Ana içeriğe atla

Hayatımızın tebessümüdür onlar..


  Öyle bir zaman gelirki sesinizi duymuş gibi hayatınıza öyle bir insan gönderir ki Allah buna siz bile şaşırırsınız...Nerden çıktın karşıma? dersin ve her saniyen kıymet kazanır onunla...Bu kimi zaman aşk olur kimi zaman dostluk olur kimi zaman arkadaşlık kimi zaman da adını bir türlü koyamadığın bi güzellik öyle ya da böyle zamanını kıymetlendirir bu kişiler..Ve siz hep şükredersiniz sizi sebepsiz sevindirerek bu güzelliklerle sizi karşılaştırdığı için ALLAH'a.
 Hayatınızdan çıkacaklar korkusunu da yaşarız her zaman... Onlar sıkıntı anlarında hayatımızın tebessümü olurlar ruhlarının güzellikleri etraflarını aydınlatır bu kişilerin...SEveriz onları hem de çok severiz değerlerin en güzelini veririz onlara...iyiki vardırlar onlar ...hayata sunulan armağandır onlar...hayatımızın tebessümüdür onlar...güneşimiz olur bazen onlar...Benim için değerlisin dediğim insanlar İYİKİ VARSINIZ sizi seviyorum...



Not: Hadi kıymetinizi bilin sizin için en çok sevdiğim çizgi film kahramanının resmini çalıp çırpıp bloğuma koydum :)
 

Yorumlar

gerçekten öyle çıkıyor işte.ama dost ama sevgili iyiki varlar..
Dalgaları Aşmak dedi ki…
iyi ki varsın diyebilmek en güzel sözcükler bence...

hayatının tebessümlerinin eksilmemesi dileğiyle

sevgiler
Adsız dedi ki…
tüm tebessümlerinizle kalın ve sizde iyiki varsınız onların hayatında tebessümle. ne güzel yazı sıcacık ve samimi. bu soğukta hatırlattıklarınız insanın içini ısıtıyor tşkkrlr size.. k.m.oglu
aa dedi ki…
ben dost olanları (zira onlar için bir şeyler karalamışlığım vardır)diğerlerinden (sevgilide cinsel boyut var biraz da) ayırarak bir şey söylemek isterim.

dostlarımızın tümü öldüğünde biz yaşıyorsak dahi ölmüş gibi oluruz. biz öldüğümüzde dostlarımızdan biri bile yaşıyorsa, daha ölmemişiz demektir. -dedim, bitti.-

(bu önermeyi, 'kulağıma küpe' bölümünün ilk cümlesi ile birleştirince ölümsüz olduğumuz gibi bir sonuca varabilir miyiz ki acep. yoxa hallac-ı mansur.. hallac?.. neyse, o cümle her şey ama :)
đerkenαя dedi ki…
Bazen öyle zamanlar oluyorki aklımızın ucundan dahi geçmeyen kimselere, hatta normal zamanlarda görmeye bile tahammül edemediklerimize..) iyiki varsın diyebiliyoruz.
Etrafımızda hep iyiki varsın diyebileceğimiz insanlar olsa keşke!
papuç dedi ki…
@içimdeki yolculuk, ben onları armağan olarak görüyorum..insanı hayatta olduğuna şükrettiren armağanlar...

@Dalgaları Aşmak, benim için en önemli sözcük ''iyiki varsın''dır ne anlamlıdır bu söz...ne çok şey ifade eder...

@K.M.oğlu , sağolun ve her daim varolun inş. tşk ederim yorumunuz için..

@aa, yorum için tşk ederim ne güzel dile getirmişsiniz..yüreğinize sağlık

@derkenar, evt ihtiyacınıza göre Allah birilerini yardımınıza gönderiyor sankii ...düşünülesi bir durum...hepimizin hayatında böyle güzel insanlar varolsun inş.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…