13 Ekim 2009 Salı

İzlemeye Değer diye düşünüyorum...

 
D.B.P yeni bir dizi izlemeye başlayacak(hala dizinin başlamasını merakla bekliyor:)) Konusu Hanzala'nın ükesinde geçtiği için ilgiyle izleyecem inşaallah...En azından yaşananlar hayal ürünü değil(herne kadar dizilerdeki karakterler ve olaylar gerçekten alıntı değildir) gibi ekler verilse de bu dizide yaşananların gerçek olduğunu her gün haberlerden izliyoruz..Keşke hepsi hayal ürünü olsaydı da bebeklerin ve çocukların bedenleri soğuk kurşunlarla toprağa düşmeseydi...

4 yorum:

bahar gelsin dedi ki...

nerde ne zaman bu dizi hocam bilgilendir bizi

mit dedi ki...

Keşke öyle olsaydı gerçekten de... Bu arada hangi diziymiş bu? meraklandım bende şimdi.

devenin_bale_papucu dedi ki...

12 Ekim diye reklamını yapıyordu TRT ama akşam bekledim vermediler..Ben de merak ediyorum diziyi...

Anlayamazsin dedi ki...

filistindeki yasananlari gormek icun illaki dizi izlemek gerekmiyor(soz meclis disidir,alinmayiniz).sadece madalyonun oteki yuzunu gorelim ve gozlerimizi kapamayalim.

diziler konusunda bilincli insanlarin sikayetci oldugunu dusunuyorum.neden boyle bizleri uyandiracak,dunyadaki vahsetleri gozler onune serecek diziler yapilmaz.

(genemi bu takma adla yaziyorum,offfff)

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...