15 Ağustos 2009 Cumartesi

Kim hangi şehirde eşleşmesi:)

  Her gün rutin olarak Kuveyt,İspanya,Almanya,İngiltere,Amerika dan ziyaretlerim var görünüyo :)Hey güzel Allahım ...bunlar geçerken uğrayanlar tabiki bunun farkındayım...ama şimdi sayacaklarım kim, onları merak ediyorum..tabiki sayfamı ziyaret eden kişileri az çok tahmin ediyorum ama şehirlerde bi eşleştirme yapamadım:) Yine de ben buraya yazayım ziyaretçi şehirlerini herkes kendi üzerine alsın (güp)güzel insanlar:)


1- İstanbul ve Gayrettepe istanbul,Acıbadem istanbul :)))
2-İzmir
3-Bi hayli Ankara
4-Mersin
5-Hatay
6-Erzurum
7-Konya
8-Samsun
9-İzmit
10-Kahramanmaraş...Bu arada beni 2 gün içerisinde 3 kişi listesinden silmiş onları nasıl öğrenebilirim bilgisi olan yazsın lütfen:)
Share:

14 yorum:

İ.x.İ.r dedi ki...

Zonguldak da var d.b.p :P

mit dedi ki...

İzmir'li olan ben oluyorum. Biliyorsun zaten... Sen de Burdur tarafından giren kişi oluyorsun sanırım?

Quaresma7 dedi ki...

Peki ben Samsunu alıyorum. Amasya mniminnacık bir şehir olduğu için, bazen Çorum, bazen Samsun olarak yansıyor. Amasya olduğumda olur ama, güzel şehrim o listede yok. Neden ki? Burası çok güzeldir oysa...:)

devenin_bale_papucu dedi ki...

hee dimi @i.x.s.i.r orda okuduğunu yazmıştın sen ama bende zonguldak görünmyo:S

Evt @mit sonradan aklıma geldi İzmirin sen olma ihtimalin..

@Quaresma7 anlaşıldı tımam:))

NoEngel dedi ki...

Ben Ankara'dan katılıyorum.Ancak sürekli zongulduk,akçakoca diyor.Frekansları karışırıyorum herhalde.İyi günler.

muhaber dedi ki...

8'den beri hatay benim. ondan 13 temmmuz'a kadar öncesine kadar ankara'dan birisi bendim... sonra da ant olacam inş

devenin_bale_papucu dedi ki...

@NoEngel Ankaralılar ve İzmirliler rekora koşuyor:))Demek sen de onlardan birisin:)Sevgiler saygılar..

@muhaber ,siz bakan felan değilsiniz dimi:) Ayrıca tatiliniz daha uzun olsa daha kaç tane şehir sayardınız bilemiyorum:)umarım gezmeyi seven bi yapınız vardır. sağlıcakla kalınız...

yesari dedi ki...

ankaradan birini aliim bu tartafa...kaç kaldı geriye???

devenin_bale_papucu dedi ki...

Ankaralıların sayısı bi hayliymiş..aceba siz biribirinize yakınmısınız hey angaralılar:))Ben de başta bi tek sen varsın o güzide şehirde sanıyordum:)

:: RockunzeL :: dedi ki...

heeey ben de ankaradanım! :P :D

mehmetadin dedi ki...

Hatay/İstanbul :)

muhaber dedi ki...

gezmeyi acaip seviyorum. bakanlar benim iki ayda gezdiğim 3 şehiri, onlar iki günde yurtdışında yapıyor :((

sihirlisepet dedi ki...

İstanbul,Acıbadem'e yakın sayılırım ama,tam da oralar değil.hatlar mı karışıyor acaba :-)

devenin_bale_papucu dedi ki...

@rockunsel,@mehmetadin, @sihirlisepet öğrendik nereli olduğunuzu şimdi sıra isimlerinizde:P şaka şaka
@muhaber arada bir fark var onlar gezilerini milletin parasıyla siz kendi paranızla yapıyorsunuz :P :))

sağlıcakla kalın..