1 Ağustos 2009 Cumartesi

güldüm :))

Vicente Fernandez adlı bi şahsiyet benim blogun izleyicisiymiş :))))))  neyi takip ediyo bu adamcağız bi bilsem:))aa yoksa Türkçesinimi geliştirmeye çalışıyo:))Hay Allahım yaaa...Yoksa d.b.p yurtdışınamı açıldı yoksa d.b.p bu korkunç yazılarıyla blog sakinlerini dünyayamı tanıtacak:)))Vıcente Allah seni güldürsün emii:))Hoş sen bunları okuyamayacan okusan bile anlamayacann ama dünyanın bir ucunda senin için yazı yazan biri var bil vincente:)))(gayet duygusal oldumu cümlem:P:)

4 yorum:

yesari dedi ki...

aynııı kaynııım aynıı...benimde bi italyan mı ispanyol mu izleyicim var...sıcak kanlı insanlar vesselam:)))

devenin_bale_papucu dedi ki...

heheh aynı kaynımmmmm:) hı hı güzeldii cem yılmazın bayan versiyonu:)

Zeugma dedi ki...

Bende bir Çinli, bir de Rumen var. İkisi de bayan :))
Canım translate var, gelip okusunlar, fena mı? Rumeni ben de fav yaptım hatta:)

İbrahim Ortaç dedi ki...

hepimize bulaşmışlar demek ki. ilkini engellemiştim. sonra dedim ki niye eurovision şansına depik atıyosun ipram. senin hadiseden eksik hadisen ne. gelsinler bakalım teker teker.

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...