Ana içeriğe atla

İnsan Bu Dünya'ya Dar !

Ne kadar da Vivaldi bi insan :) 
Hani dalıyorsun uzaklara da başka bir dünyanın içinde buluyorsun ya kendini ne güzel bir nimettir o ; her şeyden uzaklaşıyor beynini güzel şeylerle dolduruyor enerji topluyorsun hayatın mücadelesinde güçlü kalabilmek için.. sırf bunun için bile ne kadar şükretsek az'dır Rabbimize...Bedenen olmasa da ruhen geziyorsunuz istediğiniz yerlerde bence büyük nimet.. Rüyalar da onun için özeldir benim için..

Yoruldum hayatın meşguliyetinden can sıkan olaylardan duyduğum üzücü haberlerden insanların riyalarından falan filan...Doğa da tek başına kalıp mücadele edip sadece bedenen yorulmak istiyor insan bi ümit ruhunu dinlendirebilme adına... Gerçi Norveç'in soğuğunda ya da İskoçya'nın dağlarında manzarayı izleyip huzur bulmak çok daha iyi olurdu da benim gibi daha Karadeniz'e gidememiş biri için bu çok ütopik olur onun için erteliyorum bu hayalimi...

Dünyanın her yanındaki ufak tefek yerleri gezmeyi çok isterdim onun içindir ki Belgesel manyağı oldum ya ; bilmediğim yerleri bilmek görmediğim (görme ihtimalim olmayan yerleri) yerleri görmek isteğim yüzünden..Düşünsenize size ''gavur''diye ezberletilen insanların içinde belki de sizi gerçekten anlayacak kişiler vardır ,belki de sizinle aynı şeyleri yaşayan birileri... belki de sıkıntılarına derman olabileceğiniz birileri...kendi hallerinde yaşayan kimseye zararı olmayan insanlar ..hatta benzer acıları çektiğiniz birileri...

DÜnyadaki herkesi (zenginler pek umurumda değil ) tanımak isterdim hayatlarını kendilerinden dinlemek isterdim hatta yanlarında olup gözlemlemek isterdim ................nefret ediyorum(!) bu özelliğimden ;herkes gibi sıradan hayallerim olmamasından nefret ediyorum saçma sapan olmayacak şeyleri hayal ediyorum sonrada herşey saçma geliyor ... sıkılıyorum hemen bıkıyorum rutinlerden ,sıkışık kalıyorum hayatın bir yanında en silik halimle.. ama yaşamın anlamını kavramaya başladığım gibi bir duygu var içimde ;mesela şimdi yine çoğunluk için saçmalık tabirine talip bir şey yapıyorum Vivaldi dinleyip yazı yazıyorum ama bir yandan da Norveç dağlarında ufka bakıp Allahın ihtişamına şahit oluyorum !!

Beni bir yerlerde okuyan birileri varsa size soruyorum ''Yoksa ben deli miyim?'' Eğer öyle ise zaten bunu ben farkedene kadar siz fark etmiş olursunuz ... Gerçi ''Normal'' ne ola ki onu da bilemiyorum... Size bişey diyeyim mi insan bu dünyaya dar bir canlı ; bedenine sıkıştığı gibi ölümlü dünyaya da sıkışmış bir fani ! Öyle işte.. Tavsiye ederim Vivaldi dinleyin dinlendirici bir müziği var ..

Yorumlar

Büşra Bayram dedi ki…
dünyadaki herkesi tanıma fikri bendde de hep vardır elifcim. ama öyle böyle değil. hatta bazen perdesi açık evlere girip o insanlarla oturmak isterim.

ve karadeniz.. sanırım ilk aşkım orası. bence daha da bozulmadan gidip görmelisin :)
Pabuc dedi ki…
Taylantta ya da Hollanda da su üstündeki evlerde yaşayan çocukların dünyaya bakışını ble merak ediyorum düşün artık :) Çok meraklıyım ama merakım hiç de o bildik merak standartlarında değil :)
Ramazan dedi ki…
Ben delimiyim? bir karadenizli olarak hala karadenize gitmediysen deli olma ihtimalin çok yüksek.Şaka biryana dün eşimle sohbet ederken dedimki biz niye ev almak için ugraşıyoruz boşver evi emekli olunca bir karavan alalım her yer evimiz olur,düşünsene deniz manzarası eşliginda sabah kahvaltısı yaparız akşam bogaza manzaralı yemek yeriz Türkiyeyi karış karış gezeriz.Eşim aynen dedigin gibi bir deli görmüş gibi bakışlar ardından gülme krizi ve çatlakmısın sen etiketi.Gerçi ben iç anadolu ve güneydoguda epey il gezdim güzel insanlarla karşılaştım önceki işim geregi.Çankırı üzerinden giriş yapıp tosya kargı çorum yozgat nigde aksaray konya mersin tarsus hatay antep bilecik maraş diyarbakır şanlıurfa malatya elazıg nevşehir kayseri ürgüp kırşehir ankara ekstra olarak eskişehir bursa izmir istanbul tabi sahil boyu karadeniz tabi yurt dışı olarak mekke medine.En azından hayalimi yaşadım işim geregi(özel bir şirkette oto elekktrik yedek parça pazarlama elamanı) dolaşsamda.Merak etme deli degilsin gezmek insanlarla tanışmak yeni insanlar görmek harika bir şey inşaallah seninde hayallerini gerçekleştirmen dilegiyle.
Pabuc dedi ki…
Rüyalarınızı hayallerinizi yakınınızdakilerle paylaşıp deli damgası yemeyin durduk yere :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK

Bir İsteğim Var Arkadaşlar!!

Madem burada kalabalık bir aileyiz benim yine güzel bir fikrim var..!! Duymadım, bilmiyorum, işime gelmedi, yok yazın çok uzundu okuyamadım, yorum yazacak vaktim yoktu ..v.b. mazeretleri kabul etmiyorum. Sayfamı tık diye açan herkesten bu yazıya yorum istiyorum ..Korkmayın uzun uzun yorum değil canııım ... Herkesten tek cümlelik dua istiyorum ...Kendim için de değil...Herkes kendinden sonraki yorumcu için (kim olduğunu bilmeden ) dua etsin lütfen...Bu bir oyun değil...Sadece bu zamanda unuttuğumuz (kardeşlerimiz için dua ) bir şeyi hatırlatma babında bir güzel dua zinciri ...Her birinizden can-ı gönülden yapılan tek cümlelik bir dua...! Zor değilmiş değil mi !! Hepinizden Rabbim razı olsun inşaallah.. . Not:İlk dua benden..Blog sahibi olma lüksümü kullanıyorum ;)