27 Mayıs 2009 Çarşamba

insan görüntüsünde pislikler

biraz önce bi video görüntüsü izledim hayvanlara işkence ediliyordu ve daha ölmeden derileri yüzülüyordu sayfaya video yüklemeyi bilmediğim için sizlerle paylaşamıyorum görüntüyü anlatacak kelimede bulamıyorum o zavallı hayvanların canlı canlı derilerini yüzüyorlar...ya bunlara insan denmesini ben kabul etmiyorum ..Ya iyiliği benimsersin melekten üstün olursun ya da insanlıktan nasibini almazsın hayvandan aşağı olursun tıpkı bu gördğüm vahşiler gibi...
Böyleleri için ve tümmmmmm caniler, vahşiler ,acımasızlar için şeytanın her dostu için YAŞASIN CEHENNEM
Share:

3 yorum:

muhaber dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
muhaber dedi ki...

bu tür videoları 91'de izlemiştim. günlerce kendime gelememiştim. bence videoları yüklemeyin.

ama ben yaşasın cehennem diyemiyorum :(

devenin_bale_papucu dedi ki...

yaşasın cehennem diyemezsem bu vahşiler bu dilsiz canlılara verdikleri eziyetlerin hesabını nasıl verecek..yine aklıma geldi yaaa canlı canlı hayvanların derisini yüzüyorlarya ve biz onlarla aynı dnyadayız Ey güzel Allah'ım