşursa  eyvahlar  olsun  onun haline :P Hayatta  kibirli  insana  katlanamıyorumm  abartacak  derecede  gıcık  oluyorum  öylelerine... En  güzel , en bilmiş, en okumuş, en zengin, en şık, en güzel yemek yapan,en en en en en işte'' ben en en...'' diyen herkes nefret ediyorum leynn (argo için özr:D) sizdennnn
  BU  dünyada  herkesin  birilerinden  alacağı  güzellikler  ve  dersler  olabilir onun için   hayatımıza  giren insanları  sınıflandırmamakta  yarar  var (diye düşünüyorum)  Tamam  bazen  ben de insanları  sınıflara  ayırabiliyorum (beşer şaşar tabii:P)  mesela  aptallar ve akıllılar, zekası olan  ama  kullanmayanlarla kullananlar  ya da  aklını boş işlerde  çalıştıranlarla  yerinde çalıştıranlar gibi:)))) Bir de embesiller   var ki  onları hiç  konuya dahil bile etmiyorum:)) İşin şakası bir yana cidden insanlara tepeden bakan sürüngenlerden nefret ediyorum... Ne akılla  başkalarını  aşağı  görüyorlar  onu  da anlamış  değilim, yok yani  bilsem   ki o  öldüğünde farklı yere gidecek ya da farklı şekilde gömülecek amenna  diyeyim  kapatıp çenemi susup onların kibirden  kaf  dağına  uzanan  burunlarını izleyeyim ama  yok  kardeşiimmmm siz de öleceksiniz  bizde...biz  de ölecez fakirde , fakirde ölecek alimde, alimde ölecek zalimde... onun için ne bu  kibir  tepeden  bakıp  gezeceğine  yere  eğilde ezdiğin insanlar  var mı  onlara bakk.... Demedi deme sonra  o koca burnunu(hey burda koca burun mecazi anlamda kullanılmıştır zira benimde burnum  büyük ama kibirden  değil şükür:D) bir gün sürttürürler...bukkadar :))
  Sevgiyle kalın tevazu sahibi, insan gibi insan olma bilincinde olan insanlar...


Not:Resim çokkkk güzel ve bu resim bana diyorki:''Tevazu sevgiden gelir,sevmeyi bilmeyen mutevazi de olamaz''


 2.Bi Not:Alınanlar olur diye diyorum bu yazıda konusu geçen insanlar en az 7 yıl önceki kişilerdir:))))

Share:

9 yorum:

TiO dedi ki...

acizane yorumum.. okunması zor bir font seçmişsiniz..
aynı şey yorumlar için de geçerli..
tabi siz bilirsiniz ama... okuyucu olarak okumak istememe rağmen zorlanıyorum.. bilin istedim. içeriğe yazık oluyor. saygılarımla..

murat dedi ki...

tio ya bende katılıyorum. daha rahat bir fon ve yazı stili ile yazılar daha keyifli okunabilir. tercih senin, istersen fon seçimini okuyucuyada sorabilirsin. ben daha ziyade yazıların yakınlığından şikayetçiyim. bunu bil... diyorum. saygılar.

papuç dedi ki...

inanın hepsini denedim varolan yazı işekilleri ama hiç biri olmadı:( yapabileceğim başka bişey!!!!

? dedi ki...

hayat diyorum şu koskoca dünyaya okadar insan ,canlı sıgıyorda içimize bir tek tevazular sıgdıramıyoruz.genelleme yazılan yazılarını okudum.ne yazıkki insan nefsine yenik düşmesi kadar acı olan ne vardır.paylaşılamayan ne vardır.kim kimden üstün,daha iyi kavramlarını kılıf seçerken asıl olan yürek kavramlarımız degilmidir.ben insanın güzelligini yüzde aramadım.ben insanların güzelligini o tertemiz kalplerede aradım...yazına yaşamın gerçek kesitlerinden bir dörtlük katmışsın peki diger dörtlükler okadar dörtlük varki yaşamda alt alta geldiginde okunurken sadece şu dizeler geliyor.farkında olmalı insan...bir damlacık sudan yaratıldığını farketmeli.anne karnına sığarken dünyaya neden sığamadığını ve sonunda bir metrekarelik yere sığmak zorunda kalacağını farketmeli henüz bebekken'dünya benim'dercesine avuçlarını sımsıkı kapalı olduğun, ölürkende aynı avuçların'herşeyi bırakıp gidiyorum işte'dercesine apaçık olduğunu farketmeli...kaemine yüregine saglık papuç.allah herkesin kalp gözünü açsın...

papuç dedi ki...

@ ? ,yorumunu okurken önce bi tırstım ama bitince de bi oh çektim yani:) anladın sen ne demek istediğimi:) 2.notu boşuna düşmemişim iyi oldu:)
yorum için tşk ederim..

papuç dedi ki...

DEĞERLİ ARKADAŞLAR BLOG YAZI ŞEKLİMDE FAZLA Bİ DEĞİŞİKLİK YAPAMIYORUM ÇÜNKÜ SEÇENEKLER KISITLI ..YORUM YAZI ŞEKLİNDE HİÇ DEĞİŞİKLİK YAPAMIYORUM ZİRA BİLMİYORUM NASIL YAPILACAĞINI:) ONUN İÇİN HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLERİM...ELİMDEN GELENİN EN İYİSİNİ YAPMAYA ÇALIŞTIM:(

SEVGİLERİMLE...

TiO dedi ki...

Düzelmiş fontlar düzelmiş. bir de yazıları iki yana yaslarsanız sorun kalmaz sanırım. dahası wordden yazı pastelemeyin. pasteliyorsanız mutlaka html modundayken pasteleyip sonra fontları düzenleyin..
olmuş olmuş...

baharim dedi ki...

blogun temasındanda kaynaklanıyor olabilir .. bana öyle gibi geldi..

yazmaya devam ;) takiptesiniz. .

papuç dedi ki...

@TİO ,tşk ederim....

@baharım ,sağolasın okuduğunuzu bilmek mutlu ediyor...