11 Eylül 2009 Cuma

..ya ile başlayan bi garip yazı:)

...ya nette de çok fazla kişiyle tanıştım
ama yarısından fazlası sürekli hayatla ilgili şikayetlerdeydi..herkesin şikayet ettiği birileri var.
Bu, günlük hayatımızda da böyle. Biz dahil herkes bişeylerden birilerinden şikayetçidir.Herkes
birilerinin  vefasızlığından 
duyarsızlığından,bencilliğinden,kıskançlığından,ihanetinden,yalancılığından..v.b olumsuz yanlarından şikayet eder(doğaldır bunlar)
Benim anlamadığım sürekli şikayet ettiğimiz bu insanlar uzaydan mı geliyor hiç kimse ben kıskancım ,ben ihanet ettim,ben yalan konuşurum,ben vefasızım..v.b gibi şeyler demezz eee o zaman hepimiz şikayetçiysek bu kötü dediğimiz kişiler nerde??

 Ben ben ben ile başlayan cümleleri sevmem amaaa buna benzer cümleler kuracam şimdi
 -İnsanlara zarar verecek boyutta olmasa da benim de yalanlarım olmuştur
 -Kıskandığım kişilerde oldu (neyseki bunlar maddi şeyler değildi)
 -Vefasızlıklarımda çok olmuştur (arayamadığım arkadaşlarım mesela)
 -Kabalıklarım olmuştur(ki bunlardan pişmanlığını duyduğum ergenlik döneminde annemin kalbini kırmış olmam var)
 ....v.b şeyler işte ben de herkes kadar iyiyim ama daha iyi olmak için gayret sarfediyorum :)) kötü yanlarımda var'' kötü insan'' sıfatı alacak kadar olmasam da benimde kötü yanlarım var her insan gibi..Hiç bir zaman üzüldüğüm zaman suçu başkalarına atmadım ya sustum zamana bıraktım ya da konuştum..biliyorum ki bir kere şikayete başlarsam devamı kesinlikle gelir iyisi mi hiç başlamamak:)

12 yorum:

siyah kelebek dedi ki...

ahh be canım hepimiz neticesin de insan değilmiyiz...Bu gün yapmam dediğimiz şeyi yarın yapıyor olabiliriz..Eleştirmeyelim şikayet etmeyelim derken,Aslında eleştirilen ve şikayet edilen bir insan olabiliyoruz..amann takma sen bunlara kafanı boşver.. :))

mit dedi ki...

Ara sıra yalan söylemek dışında öyle kötü bir huyum yok çok şükür. O yalanları da genelde karşımdaki kırılmasın ya da büyük bir tatsızlık patlak vermesin diye söylerim genelde. Beyazzz Yalannn... :)

devenin_bale_papucu dedi ki...

:))) seni tahmin edebiliyorum iyi birisindirr

bi dost dedi ki...

ben bazen "iyi insan" mıyım diye şüphe bile duyuyorum :S

devenin_bale_papucu dedi ki...

Etrafındaki kötü insanları düşün ya da dünyada aklına gelen tüüm kötüleri düşün sonra kendini kıyasla...bakalım kötü müüsn?

bi dost dedi ki...

o zaman kendimi apoyla kıyaslar, oun bi berisine kadar kötüleşebilirim ama:P

devenin_bale_papucu dedi ki...

tamam pişman ettin söylediğime:)) tamam sen iyi biri değilsin böyle kal:)

bi dost dedi ki...

sevme beniiğğğğ!!! :D

devenin_bale_papucu dedi ki...

ne sevecem be seni...sevinli yazıların için mi ,samimi oduğun için mi ,espri kabiliyetin olduğu için mi,ne sevecem seni hee:))

bi dost dedi ki...

hehe:) tişkür ederim:P

ŞANSLI dedi ki...

Sürekli şikayet eden insanlardan hiç hoşlanmam.Bana bu tür insanlar sıkıcı gelir.Çünkü artık onu huy haline getirmiştir.Devamlı ağlar mız mız mız çekilmez doğrusu.
Ama sen kafana takma bu tür insanlardanda uzak dur canım.
İyi geceler...

bahar gelsin dedi ki...

dün bir söz duydum kamil yani olmuş olgun insan incitmeyen ve incinmeyen kişiymiş ne zor bir ölçü di mi

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...