10 Eylül 2009 Perşembe

Ey Erkekler okuyun bunu ,yazın aklınızın bi köşesine:)

Küçük bir erkek çocuk,annesine sordu:''Niçin ağlıyorsun?''
''Çünkü ben kadınım,''diye cevapladı annesi.
''Anladım''dedi çocuk.Annesi, çocuğu kucaklayıp''hiçbir zaman anlayamayacaksın''dedi.
Babasına:''Baba,annem niçin ağlıyor?''diye sordu.
Babanın cevabı:''Bütün kadınlar sebepsiz ağlayabilen yapıdadır.''oldu.
Küçük çocuk büyüdü,yetişkin adam oldu,hala kadınların niçin ağladıklarını keşfedemedi.
Nihayet ,öldükten sonra cennete gittiğinde Allah'a sordu:''Kadınlar niçin bu kadar kolay ağlayabiliyorlar?''Allah:''Ben insanları özel yarattım!Tüm yaşamın ağırlığını taşıyabilecek kuvvette olmasına rağmen başkalarına teselli verecek kadar yumuşak omuzlar,doğumun acısına olduğu kadar doğurdukları evlatlarının nankörlüğüne dayanabilecek iç kuvvetini verdim.
Başkalarının kuvvetinin kalmadığında devam edecek azmi,ailesinin hastalığında yorgunluğa papuç(burdaki papuç ben olmuyorum biline:P) bıraktırmayacak kudreti verdim.
Hertürlü şart altında hatta kendilerini çok kötü incitseler de,çocuklarını sevmek duygusallığını verdim.Bu duygusallık her yaştaki çocuklarının yaralarını sarmalarına,sorunlarını dinleyip paylaşmalarına yardım ediyor.
Kocalarını tüm kusurlarıyla sevmek kuvvetini verdim.Onlara iyi bir kocanın eşini asla incitmeyeceğini fakat bazen destek ve kuvvetini deneyecek davranışlarda bulunacağını(ki ben bu kısmı anlamadım anlayan açıklasın lütfen:D)anlayacak duyarlı bir zeka verdim.
Tek zayıflık olarak kadınlara bir gözyaşı verdim...
Tamamen kendilerinin sahip oldukları,ihtiyaçları olduğunda kullanmak üzere...İnsanlık için bir gözyaşı..''diye cevapladı.
Kadını güzel yapan şey ne saçıne vücudu ne de kendini ne şekilde taşıdığıdır.Kadını esas güzel yapan sevgisini paylaşabilmesi,fedakarlığı,sorumluluğu,anlayışı(tamam bazen anlayışlı olmadıkları da oluyo kabul edelim bunu:D)sadece bilgi değil aynı zamanda kalbe yönelik aklıdır.


Dip Not:Kendi Kutup Yıldızını Bul ,kitabından alıntıdır arkadaşlar...

14 yorum:

sihirlisepet dedi ki...

aynen katılıyorum.bravo...bide sabırsızlıkla bekliyorum,erkekler bütün bunları ne zaman anlayacaklar diye...

devenin_bale_papucu dedi ki...

@sihirlisepet bana kalırsa asla anlamayacaklar..kadım erkek arasındaki bu anlayamama durumu biteceğe benzemiyo:) malum zıt kutuplarız ve zıtlıklar birbirini çeker:) sevgiler...

The İbrahim Ortach dedi ki...

ömrünün uzunca bir kısmını kadınları anlamak yolunda heba eden ben bile. bir müddet sonra "hikmetinden sual olunmaz rabbim ama kadını neden yarattın? hikmetini bilemedim" demişsem binbir tevbe ile. bu konuyu azıcık da kadınlar düşünmeli derim naçizane... biz mi çok anlayışsızız sizler mi işi zora sokuyorsunuz:)

mehmetadin dedi ki...

iyi bir kocanın eşini asla incitmeyeceğini fakat bazen destek ve kuvvetini deneyecek davranışlarda bulunacağını anlayacak duyarlı bir zeka verdim. :)
sanırım erkek severde döverde anlatılmak isteniyor. hani erkek döverse kadın bundan pay çıkarsın gibi..Ben demiyorum yazı öyle diyo :)

devenin_bale_papucu dedi ki...

