16 Kasım 2009 Pazartesi

Öylesine Bi Açıklama


  Canım  yazı  yazmak  istiyor  ama  doğru  konuyu  bulamıyorum.. . derkeeen  aklıma ''keşke böyle olabilseydim dediğim bi durum'' geldi. O da şu;  Birine  çok   kızmışsınız ve kavga  çıktı  çıkacakkennnn  siz  ona  tebessüm ediyorsunuz (ki bunu içten gelerek yapıyorsunuz)  Ne güzel  olur değil mi?  Hem  karşınızdaki insanı  gıcık etmiş olursunuz  hem de boşyere  sinirlenmemiş olursunuz. Bunu başarabildikten sonra sizden iyisi yok.  Haksızlıklara boyun  eğin   felan  demiyorum   siz istediğiniz  şekilde alın hakkınızı ben ne karışırım:))  Benim yazdıklarım önce kendime ben böyle yapabilmeyi çok isterdim. Sevdiğim insanları kavga ederek kırmamış olurdum , zaten  sinir olduğum insanları  da muhatap almadığımı göstermiş olurdum :) Fena mı olurdu ya hu:) Ama başarıyorum bunu öğreniyorum yavaş yavaş sinirlenmemeyi .Yazım burda bitti:)


Dip Not: İşin enteresan tarafı benim kavga ettiğimi gören duyan yoktur sanırım,  varsa da bana hatırlatsın çünkü hafızam zayıf olduğu için ben hatırlamıyorum:) Geçmiş yazılarımda da belirtmişimdir kavga sebebi hiç olmadım ama kavga olacağını anladığım anda da öyle hızlı sıvışırım ki ortamdan,  Hüseyin Bolt bile kıskanır beni:))  Bu açıdan  korkaklığımı seviyorum. Kavga  esnasında,  sinirden  söylemem gereken kelimer aklıma gelmiyo buna da sinir oluyorum onun için kaçmak daha kolay geliyor bana....ama şu var ki ben söylemem gerekenleri daha sakin bir ortamda o kişiye söylerim buna da kimse engel olamaz:) Eeeee herkes hatasını bilmeli öyle değil mi:P

Sağlıcakla ve sevgiyle kalın ...

2.Gerekli Not: Bu resimdeki adamla uzaktan yakından hiç bir yakınlığım yoktur biline:)))))))))))))) Beni güldürdü ya Allah da kendisini güldürsün (dicem ama yazık zaten Rabbim güldürmüş güldüreceği kadar onu) hehehe
Share:

11 yorum:

bahar gelsin dedi ki...

keşke ben de öyle olsam deince ilk satırlarda direkt resme baktım okuyunca neyse dedim konu başkaymış:))

papuç dedi ki...

yazıyı yayınladıktan sonra farkettşm ben de öyle bir anlam çıkarılabileceğini:)))

ismi lazım değil:) dedi ki...

bu mevzuya en uygun resim bu olsa gerek:D

papuç dedi ki...

ismi lazım değil:) resme gül yazıyla resmi bağlama:P resim eğlencelik yazı düşünmelik:P

victor van dort dedi ki...

fotoğrafla yazının alakası olmamasına rağmen yazıya dikkat edemedim bi türlü. çok etkili bi foto kullanmışsın:) şu ciddi konu hakkında bi yorum bile yapamıyorum:)

İ.x.İ.r dedi ki...

Şu resim var ya papuç,iki gün sonra okkalı bi sekilde güldürdü beni..

:D

papuç dedi ki...

@v.v.d boşver ciddi konuyu :) sen gülmene bak ama resimde gülünmeyecek gibi değil ki...adamdaki ka(e)rizmaya bak ya hu:P

@i.x.i.r ,gülmüş olmana sevindim canım..Her daim gülenlerden ol inşaallah...

Osman TUNCAY dedi ki...

muhteşem resim gerçekten ama yazı ondan daha güzel :)

papuç dedi ki...

@Osman TUNCAY , teşekkürederim ...

vecihi dedi ki...

bende çok güldüm resme :D adam bir sürü resme malzeme oldu,ama bunu ilk kez gördüm :) bide inanmadım yakınlığın olmadığına :D banane inanmam işte,ilk defa gördüm bu resmi! banane yaaa

papuç dedi ki...

tamam sen üzülme @Vecihi resimdeki yakınım değil benim:))) oldu mu Vecihi inandın mı Vecihi :)