Ana içeriğe atla

Papuç diyorki!!

   Benim blog yazılarımı okuyanların şunu bilmesini istiyorum ''Ben tanınmak istemiyorum, kimse beni tanısın istemiyorum,sonra insanlar gelip bana ne garipsin desin de istemiyorum ,sürekli beni bişeylerle itham etsinlerde istemiyorum.''  Profil yazımda da belirttim ''Ben yazdıklarım kadar tanınmak istiyorum ve cidden ben dünyada en son merak edilecek insanım''  Neden bunu anlamak istemiyorsunuz?
  Burda olmamın nedeni asosyal olduğum felan değil, reelimde mutsuz bir insan olmam da değil,sadece bir süre tanınmadan yazmak istiyorum(bilinmeden derken meşhur biri değilim yanlış anlaşılmasın ).Burda özgür olmak hoşuma gidiyor bu suç mu? Reelinde de çok mutlu ve huzurluyum (çok şükür) burda da çok mutluyum. İkisini birbirine katmak istememem suç mu?
  Saygıysa insanlara saygım sonsuz ,sevgiyse hakeden herkesi seviyorum, dostluksa isteyene dost olabilirim ama fazlası yok bu kötü bişey değil sanırım...Ben kötü biri değilim bu yeterli değil mi?
  Neyse öyle işte..Dediğim gibi ''Dünya da en son merak edilecek kişi benim'' ...Hakkınızı helal edin...Asla kimseyi kırmak istemem sanal da bile olsa..Umarım beni anlıyorsunuzdur...Sevgilerle Papuç... hem de devenin bale papucu :)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
içinizdeki ışıkla güzelsiniz ve özel. varlığınız, samimiyetiniz ve paylaşımlarınız için tşkklr. yetinmeyi bilmek ve asla art niyet aramadan tebessümle görmek o ışığı. yazılarınız kişiliğinizdir bence sıkmayın canınızı ve anlatmaya çalışmayın kendinizi. Bakmakla Görmek arasındaki fark bu 1 kişi sizi gördü umarım yetinmeyi bilen herkeste görür :) yeterince varsınız ve iyi ki burdasınız. sımsıcak bizden hikayelerle anımsattıklarınızla yorumlarınızla yorgunluğun atıldığı düşünmelere sevk edişiniz harika. merak ediyorum ama diğer günkü yazılarınızı :D kıvanc m.oğlu
Osman TUNCAY dedi ki…
nickini kısaltmışsın sadece papuç kalmış :)
Zeugma dedi ki…
Kim merak ediyor ki öyle?
Allah Allah..

Tanımak isteyenler olabilir diye dünyaya açık bir olayda resim isim yayınlamama hakkına saygı duyulması gerekiyor.
Yazdıklarımızla buradayız. Zaten kimin ne olduğu ortaya çıkıyor. Gönül dostlukları kuruluyor burada.
Benim tanıdığım pabuç'un isim vermesine gerek yok. Gayet iyi tanıyorum onu ben.
Sevgi dolu, Allah'tan korkan,hassas,son derece iyi niyetli bir insan..Ve içindekileri aktarıyor..
Gerisi boş..
Seni çok sevdiğimi yineliyorum canım..
Sevgilerimle...
bi dost dedi ki…
ahaha bi isyan yazısı daha:D ben de yazdıydım böyle bişey. DELİRTMEYİN LAN ADAMI!! PAPUCU!! :P
bahar gelsin dedi ki…
BİZ SENİ BÖYLE SEVDİK ZATEN:))
nar_ı beyza dedi ki…
Sevgili Papuç,sizi bizi tanımak isteyenler;kim kimi nereye kadar tanıyabilir ki,suretler neyi anlatır bizi tanımak isteyenlere.En güzeli yazıların,şiirlerin sahibini istediğin gibi hayal etmek değil midir.Neden insanlar kendilerini bu zevkten mahrum etmek isterler.Bırakın hayalinzideki gibi suretimiz olsun ve biz sizlere şiirlerimizle,yazılarımızla kısaca RUHUMUZLA seslenelim...
saygılarımla...
bloğunuza daha çok uğramaya çalışacağım...
SİHİRLİSEPET dedi ki…
sevgili Papuç keyfine bak sen...blogda senin hayatta...ne istersen onu yaparsın...yazıların çok güzel...aynen devam...
papuç dedi ki…
tşk ederim arkadaşlar...

@Osman TUNCAY evet insanları uzun ismimden kurtarmak adına yapılmış bir değişiklikti...

