Ana içeriğe atla

Güçlü Falan Değilsin !

Seni birinin birilerinin anlamasını beklemek bu dünyanın en trajikomik hayali bence ! Seni kim anlayabilir ki Allah aşkına ,birileri anlayabilseydi bir de sıkıntılarına çare olaiblirdi ama yok öyle birşey en iyi ihtimalle sıkıntılarını biraz ötelemene yardımcı olabilir en sevdiğim dediğin kişiler de.. Senin senden başka dostun mostun yok arkadaş,sen kendini iyi etmezsen kimse senin için bişey yapamıyor al sana beni haklı çıkaracak bir durum !

Moralin bişeyden dolayı bozuk diyelim ;sen de kafanı dağıtacak şeylerle meşgul olur ya da seni mutlu edecek kişilerle takılırsın bir süre ..Sonra moral bozukluğunun o bulutları dağılır gibi olur ama moralini bozan sebep taş gibi yerinde duruyordur yine sana kalmıştır tüm iş ; sen ve senin sabrınla beslenen iradene yani !!

Bazen çalışır çabalarsın sevdiklerin mutlu olsun diye  ya da en büyük hayalin budur onları en güzel şekilde yaşatmak ya da ne bileyim evladındır en güzel şekilde yetiştirmek istersin ama ne uğraşların anlaşılır ne yapmak istediklerini bir rayına oturtabilirsin herşey isteğinin tam tersi istikamette ilerler ilerler ilerler ve içinden çıkılamaz bir hal alır ve seni gözyaşlarını da alır yanına çekilirsin bir kenara !...

Güçlü müçlü değilsin arkadaş geçeceksin bunları , güç dediğin nedir ki ; sabrın yorulduğu yerde seni terk eder gider ! Öyle bir zaman gelirki güçlüyüm müçlüyüm havasını atarken havadan sudan bir hayat yaşayıp tek derdi: giyim kuşamı evi arabası yazın gideceği tatili olanlara gıpta edersin , güçmüş !

İmtihanda bir veletsin işte hiç boşuna aldığın notların(emin bile değilsin) cakasını satma; bu gün soruya doğru cevap verirsin yarın yanlışların doğruları süpürür gider de arkasından bakakalırsın ! Beklentilerini sıfıra indir hele bi (indirebilirsen senden iyisi yok) belki o zaman hayallerin gerçekleşmiş gibi olur bilemeyeceğim...

Olumlu düşünmeliymiş insan hem de 10 bin saat falan ama ben olumlu düşünmeyi uzun yıllar önce bırakmışım yeni fark ettim ; bi faydasını göremediysem artık ! O kadar pozitif biriydim ki insanlar beni belki de ciddiye almıyorlardı o derece yani .Hep olayların olanların olumlu yanlarını görür insanlarında görmesini sağlardım bunun için dil dökerdim .... ama neye yarardı ; bir tek o an o kişinin moralini düzeltmekten başka bilemiyorum !

Üzügünüm çok canım yanıyor çünkü bazen istemediğim biri gibi davranıyorum iyi bişeyler yapmaya çalışırken elimi yüzümü negatiflikle boyayıp içinden çıkılmaz hallerde bocalıyorum !.. üzgünüm canım yanıyor yana yakıla dua ediyorum bu halden kurtulmak doğruyu doğru şekilde ifade edebilmek için................................ üzgünüm canım yanıyor ama bu da geçecek umuyorum ki geçtiği zaman ben kendimi düzeltmeye başlamış olurum zira bu hal beni hep üzecek canımı yakacak pişmanlıklarım beni hep boğacak ..................................

Yorumlar

Ramazan dedi ki…
Eyvah eyvah bu kadar karamsarsın yanı.Hiç yakıştıramadım bu halini,öncelikle hedefimiz birilerini mutlu etmek degilki bu en yakının olsa bile neden mi?çünkü her insanın mutluluk anlayışı bir degilki.Kimi yanlızlıktan mutlu olur kimi kalabalıktan kimi bir dilim ekmekle mutlu kimi donatılmış sofrayla kimi parayla kimi kanaat ile ve liste uzar gider.Mutluluk seni mutlu eden şeylere sahipsen seni bulur.Bizler misal çocuklarımızın mutlulugu için cırpınırız onlara yardım etmek için çabalarız niye?onlar bizim hatalarımızı yapmasınlar diye ama onlar hiç mutlu olmazlar seni hata diye baktıgın yaşanmışların onların mutlulugu olabilir biz bunu farkedemedigimizde onların mutlu olması için zorladıgımız yaptırımlar onları mutsuzluga iter.Güç ve sabır başkalarını memnun etmek için degil kendimiz içindir ve başkalarının degil bizim bizi anlamamızdır aslolan.Kendimizi anladıgımızda mutluluga ve huzura gótürecek pozitif enerjiyide yüklenmiş oluruz.Rabbimiz degil biz kendimizi anlayamadıgımızda kaldıramayacagımız yükün altına giriyoruz ve dogal olarak isyan ve sabrın bittigi yerde güçün kalmaz söylemleri.Halbuki gücün bittigi yerde sabır devreye girer ve biz başkalarının degil kendimizin kendimızi anlamaya ihtiyacımız var malesefki bu ihtiyacımızı başkalarından bekliyoruz.Hiç hayal kırıklıgı yaşamadınmı gücün bittigi olmadımı diye sorarsan söyleyeyim oldu elbet ama farkettimki aslında hayalkırıklarım beni mutlu etmeyecek şeylermiş ve geriye dogru döndügümde aslında hep beni mutlu edecek şeyleri yaşamışım ama farkına varamayıp boşuna üzülmüş oldugumu farkedince tükenen gücüm sabıra dönüşüp vardır bir hayır bundada deyip yoluma devam ediyorum ve Rabbime tevekkül edip bunada şükür deyip beni mutlu edecek güzelliklere yelken açıyorum.Benim sloganım önce kendini anla bunu başkalarından bekleme.
Ramazan dedi ki…
Sonra kaldıramayacagın yükün altına girme velevki girdin gücünü zorla gücünün bittigi yerde Rabbine tevekkül edip sabret Rabbim neylerse güzel eyler deyip şükret.Bu benim yaşam felsefem faydasını gördünmü dersen evet canın acıyor gücün azalıyor sabrın zorluyor ama Rabbin bir çıkış kapısını karşına çıkarıyor tam bittim dedigin yerde selametle güzel kardeşim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK