23 Haziran 2009 Salı

Aminnn

İçten yapılan duadan daha fazla insanı rahatlatan ne olabilir ...Ben içimden geldiği gibi kısa bir dua yazacam buraya sizlerde kendi dualarınızı paylaşırsanız hep beraber amin demiş oluruz.''Ey Allahım ,kimin ne sıkıntısı beklentisi olduğu senden daha iyi bilen olamaz, kendimiz için istediklerimiz çoğu zaman bizim için hayırlı şeyler olmayabiliyor,sen hakkımızda herşeyin hayırlısınız ver,bu yazıyı okuyan herkim olursa olsun sen onun ihtiyacı olan duasını kabul eyle ,bizi senin sevginden ,peygamber sevgisinden bir an olsun uzaklaştırma..Bize başkalarına yardımcı olabilme fırsatı ver ve her daim şükredenlerden olmamızı nasip eyle..'' AMİN
Share:

7 yorum:

mit dedi ki...

Hakkımızda hayırlı olanı gönlümüze razı eyle, gönlümüzden geçeni de hakkımızda hayırlı eyle.

Amin

Dolunay dedi ki...

ne guzel duaymıs.

KONHAF dedi ki...

Amin inşallah.. Gönlünüze sağlık

Quaresma7 dedi ki...

Amin Amin Amin...

muhaber dedi ki...

amin diyerek ben de dıştan bir duada bulunucağım:

Allah'ım haddimi bildirme, ben daima haddimi bileyim...

devenin_bale_papucu dedi ki...

@Dolunay, (nam-ı diğer solunay :)''KONHAF duymasın :P), @KONHAF, @Quaresma7 yok öyle amin diyerek kurtulmak siz de dua yazın bekliyorum:)Duanızı yazın biz de sizin duanıza amin diyelim inaşaallah:)
@muhaber hocam , aminn..Bu ara da nerelerdeydiniz sizi aramızda görmek güzel..
Sağlıcakla kalın blog okuru sayın değerli insanlar ... :)

muhaber dedi ki...

her zaman burdayım ki ben...