Ana içeriğe atla

Kimin Umurundasın ki Kendinden Başka...

 


   Yoruluyorsun... yoruyorlar seni ama umurlarında da olmuyor..
Ne zaman ki çıkıyorsun hayatlarından ne zaman ki bitiriyorsun kalbinde onları işte  o zaman fark ediyorlar seni... Fark ediyorlar etmesine de  yine de bir önemin olmuyor onlar için ''Sen zaten böyleydin!'' ile geçiştiriyorlar tüm katlanmalarını sabretmelerini kırmamak için kırılmalarını ...
   Ve gün geliyor hiç değer verilmediğin gerçeğinin duvarına tosluyorsun tüm yaşananlarla birlikte; hayat da buna tecrübe ve olgunlaşma diyor...

  Yoruluyor insan ,kendinden başkasına da kaçamıyor bu yorgunlukla çünkü biliyor anlaşılmak için dinlenmediğini...İnziva istiyor can!



Bu da günün şarkısı olsun 

Yorumlar

Ramazan dedi ki…
Aynen öyle gün geliyor hiç değer verilmediğini anladığında duvara tosluyorsun,o kadar güzel samimi içten duygular yok olup gidiyor 😔 Neden dostluklar bu kadar çabuk bitiyor nedir dostlukları silip atan sebebler !? Ben gözlemlediğim kadarı ile bir hiç uğruna incir çekirdeğini doldurmayacak bir hiç uğruna 🤔 Engel yediğim günü hiç unutmuyorum sanırım senin paylaşımına yorum yapmıştım konu salavat ve taviz tavizi doğurur demiştim Tuncer hoca kahkaha imajı koymuştu ve Tuncer hoca ile olan yazışmamıza dahil oldun bir yorum yapmıştın beni bitiren ve bütün ipler kopmuştu 😔😔 hayırlısı olsun benim gözümde hala çok değerli bir dost olarak kaldın o günden bu güne çok evrildim açıkçası Kur'an konularını bıraktım siyaseti bıraktım lay lay lom yapiyorum tabiri caiz ise.Ara sıra yaz buralara ben bazen uğrayıp bakıyorum bloger sayfana saygı ve sevgi ile güzel dost güzel insan.
Ramazan dedi ki…
Yormak yorulmak �� Sanırım reisi kastediyorsun ..Hayatın gerçeği bu değil mi !?Herkes birbirini yoruyor anlamak dinlemek yerine yargılayıp infaz ediyor �� Hatırlarsın bir paylaşımın vardı "Salavat getirmek" ile ilgili yorum yapmıştım taviz tavizi doğurur diye �� Tuncer hoca kahkaha atmıştı yorumuma her şey öyle başladı ��hoca ile atisirken sen devreye girip beni yargısız infaz etmiştin �� öyle ya bir tarafta ünlü bir ilahiyatçı diğer tarafta alalade biri �� sen de haklıydın !!! O yorumun beni yerle yeksan etmişti ve meğer bizim hiç bir değerimiz anlamımız yokmuş sayfa takipçisi olarak �� ve o kirginlikla haddimi aşarak verip veriştirmiş i guzel dostluğu muhabbeti bir kalemde silivermiştim ve arkadaşlıktan çıkmıştım ve sende üzerine düşen vazifeyi yerine getirerek basmistin engeli ���� Hayırlısı olsun dedik öyle ya arkadaş ol çık ol çık yeter ula deyip bir daha görmeyin diyerek bastın engeli haklı olarak ������ Neden girip.ciktigimi anlatamam demiştim yine anlatamam üzgünüm ama sen kökten çözdün olayı bastın engeli seninle mi ugrasacagım diyerek ������ Demem o ki dünya böyle yoruyorlar yoruluyorsun kırmamak için yoruluyorsun anlatamıyorsun anlamıyorlar �� Ha engelin bir işe yaradimi bir nevi yaradı ama herkese açık gönderilerini görüyor okuyorum merak etme takipten çıkmadım ���� buraya yazdığında buraları geziyor okuyorum biz düşman olmadık olamayız zaten benim için çok değerli sevdiğim bir dost oldun hep öyle kalacak Karadeniz'in asabi ama yumuşak kalpli sevgi dolu ve bir o kadar asosyal kızı �� Biz dost bildiklerimizi hiç unutmayız gönlünüzden de silmeyiz güzel insan.İki sene önce geldim yalovaya çarşıda gezdim ve Esenköy de ev kiraladık 5 gün kaldık ne garip.ev kiraladığımız kişi artvinli çıktı ������ güzel yerler ben beğendim.Guzel dost güzel insan saygı ve sevgiyle

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK