Ana içeriğe atla

Allah Nerede Merak ediyor musun ?/Alıntı



Allah Musul'da, Halep'te, marketten çıkarken görmediğin Dilan'ın, küçük Cemal'in, Mustafa'nın yanındaydı görmedin mi ! Hani ayakları yalınayak Yasir'in. Kıyılara vuran göçmen kayıklarındaydı. Yetişemediğimiz Aylan bebeğin bize dönmeyen küskün yüzündeydi. Bombalar altında kalmış tozdan topraktan griye boyanmış bebeklerin göz yaşında. Ölmek üzre olan ve oğluna şehadet getirsin diye başında yalvaran annenin cesaretinde.
Allah mazlumların yanındaydı hep şimdi de orda. Ya SEN !
Gel bak söyliyim gel;
Abi bi emrin var mı ? Abi bi isteğin var mı ? Abi gel yemek ısmarlayalım, misafirimiz ol diyen kardeşlerim. Allah razı olsun, yemiş gibi içmiş gibi oldum. Bir ricam var Sizden ve Hepinizden
Haydi,
Allah'ın yanında olma vakti geldi. Derslerini yaptığımız ama pratiğini ne zaman nasıl yapacağız? dediğimiz günler geldi. Duyarlı ol ve coğrafyalarımızın tepesine bomba yağdıranların karşısına dikil. Nasıl mı ?
ya paranla
ya malınla
ya canınla
hangisini yapabiliyorsan;
1- Elinde avucunda ne kadar döviz varsa bozdur kardeşim.
2- İster yeni al, ister kullanmadığın ne kadar eşyan varsa onu ihtiyaç sahiplerine ulaştırmanın bir yolunu bul.
Imm çay da çok güzelmiş abi, miss. Ooo, börekler de harika sen mi yaptın abla. Yemiş kadar içmiş kadar oldum valla. Elhamdulillah. Heyyt bee Kardeşlerim benim, kardeşlerim, siz varsa siz aslansınız, kaplansınız. Bizi kimse yenemez ya. Allah bizimle ya bizimle !
Ne diyordu ayette, hahhh
Allah saf saf direnerek savaşanları sever...


Yusuf Kahraman

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…