Ana içeriğe atla

Eften Püften Bi Yazı


-Şimdi ordan burdan şurdan ordan bişeyler yazıp kendimi kandıracam (yazı yazıyorum adına) 

-Köpeklerden çok korkarım (tamam benim korkmadığım şeylerin sayısı bi elin parmaklarını geçmez ama ...) hayatımda ilk defa korkumu hiçe sayıp bir köpeğe yaklaşayım dedim (ki küçük kuzenin topu o köpeğin yanına düşmüş olmaz olaydı:P) ve o köpek beni ısırdı...Ben nerden bileyim onun kendine el uzatan insanları ısırdığınıııııııı...pis köpek onun yüzünden birde aşı olmak zorunda kaldımm...Onları artık sadece uzaktan (10m uzaktan) seviyorum :P

-2 yıl önce öğretmen bi arkadaşımı köye davet etmiştim bizimle bir kaç gün geçirmesi için ve o da kırmadı geldi sağolsun.Bizde değişiklik olsun diye piknik yapalım dedik ama kimse mangalda köfte pişirmeyi beceremediği için kızın önüne yanmış köfteleri koyduk o da bi tanesini yedi ama yüz şekli değişti:) Ben suratını görünce ''sakın .....'ya gittiğinde sana yanmış köfte yedirdiğimizi söyleme kimseye, seni fururum ''dedim....misafire acayip hürmekliyimdir:) Kız bu lafım üstüne boğuluyordu nerdeyse ve dediki '' hayatta kimseye demem bana ne olduğunu anlayamadığım bişey yedirmeye çalıştığınızı'' :)))))))))))))

-Birde Lise de arkadaşla okula doğru yürüyorduk yollarda buzluydu ve 10m önden giden bi kızın ayağı kaydı ve fena düştü,yanımdaki arkadaş o kadar güldü ki bayılacak sandım:P ve dedimki'' abartma istersen aynı şey senin de başına gelebilirdi''  Sonrasında aynı yerden geçerken yanımdaki arkadaş düştü...orda ben koptum işte:))))))) Not: Ben düşmedim şükür ki okula gelmiştik :P

Bu sefer kısa bi yazı oldu ne güzellll:)


Yorumlar

bi dost dedi ki…
sen de mi herşeyden korkuyon yaaa:) sineği elime alamam:D
İ.x.İ.r dedi ki…
ben de korkuyorum köpekten daha doğrusu korkuyordum.bi köpek al kendine debepee,ben ancak bu sekilde yenebildim:D

sevgiler..
đerkenαя dedi ki…
:D bende çok korkarım köpekten, bazen korkumu yenmek için yelteniyorum ama sonuç hüsraan :)) uzak olsunlar bizlere..sevgiler..
SİHİRLİSEPET dedi ki…
sevgili papuç,ben köpeklerden çok korkan biriyimdir.çünkü benim akülü sandalye acayip ilgilerini çekiyo :)) üstüne üstlük bi de geçen sene okulun kampüsünde kovaladı beni bitanesi :)))sonra ne mi oldu? şimdi daha çok korkuyorum :)))
Dalgaları Aşmak dedi ki…
biraz ayıp olacak sizlere ama benim pek bi korkum yoktur :)
hele hayvanlardan asla :)laf aramızda boynumda bir pitonla fotoğrafım mevcuttur:)sokakta da laf atmadan geçtiğim köpek ve kedi yoktur :)benim psikopat ve de sosyopat köpeğim sayesinde köpek korkusunu yenen çok olmuştur :))

sevgiyle...
bahar gelsin dedi ki…
ben de korkuyorum köpekten dogo aletim var bir ara onla geziyodum artık gezmiyom böylece sorun çözüldü
şükür ki sanalda yoklar:)
Adsız dedi ki…
köpektan korkuyorsaniz `Heyhate heyhate vema tu adûn ` deyin sizde.. köpegi gördügümde icime bir korku düserse eger bu duayi okuyorum ve cok iyi geliyor bana :)

sevim
papuç dedi ki…
@bi dost, benim korkmadıklarım ,korktuklarım yanında devede kulak :)) o kadar yanii...

@i.x.i.r, sen beni öldürecenmi korkudan :) ben köpeklere yaklaşamıyorum nerde kaldı almak..abooww düşüncesi bile korkunç :)

@derkenar, bize uzak sevenlerine yakın olsunlar tabii caaanımmmm :))

@SİHİRLİSEPET ,canımsın yaa nedir bizim bu köpek milletinden çektiğimiz...sanki insanları tanıyormuş gibi hep de korkanların peşinden koşuyorlar ben ona şaşıyorum:))

@Dalgaları Aşmak , seni blog aleminin Cesur Yüreği ilan ediyorum:)) Köpek korkusundan bahsederken Pitondan bahsettin de neeeeeeeeeeee:) boynunda piton mu ...tamam ya sen blog aleminin 2 kere cesur hatunusunnnnn:)Allah cesaretine zeval vermesin inş :)

@bahar gelsin, hahahah evet şükür ki sanalda yoklar ama laf aramızda bu sanalda da öyle dengesizler var ki insan köpekleri bile arar oluyo :))))

@adsız ama SEVİM :) teşekkürler tavsiyen için Allah razı olsun inş bi köpek beni koştururken bu dua aklıma gelir :))
mit dedi ki…
Hehehe :) Çok güldüm ya :) Ben korktuğum şeyleri sana burada yeniden saymayacağım. Biz konuda anlaşmıştık zaten ;) O düşen arkadaşının başına gelenin aynısı benim de başıma gelmişti. O zaman ilkokul 1'de falandım galiba. O zamandan beri insanlara gülmemeye özen gösteriyorum. Özellikle de düşenlere :)
papuç dedi ki…
@mit , blog aleminde bi korkaklar listesi olsa 1-Papuç , 2-mit ve 3-bi dost olur :)))) ona ne şüphee:))
Osman TUNCAY dedi ki…
köpek kovalarken bir ileti yolla yardıma geleyim :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…