27 Eylül 2009 Pazar

Oh Ne Güzel Saçmaladım


   Aşk ,Yaş,Siyaset ..bu 3 konu açıldımı içinden çıkılmaz bilirim..Ben de şimdi bunlardan benim en az anladığım AŞK konusunda bişeyler yazmaya başlayıp sonuç getiremeden bırakacam:)Bilmediğim konuda ahkam kesmeyecem korkmayın ...Aşk süslü bi kelime ve ben de süslü cümle fakiri(ben uydurdum ben uydurdum:P) olduğum için istesem de uzun yazamam bu konuda:)
  Ben aşık olduğum insanla gülebildiğim gibi beraberde ağlayabilmeliyim;tartışabildiğim gibi korkusuzca kavga da edebilmeliyim; bilmeliyim ki sevgimizi kavgalardan ağır basacak ve biz olayı tatlıya bağlayabilecez...Mükemmel insan yoktur bunun bilincinde olduğum için ,mükemmel birini sevmeyeceğiminde farkındayım..
 AAaaa çabuk sıkıldım yaw daha fazla yazamayacam biraz uğraşayım dedim süslü cümleler kurmak için cıks olmuyor yaw:P  Benim bildiğim bişey var ;BEN MÜKEMMEL DEĞİLİM SEVDİĞİM İNSANIN DA MÜKEMMEL OLMASINI BEKLEME BENCİLLİĞİ YAPMAMM...Sevdiğim insanlarda da aynı kural geçerlidir benim için..SEvgiyle kalın güzel insanlar...Benim adın Hıdır(ki değil) elimden gelen budur...:)))
Share:

10 yorum:

? dedi ki...

Başlangıç güzel giriş olmuş:)Ben uydurdum ben uydurdum yahu sen yerinde bir saniye duramayan çocuklar gibi yeni bir buluşun keşfini coşkuyla bagıran uydurmanda olsa bravo sana okulu geçecek gibisin ha gayret:))))şaka bir yana yazını sevdim içi dışı dobra dora bir yazı.devamını dilerim:)

devenin_bale_papucu dedi ki...

SAnal haber alma dışında eğlence amaçlı kullanılıyor benim açımdan..burda çocuk gibi samimi olmak hoşuma gidiyo..kurallar yok baskı yok ben ve klavyem ohh bee:)

The İbrahim Ortach dedi ki...

Ben aşık olduğum insanla gülebildiğim gibi beraberde ağlayabilmeliyim;tartışabildiğim gibi korkusuzca kavga da edebilmeliyim; bilmeliyim ki sevgimizi kavgalardan ağır basacak ve biz olayı tatlıya bağlayabilecez.
-şanslıysan zaten öyle olur-

devenin_bale_papucu dedi ki...

%75 öyle:))Buna da şükür

bahar gelsin dedi ki...

insanın hallerinden biridir aşk müdahale edemediği 3 halden biri
doğum ölüm aşk bazı aalimler buna evliliği de katarlar
insanın en doğal halleri Büyük bir Sanatkar tarafından yaratıldığından sanatkaranedir yani süslü cümleleri bırakıp doğallığa ne kadar yaklaşırsak terk edersek iyeliklerimizi saf halimizle kalırız ki bu çok zordur
bunu yapabildiğin için kutlarım seni dbp

ismi lazım değil:) dedi ki...

"bilmeliyim ki sevgimizi kavgalardan ağır basacak ve biz olayı tatlıya bağlayabilecez"

bence bariz bi şekilde çok tatlı anlatmışsın:)

devenin_bale_papucu dedi ki...

@bahargelsin sana bi itiraf ben hayatta kavga edemem:)) kavga ortamından hemen sıvışırım ya da kırıldıysamda bi köşe de ühüü ühüü diye ağlarım sesiszce ..ama sonra dan içimdekileri muhakkak söylerim karşımdakine(tabi değer verdiğim biriyse)

@ismi lazım değil:) o senin tatlılığın :))

SİHİRLİSEPET dedi ki...

aşk bir sudur, iç iç kudur :) bu da benim yorumum :)

mit dedi ki...

"Gerçek aşk, Allah'a ve resulüne duyulan aşktır. Dünyadaki aşk ise sadece bunun gölgesidir."

Off, çok ağır bi yorum oldu bu galiba :)

Bahar gelsin'in yorumu şahane yalnız. Tebrikler...

devenin_bale_papucu dedi ki...

@sihirlikelebek alemsin:)

@mit,çok güzel yorum ve kesinlikle doğru bir yorum yüreğine sağlık