@The İ.O,dimek öyle ''kadını neden yarattın he'' şşş duyun İbrahime hayran olan kızlar:)))Allaha sorduğu soruya bakın:))bi üst yorumda yazdığım gibi bu anlaşamama durumu kıyamete kadar sürer...

@mehmetadin,blog kardeşi güzel insan ben de öyle düşünmüştüm de işime gelmedi anlamış gibi yapmak:)Sen açıkladın iyi oldu:)Ben bu yazıyı yazıp da sonunda o cümleyi koyan yazara ne diyimmm...(tepesine kurbağalar yağsın) bildiğim en güzel beddua buydu:)))
Sağlıcakla kalınız...

siyah kelebek dedi ki...

aaa bakkk ben çokk ağlarım :) severim ağlamayı..Ne zaman eşime yaptırmam gereken bişe olsa hemen ağlarım..Bu biraz duygu sömürüsüne girsede :) en azın dan can sıkıcı sebebsiz bir ağlama olmuyo..;)

İ.x.İ.r dedi ki...

Valla aldım kardeşimi karşıma okudum debepe :D

devenin_bale_papucu dedi ki...

@i.x.i.r ,iyi yapmışsın inş beynine kazımıştır okuduklarını kazımadıysa da sen yardımcı ol:)))

@siyahkelebek, ağla kız ağla nasılsa erkekler duygularını belli edemiyorlarmış sen onların yerine de ağla:) ohh olsun..

yorumlar için tşk

İ.x.İ.r dedi ki...

d.b.p ödülün var:)

hypocondriac dedi ki...

ceeeeee :)

absalom dedi ki...

siyah kelebek doru sölüyo :))

kadının en etkili silahı gözyaşlarıdır...

der emin amcam...

ayruca bunu yazan kelebek vatandaş bu konuyu nerden bilio?
yanında mıymış adam cennete gidince...

yareppim ya.

:)))

absalom dedi ki...

arkadaş kelebek değilmiş...
kutup yıldızıymış..
pardön...

:)

allah söletti galiba kelebek kısmını...

:)))

Ramazan Aksoy dedi ki...

Yorumunuzu girin...Yazı büyük ihtimal bir erkek tarafından yazılmış aglamak fıtratında var olan merhametin sevginin şefkatin ortaya çıkmış halidir bunun için erkek kadın ayrımı yapmak erkek egemen inancında erkekler aglamaz miti yüzünden sadece kadınlara izin verilmiş erkekte aglar bundan şüpheniz olmasın dayanıklılık konusunda haklı kadın acıya daha dayanıklıdır ama güç yönünden erkekten zayıftır kadın korunmaya kollanmaya sahiplenilmeye muhtaçtır erkek korumaya sahip olmaya zorunludur kadını dövmek islami degil ataerkil bir kültürel inançtır kadını dövmek zayıf karakterli erkeklerin zaafıdır diger önemli nokta kadını anlama yükü hep erkege yıkılmış bi zahmet birazda siz ucundan tutun beraber cözelim bu sorunu çünkü kadın detaycıdır erkek bu detayların içinde boguluyor zaten kelime haznesi az birde burdan darbe yiyince erkekler kadını anlamıyor diye kocaman bir sorunla başbaşa kalıyoruz birde detaya gırmeden fazla kelime üretmeden derdinizi anlatmaya çalışın tamam önzesileriniz kuvvetli zekanız yüzlerce kelimeyi derleyip toparlayıp düzene sokuyor anladık ama elinsaf bizlerde kısa cümlelerle bir çok sorunun üstesinden geliyoruz sadece orta yolu bulup ucundan tutuverin bi zahmet erkeklerde kadınları anlayabilsin adamlar kitabını yazacaklarını iddia edip duruyorlar kolay zannediyorlar kadını anlamayı.

Pabuc dedi ki...

Hayatta kolay hiç bir şey yok ki bu kolay olsun az bi zahmet edip uğraşın erkekler de :)
Yorum için teşekkürler Hocam

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...