2 Temmuz 2009 Perşembe

ben, beni yeni tanısaydım..

önce''pek de ukala bişeye benziyor hımm''sonra''aslında biliyoda konuşuyo''
önce''haftanın rüküşü olmalı,tipe bak:P''sonra''moda dayatmasına boyun eğmiyor en azından''
önce''bu ne ya polyannacılık oynamaya bayılıyo bu da hee''sonra''harbiden de seviyo galiba bu insanları ve hayatı''
önce''pek bi kendini beğenmiş''sonra''senin hakkında çok yanılmışım''
önce''bi insan bu kadar mı asık suratlı olur''sonra''aman be sen de ne çok gülüyon:P''
önce''pek bi sessiz bişeye benziyo bu ''sonra''anammm biri bunu sustursunn ''
önce''çocuk gibi davranıyor bazen''sonra''çocukları ne kadar çok seviyor''derdim...
Share:

5 yorum:

bi dost dedi ki...

"önce''pek bi sessiz bişeye benziyo bu ''sonra''anammm biri bunu sustursunn '"

bunu bana da hep diyolar:))

devenin_bale_papucu dedi ki...

:)) tahmin edebiliyorum:P kızmaaa..
bence ilk görüşte aman beee dedirtecek kadar çok konuşanlardan korkacaksın asıl...Bizim gibilerden zarar gelmezz tam tersii toplum bizim gibilere sahip olduğu için şanslı:P(mutevazi biri olduğumu da ekleseydim keşke:D)

bi dost dedi ki...

keşke ekleseydin, çünkü pek anlaşılmıyo :P :P ehehe:))

Dolunay dedi ki...

guzeldı.

Zeugma dedi ki...

Bunu biri susturmasın:)
Devam etsin bence de..
Biraz daha tanıyalım huylarını.
Sevgiler..