Ana içeriğe atla

Ne Olacak Benim Halim


Benim, hiç bir zaman pembe panjurlu evim olmayacak(çünkü müstakil ev alacak kadar param hiç olmayacak:D)..

Benim, şöyle en afillisinden bi jeepim de hiç olmayacak...basıp gaza istediğim yere de gidemeyecem..(mazot parasını düşünecem çünkü:D)

Ben, hiç bir zaman villalarda malikanelerde yaşayamayacağım ki değil yaşamak bi malikanenin kapısından içeri bile almayacaklar beni o derece yani:)

Benim bankalarda yüklü miktarda param da olmayacak(hatta yüksüz miktarda da param olmayacak:D)

Benim, ''Ayol bu yazı nerede geçirsem''gibi bi seçeneğim de hiç olmayacak ben anca ailem ve kardeşlerimle Karadeniz turu için hayal kurabilecem:)

Ben ,havyarı uzaktan bile göremeyeceğim mesela,Fransa'da beyaz şarapta içemeyecem İtalya'da pizza da yiyemeyeceğim bırakın oraları ben Afrika'ya bile gidemeyeceğim :))

Ben, zekamla dünyayı hayran bırakacak bi'şeyler yapamayacağım ,dünyayı katliamlarla savaşlarla boğuşturan milletlerden Nobel ödülü bile alamayacam...

Ben, kendisine (belki de kaç ailenin ömürboyu karnını doyuracak kadar) ücretler verilen futbolcular gibi dünya da kendimden söz ettiremeyecem..

Benim hiç bir zaman''paraya para demezdi''gibi afilli bi tarifim olmayacak,paramı har vurup harman savuramayacam hiç bir zaman...(zıkkımın kökünü harca ekmek parası bulamayan insanlarvar dediğinizi duyuyorum ,aaa pardon o benim iç sesimmiş:P)

Ben,faturaları düşünmeden 1 ay geçiremeyeceğim...

Ben ,nerde sabah orda akşam deyip gecelere akamayacağım ...hayranların olmayacak hiç bir zaman...

Benim için flaşlar patlamayacak şarkıcı olamayacağım ve gazeteciler beni barlarda sarhoşken çekemeyecekler...

Ben, Kabeyi görmek için belki de bir ömür boyu çalışacağım , atlayıp uçağa istediğim ülkelere gidemeyeceğim rahatça..

Ben, hiç bir zaman ''paramla herşeyi satın alırım,kaç paralık adamsın sen''gibi cümleler kuramayacam(Türk filmlerindeki gibi:D)

Ben,açlıktan insaların öldüğü, bebeklerin bombalandığı dünyada binlerce dolarlık takılarda takamayacam...

Ben,banka sahibi olamayacağım ve banka hortumlayamayacağım ne yazık(!)...(üstelik hortumladıktan sonra yurt dışına bile kaçamayacağım).

Ben ,medya patroniçesi bile olamayacam ya hu:)

Ben, hiç bir zaman sevdiğim ,doğum günümde pahalı hediyeler almadı diye onun başının etini de yiyemeyeceğim(çünkü bırak pahalıyı ucuzunu alsa amenna diyeceğim:P)

Benim önümde kırmızı halı serilmeyecek,hatta ben halı alırken bile taksitle alacam..

Ben,başbakan da olamayacağım ''ülkeyi ben kurtaracağım'' naraları atamayacağım(müsteşar bile olamayacağım İskender Büyük'ü kıskanacağım o bile müsteşar oldu diye:P)

Ben ,bir dizi film çekemeyeceğim ve insanları ekrana kilitleyemeyeceğim...(Mahsun Kırmızıgül'ü bile kıskanacam ya hu ben:D)

Yeterince dramatik oldu mu yeterince acıdınız mı beni! Arabesk moduna sokabildim mi sizleri ? Yok mu ! O kadar acımtrak yazmıştım halbuki yazımı, yine mi başaramadım! Amacım biraz tebessüm ettirebilmekti sadece..

Ben bunların hiç birini yapamayacağım ne olacak peki...Ben bunlar için mi varım dünya da ...Para,hırs,Başarı,gösteriş,şaşaha..v.b bunları için mi geldim dünyaya...Bana verilmemiş olanlar için asla şikayet etmedim şimdiye kadar, Rabbim de  bundan sonrası için şikayet ettirmesin inşaallah...Ben, neden burada olduğumu bileyim nasıl gitmem gerektiğini bileyim ,canlılara nasıl davranmam gerektiğini bileyim,görevlerim nedir bileyim,Nelerin hesabını verecek olacağımı bilip ona göre yaşamımı sürdüreyim sanırım yeterli.Diğerleri isteyenlerin olsun...Rabbim imanımı, sağlığımı ve huzurumu korusun gerisi lüks benim için...Allah kimin ne ihtiyacı varsa yardımcı olsun inşaallah..

Not:Aslında sonunu da bu kadar ciddi bağlamasaydım iyiydi ama neyse sonuçta dua ile bitirdim bu da güzel!  Güzel dimi...Bu arada resimdeki kadar abartılı param olursa hiç birinizi tanımam bilesiniz:))Bu kadar da açık sözlüyüm yani!


