Ana içeriğe atla

Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişman olun özür dileyin (ama dileyin özür dilemek ayıp değil!) yeşillik bulup oturun elektiriğinizi atın, pazarcı çürük meyve verince yüzüne uzun uzun bakıp pis bir tebessüm edip" Ahirette görüşecez bilader!" deyin yürüyün gidin, gülümseyin hatta elalem ne der demeden kahkaha atın, otobüste minibüste gençlere yer verin , annenizin şikayetlerine tebessüm edin ,babanızın bu dünyadaki görevini tamamlayıp gitmesine doayasıya ağlayın ama içinizden "Rabbim biz ondan razıydık Sen de ondan razı ol! diye dua etmeyi de unutmayın..

Gerçekleşmeyen hayallerinizi hatırlayın içinizden " ah be!" diye geçirin, yeni hayaller bulun, bazen istemediğiniz şeyleri de yapın, zor gelse de kendi nefsinizden geçip başkalarını memnun edin! Atalarınızı sorgulayın, yarınlarınızdan korkun ama Allaha güvenin!

Bir defalığına buraya gönderilmişsiniz yaşayın ya ona buna şuna bakmayın hayatınızı yaşayın.. İnsan olarak gönderilmişsiniz insan gibi yaşayın başka bir şey de istememiş ki sizi gönderen Rab ! İnsan ol insan gibi yaşa ki insanlık olsun demiş biraz gayretle yaşayın... O kadar acılar yaşanıyor ki hayatın içinde mutluluğa huzura kapı aralanınca doyasıya yaşayın o anları mesela ,sakın teğet geçmeyin yarın mutlu olurum demeyin o an mutluysanız hakkını verin anın...

İnsanlara bakmayın onlar  kötülükte yapacaklar ihanette edecekler yüzünüze gülüp arkanızdan da çekiştirecekler size hiç durmayın hayatınıza gölge etmelerine izin vermeden yaşayın gitsin ; tek hak dünya için yaşam süresi...

Yaşlandım la yaşlandım, arkamda sevdiklerimi bırakarak ,yarınlar için hayaller kurmaktan korkarak,şükrederek ama korkularına yenilerek  yaşlandım... Dünyanın faniliği ve imtihanı beynime yüreğime öyle bir kazımışım ki sevmelerim bile korku barındırıyor ! Aşkımı da sevgimi de doyasıya yaşayamamışım hep korkmuşum imtihanın nereden olacağını bilememekten , sürekli aklıma şu telkini yapmışım " Hiç bir farkın yok diğer insanlardan sen de aynı şeylerle imtihan olabilirsin !" ... Bişeylere sahip olmaktan korkmuşum hep; nasılsa her şey fani diye! Deliliğe vurmuşum içime kapanmışım kaçmışım kaçmışım.. Yaşlanmışım la bu arada !

Aklım kafama fazla gelmiş gibi , yürek benden firar etmek ister gibi,gözlerim yalanı ararmış gibi, beynim doğrulardan kaçar gibi, zanlar gerçekleri örtmeye çalışır gibi,anlaşılmamaktan şikayet ederken anlaşılmamak için çabalar gibi...Yolu seçmiş yolunda sabit kalmak için savaş veren biri..Sıradan arkalardan bu zamandan ama eskilerden...Gözyaşıyla acılarını korkularını atmaya çalışan korkak biri!... Her şeye rağmen dünyaya gönderildiği için mutlu olanve  teşekkürünü Rabbine saklayan biri...... tuhaf biri ... Elif gibi biri...

Rabbim  verdiklerin ve vermediklerin için şükürler olsun ; korktuklarımdan emin eyle beni verdiğin nimetlerin şımarıklığından da uzak eyle..Haddimi bilip kulluğuna layık olmayı nasip eyle .Doğdum ve inşaallah Ahirette de Cennet için doğarım...

kendime hediye ediyorum bu şarkıyı  https://www.youtube.com/watch?v=zDLt8YKdzBk

 

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Yazını okuyup da duygulanmamak elde değil.Çünkü bir hayli samimi ve gerçekçi.Rabbim ömrüne bereket versin. Dostluklarımızı daim eylesin.
Profösör dedi ki…
Hakteala muinimiz olsun.
Pabuc dedi ki…
Adsız yorum bırakmışsınız ama kimseniz Rabbim sizden razı olsun ..Cümlemizin ömrü sağlık huzur ilim ve sevgiyle geçsin inşaallah..

Profösör, amin Hocam,Allah razı olsun...
Serhat kartal dedi ki…
Adsız benim serhat sanki otomatik isim gelecek başka platform olduğunu unuttum tabi :)))
Pabuc dedi ki…
Adsız Serhat :D
Ramazan dedi ki…
Yorumunuzu girin...İlk defa yazacak birşey bulamadım be ya ne varsa döktürmüşsün yapabilecegim tek şey var altına imza atmak.Rabbim gönlüne göre versin.
Pabuc dedi ki…
Allah razı olsun Ramazan Hocam
dedim ki bu sefer ilk aklıma gelenleri yazayım : bunlar da itiraf gibi oldu ama olsun..
Begonvil Sokağı dedi ki…
Elif gibi olmak zor ama o elif ki şuuruna varana herşeyi okutuyor. Gönlünüzdeki hayırlısıyla...
Pabuc dedi ki…
Eyvallah... inşaallah

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK

Bir İsteğim Var Arkadaşlar!!

Madem burada kalabalık bir aileyiz benim yine güzel bir fikrim var..!! Duymadım, bilmiyorum, işime gelmedi, yok yazın çok uzundu okuyamadım, yorum yazacak vaktim yoktu ..v.b. mazeretleri kabul etmiyorum. Sayfamı tık diye açan herkesten bu yazıya yorum istiyorum ..Korkmayın uzun uzun yorum değil canııım ... Herkesten tek cümlelik dua istiyorum ...Kendim için de değil...Herkes kendinden sonraki yorumcu için (kim olduğunu bilmeden ) dua etsin lütfen...Bu bir oyun değil...Sadece bu zamanda unuttuğumuz (kardeşlerimiz için dua ) bir şeyi hatırlatma babında bir güzel dua zinciri ...Her birinizden can-ı gönülden yapılan tek cümlelik bir dua...! Zor değilmiş değil mi !! Hepinizden Rabbim razı olsun inşaallah.. . Not:İlk dua benden..Blog sahibi olma lüksümü kullanıyorum ;)