@Zeugma, çok güzel yazmışsın yüreğine sağlık...Ben de sizleri çok seviyorum sevgi denen şey verildikçe artıyor ve çok hoş bişey...

@Kıvanç M.oğlu ,ne diyebilirm ki bu sözlerinin karşılığı olarak...Sağol ve Varol her daim inşaallah...gönlünün güzelllikleri her zaman karşına çıkarılsın...

@bi dost ,yılın bi dostu çıldırmak değilde insanları kırmak da istemiyorum ama mecbur kaldım bu yazıyı yazmaya :) delirtmeyin adamı ya huuuuu :))))yine güldürdünnnn

@bahar gelsin, sevgiler her daim karşılıklı canım...

@nar- beyza ,teşekkürler çok mutlu oldum ...her zaman beklerim başım üstünde yeriniz...

@SİHİRLİSEPET, güzel görenlerle yazılar güzelleşir canım biliyorum...yoksa ben yazmayı bilmem bu gerçek..önenmli olan alabilmek ve hissedebilmek ..sağolasın
aa dedi ki…
Bugün birisi uğradı. Yukarıdaki resmi gösterdi.
".......'ı tanıyor musunuz," dedi.
"Hayır," dedim, "hiç görmedim.."
Cebinden yüz dolar çıkardı, elime sıkıştırmaya yeltendi. Avucumun tersiyle itip iade ettim. Gitti.

Direktiflere uyuyoruz yani. Yazdığın sürece de uyarız, canını sıkma.. :)
(son cümle hariç, tümü hayal mahsulüdür.)
papuç dedi ki…
@aa ,...'ı dediniz kaybettiniz ....'i deseydiniz kazanacaktını :)

şaka bir yana yorum için tşkler tebessüm ettirdiniz..
aa dedi ki…
:) soran da tanımıyormuş demek ki, iyice rahatlayabilirsin yani..
Kâzım Mızrak dedi ki…
Neyzen Fikret'e ait olup, çok sevdiğim bir şiirin dörtlüğünü paylaşmak istedim, bu yazıyı okuyunca :)

Sizin bloğa da çok güzel yakışıyor bu dörtlük, bu da geçer yâ Hû mukabilinden.

Istırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer.
Ömr-ü fânî gibidir gün de geçer, dem de geçer.
Gam karar eyleyemez hânde-i hurrem de geçer.
Devr-i şâdi de geçer, gussa-i mâtem de geçer.
Gece gündüz yok olur, ân-ı dem âdem de geçer.

Neyzen Tevfik


Canıma tak ettiği zamanlarda, aklıma gelir bu satırlar.

Sabrederim..
papuç dedi ki…
Kâzım Mızrak , Allah razı olsun çok teşkrler yorumunuz ve dörtlük için...Sabretmek en büyük erdem...
Anlayamazsin dedi ki…
Aynen katiliyorum sana.zaten seni merak edipte,tanismak isteyende yok:)))Inan yasini,nereli oldugunu,adini,nerde yasadigini,ne mezunu oldugunu,hangi diziyi izledigini,en son hangi filme gittigini,hangi yemegi sevdigini,ee medeni halini,sonraciiima telefonunun hangi marka oldugunu ve uretilecek diger sorularin cevaplarini inanki hic merak etmiyorum.Ben seni yainda oldugu gibi,yazilarinla tanimak ve oylece kalmani istiyorum:)bak senden hicbir beklentim yok.digerleri sizinde olmasin :))))

selametle
papuç dedi ki…
@Anlayamazsin, yine beni güldürdün :) telefon markamın dışındaki tüm sorular soruluyor sanal ortamda:) bari tlf markamı söylimm samsung :)))))))))) diğer soruların cevapları kimin umrunda :P

Sevgiler..
Ramazan Aksoy dedi ki…
..Ben kötü biri
değilim bu yeterli değil mi? Yeterli, ondan en ufak şüphemiz yok.İyi birisin ama annenin dedigi gibi biraz "odun" kendi itirafında oldugu gibi "marjinal" benim anladıgım kadarıyla "dobra ve içi dışı bir" ve topluma karşı "elalemden banane" ve "sade ve sıradan" bir yaşam tarzı, suskun görünsede konuşmayı seven kızdıgı zaman karadenizin dalgaları gibi "hırçın ve sert" kimseye eyvallahı olmayan sert bir dış görüntü ama iç dünyası "merhametli,sevecen,fedakar,tertemiz bir kalp" daha ne diyelim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…