Sevginin en hasıyla kalın....

Yorumlar

FASLI dedi ki…
Üzülme boşver, zaten topu topu 70 yıl yaşıyoruz. Gayret et az kaldı :))
bahar gelsin dedi ki…
faslı ya katılıyorum geçti bitti gidiyor koş günü yakala
khaos dedi ki…
ne güzel..
baktım ki benzer şeylerden bahsetmişiz belkide..

sağlığın huzurun yerinde olsun da, zira onu parayla alamayanlar da var..

çok güzeldi..
eline sağlık..
mit dedi ki…
Sonu beklediğim gibi biten keyifli bir yazıydı. Her zamanki gibi dee bee pee imzasıyla ;)

Pembe panjurlu evin olabilir. Bir kova pembe boya al, panjurlardan aşağı boca et. annen ne der bilmem ama babanın pek memnun kalacağını sanmam :)

Villa, malikane olayına gelince... Allah sana cennet malikanelerinde yaşamayı nasip etsin arkadaşım.

Bu arada sayfandaki "yorumcular" 50 tane yorum yaptığımı söylüyor. doğru mu bu? abooOOOoooOOvv :))

Görüşürüz...
ŞANSLI dedi ki…
Canım çok güzel bir yazı olmuş.Okurken çok güldüm doğrusu!ama sonu duayla çok güzel bitmiş.
Sevgiler...
devenin_bale_papucu dedi ki…
@FASLI benim ananem 98 yaşında ona çekersem daha çookk bekeleyecem yani:P

@bahar gelsin, son paragrafa kadar hepsi şakaydı ya hu güzel insanlar:) sizi tebessüm edin diye yazmıştım yoksa ben hayatımdan binlerce kez şükür çooooook memnunum...

@khaos güzel yorumunuz için sağolun...

@mit, sana ne yazsam bilemiyorum iyiki bloğumu okuyorsun iyiki de yorum yazma zahmetinde bulunuyorsun:)demek 50 yorum olmuş he aaabooowwww:)

Evimizin panjuru yok mit aldım pembe boyayı napacam şimdi elimde kaldı 3 kutu boya:))

Sevgi ve saygı dolu hayatın olsun...
devenin_bale_papucu dedi ki…
@ŞANSLI güldürebildiysem ne mutlu bana..yorum için tşk ederim...sevgiler
bi dost dedi ki…
şikayet etmemen falan ok ama evli değilsin bildiğim kadarıyla, büyük konuşmuş olmuyon mu:P belki zengin biriylen evlenirsin hayatın değişir falan:P
PİA dedi ki…
Allah hiçbirimize hesabını vermeyeceğimiz şeyleri vermesin..
Ve bizi verdiklerine şükredenlerden eylesin..

Sana, profilinde yazdığın gibi insan olmanın idraki verilmiş.. Düşün ki ne nimet..
Ya o yazdıklarının tamamına sahip olma karşılığında bu idrakin elinden alınsaydı.. Bir düşün, değer mi..

Sevgiyle...
mit dedi ki…
Canım bir yerden başlamak lazım. Sen bugünden pembe boyanı, jeep anahtarlığını, malikane paspasını falan al ki geleceğe yatırım olsun :)
devenin_bale_papucu dedi ki…
@mit evt haklısın zaten bi tek onları alabilecek maddi güce sahibim:))))

jeep anahtarını alabileceğimi sanmıyorum ama :P kesin o da beni aşar:)
devenin_bale_papucu dedi ki…
@bi dost ,evliyim ya da değilim diye bişey demedim ki ben :)

@PİA,''Allah hiçbirimize hesabını vermeyeceğimiz şeyleri vermesin..'' kesinlikle katılıyorum ve içten bir amiiin diyorum...Bize onu unutturacak maddi şeylerden uzak etsin bizleri...
Osman TUNCAY dedi ki…
parasız mutluluk olur mu kesin bir karar veremedim ama olmalı diye düşünerek paramız olmasa da ömür boyu mutlu yaşamak dileğiyle...
devenin_bale_papucu dedi ki…
@Osman TUNCAY parası olan herkes mutlu mu sence? Mutluluk denen şey insanın içinde sanırım...hayata nerden baktığına bağlı mutlu olman..sevgiler..
Volkan DENİZ dedi ki…
İnsan en başından vazgeçmez ki. Biraz mücadele edeydin belki bir ikisi olurdu be.. :)
Pabuç dedi ki…
2 yıl oluyor yazıyı yazalı bir ilerleme yok umut olsada :)
Volkan DENİZ dedi ki…
Bu işler zamanla olmaz. Azimle olur.. :)
Pabuç dedi ki…
bunu baştan söylesene ,Ben Fatiha okuyayım bu dileklerimin üzerine o zaman :)Ben de azim ne arar..
Volkan DENİZ dedi ki…
Merak etme oda zamanla olur :)
Pabuç dedi ki…
Allah'ın kör oldum göremiyorum gaipten yazılar geliyor ;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…