9 Ağustos 2009 Pazar

ben kimleri mimlesem hımm bi düşüneyim:)

yılın bidost u lameliflemiş:P beni, onu kırmayıp ben de bişeyler yazacam ,bakalım..
-Dinimden(tamam bunu  yazmama gerek yok biliyorum ama yazmayınca kendimi kötü hissedecem kendim için önemli olan şeyleri yazacam sonuçta)
-Ailemden
-Kitaplarımdan (bazıları korsan bile olsa)
-Giyim tarzımdan
-Müzik dinlemekten
-gece oturmaktan
-Daha çok insan tanıma isteğimden:)
-Gıcık insanlara onlardan daha gıcık davranmaktan(özellikle başkalarını hor görenlere dayanamıyorum)
-Denizden(onun varlığını bilmek bile güzel bi duygu o kadar yanii)
-Eski günlüklerimden
-CIA seri dizilerinden..
-Polisiye film izlemekten ve korku filmlerinden tırsmaktan:))
-taze fındık ve yeşil erikten
-kötü olduğumu bile bile araba kullanmaktan:))
-sadelikten..
-gülmektennn
-arabeskle ilgili düşüncelerimden
-ve insanları sevmekten ve onlardan nefret etmekten asla vazgeçemeyecem :)))


Not: Ben de bu soruyu ,vazgeçemeyeceklerini yazması için; mit , yesari, mehmetadin , muhaber e göndereyim..hadi kolay gele...

17 yorum:

mehmetadin dedi ki...

Beni mimlemişsiniz teşekkürler :D Birde vazgeçilmezleriniz güzel çoguna katılıyorum ya da hepsine katılıyorum...

jewel dedi ki...

"-Denizden(onun varlığını bilmek bile güzel bi duygu o kadar yanii)"

+rep
:Pp
su hayattır hayat güzel.. di mi?

devenin_bale_papucu dedi ki...

@mehmetadin ,ben anlamam blogunda bu soruyu sen de cevaplayacan:))şaka şaka isteğe bağlı tabi..

@jewel bilmem rep mi aklıma geldi ...ama çok seviyorum denizi

mehmetadin dedi ki...

Ayıpsınız yaparım tabi :) seve seve hatta :)

jewel dedi ki...

yok artı puan verdim gibi bi şey o, forumculat pek kullanır ya.
öyle işte aman neyse..çokbilmiş hissettim kendimi :s

devenin_bale_papucu dedi ki...

tamam olsun sende bloğumuzun çokbilmişi ol ne zararı var:))

bi dost dedi ki...

taze fındık canım çekti :S :s :S

devenin_bale_papucu dedi ki...

elimde olsa sana biraz gönderirdim emin ol..:)

Dolunay dedi ki...

guzel cevaplar.

mit dedi ki...

Arabeskle ilgili düşüncelerini merak ettim :) En kısa zamanda yazıcam inşallah...

devenin_bale_papucu dedi ki...

@Dolunay tşk efendim:)

@mit ,açıklama yaparım ama bi bilmem lazım sizlerin arabeski sevip sevmediğinizi:) sizler arabeskçiyseniz felan hiç ağzımı açmayayım:)

mit dedi ki...

Mesaj alınmıştır :)

İ.x.İ.r dedi ki...

:)

muhaber dedi ki...

vazgeçemediğim çok kısa olduğum için burdan cevap versem, ayıp olur mu?

yalnızken yaptığım faaliyetlerimden vaz geçemem. hepsi bu :)

devenin_bale_papucu dedi ki...

ne demek tabiki istediğiniz gibi cevap verebilirsiniz...tşk

yesari dedi ki...

puhahhahaha..ben hangisiyim diye yandakilere tıklıyorum duruyorumm...ama kesinlikle "mütevazi biri" ne tıklamak aklıma gelmedii...inatla tıklamıyorum...bide söylenip duruyorum..ben yokuum ben yokuum....ahahahahaahahahaa....:))))

size abla diyebilir miyimmm:)))

devenin_bale_papucu dedi ki...

bnim düşüncem işte burdakilerle ilgili mizahi bir yaklaşım...bu arada tamm abla de bana yesari:)) ablan gurban olsun sanaaa:))

İnsan Bu Dünya'ya Dar !

Ne kadar da Vivaldi bi insan :)  Hani dalıyorsun uzaklara da başka bir dünyanın içinde buluyorsun ya kendini ne güzel bir nimettir o ; h...