Ana içeriğe atla

Ben Anlıyorum Siz !

''Kimse beni anlamıyor!''
''Herkes beni yanlış anlıyor!''
Ya bi geçin kardeşim bunları, sıkıntı etmeyi bırakın! Sen saatlerce konuşsan da karşı taraf istediği kadarını istediği gibi algılayacak zaten.. Ha bi de sen de aynı durumdasın; sen de eğer değer veriyorsan iyice dinleyecek anlamaya çalışacaksın ,değer vermiyorsan da öyle yüzeysel dinleyecek içinden ''Amaaann bana ne ya!'' derken, anlıyormuş gibi yapacaksın duyduklarını!

Mesele söylemlerinde anlattıklarında dinlediklerinde samimi misin ? İşte mesele bu , sen samimiysen bırak kim neyi nasıl anlarsa anlasın ya da şöyle yap düzeltmeye çalış baktın düzelecek gibi biraz uğraş ,baktın karşı taraf aynı tas aynı hamam devam ediyor onu da yolla gitsin bırak zanlarıyla eğelenedursun zaar !

Kimseyi memnun etmek zorunda değilim (ama bunu kimse için bişey yapmak zorunda değilim diye anlamayın sakın haaa :D ) birilerini memnun ede ede arkadaş dost edinmek yerine kendim olurum kendi doğrularımı yapar yaşar söylerim onlara uygun insanlarla arkadaşlık dostluk kurarım böylesi hem daha sağlıklı hem de daha kolay...bence yani!.. Sonuçta insanları memnun etmek çok zor bi'şey kendinizce onlara istedikleri gibi davranırsınız memnun etmek için paralanırsınız ama bi süre sonra kendinizi Tarkan'ın ''Yolla'' şarkısını dinleyip hayıflanırken bulursunuz ! ;) Bunun bir basamak üstü ise arabesk larkılara dalıştır benden demesi...

Diyeceğim şu ki ''Adım Hıdır fikrim şudur!'' : Arkadaşlar elinize bir Kur'an alın ve okuyun bakalım Allah nasıl bir ''Kul'' istiyor, sonra kendinizi o doğrultuda şekillendirmeye bakın zaten bununla meşgul olurken birilerini memnun etmek ya da anlaşılmamak kaygınız olmayacaktır..Kurban olduğum Allah ,öyle net anlatmış ki nasıl biri olup nasıl bir toplum oluşturmamız gerektiğini.. Bunlara kafa yorarken diğer sıkıntı ettiğiniz şeylerden de uzaklaşacaksınız inanın...

Ha bi de eğer arabesk takılmak isterseniz benim omuzum ağlamaya müsait değil siz iyisi mi Mabel'in ''Öyle kolaysa'' şarkısını dinleyip ağlayın sızlanın ;)

Şaka şaka gerçek tavsiyem bu şarkı
https://www.youtube.com/watch?v=q66KuJfPT_Y
Görüşelim...

Yorumlar

Ramazan dedi ki…
Şşt şşt sakin ol 😉 şarkı konuya tam hakim,resim cuk oturmuş bu aralar aynı psikolojideyim, insanların büyük bir çoğunluğu okumaya kendi zanlarina ve fikirlerine göre başlarlar yazilani kendi anlayışına göre yorumlarlar ve anlatmak istediklerini anlamazlar bu çoğumuzun hatasıdır ne yaparsan yap değiştiremezsin.Ben buna bakış açısı diyorum evet aynı resme bakıyoruz ama herkes farklı bir nesneden bahsediyor aynı şeyleri görebilmek için aynı bakış açısından bakmak zorundayız peki bu mümkün mü bana göre mümkün değil peki ne yapacağız beni anlamıyorlar diye ağlayacak bir omuzmu bulacağız 😊😎 elbette ki hayır anlasilmamayi gayet doğal buluyorum ve ortak açıdan baktığımızda gorduklerimizle yetineceğiz.Anlasilmak zordur bunun bilincindeyim beni anlayamadılar diye hayiflanip uzulsemde sorun etmiyorum dediğin gibi derdimiz ve bu dünyada bulunma amacımız birilerini memnun etmek herkes tarafından anlaşılmak değil samimi bir mümin olabildikmi imanimiz hangi noktada Rabbimizin huzuruna çıkmaya hazirmiyiz Rabbimizi doğru algilayabildikmi iddiamizin sınavına hazirmiyiz şarkıda dediği gibi ölümlü dünyada " Ahirete hazirmiyiz"tek derdimiz tek kaygimiz bu olsun vesselam.Gerisi birbirini tetikleyerek gelir öyle degilmi?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK