22 Ekim 2016 Cumartesi

Hu Hu Komşu Komşu Pabuç Dönmüş Duydun mu ?

Selam sevgili Günlük/Blog !

Uzun bir ara... geldim...

Bir çok şey oldu bu arada tek tek yazmayayım şimdi . Özleyen olmadığı gibi yokluğumun farkına bile varmayanlar olmuştur illaki ,neyse şimdi yazımı görünce ''Geldi bizim asabiye!'' derler onlar da...

Bu arada yazmaktan uzak olmadım kolay yolu seçip telefondan facebook'da paylaşımlar yaptım kısa kısa ....orada da beni anlayanlar çıktığı gibi benden nefret edenler de çıktı haliyle ; dilin kemiği yok her konuda yazdığım için ve eğip bükmeden (annemin tabiriyle odun gibi) yazdığım için... 

Benimle ilgili herşey söyleyebilir insanlar ;yalan yanlış ,doğru ya da zanla dolu.. bir tek ikiyüzlü olduğumu söyleyemezler çünkü bunu hiç beceremem, siyasi olamadım hiç bir zaman... ukala olduğum söylenmiştir ama öyle olduğumu da düşünmüyorum sadece olabilecekleri önceden kabullenmiş biriyim ve ona göre davranıp ona göre konuşup ona göre yazıyorum. ''Kimseye eyvallahım yok!'' cümlesini kurmam ''İnsanlardan beklentim yok ve onların bu gün var yarın yok olma ihtimalini kabullendim!'' demek oluyor. Bunda yanlış olan bişey var mı ? ;)

Sevgili günlük aslında şu an kafam çok yorgun canım sıkkın aklım karışıklığını düzeltme aşamasında... Fazla düşünmek insanı yoruyor günlük ; fazla düşünmek , fazla insani şeyler beklemek , doğruların yaşanmasını beklemek zor işler bunlar ! Bencillik en büyük hastalığımız ,herkes kendine köle arıyor maddi manevi...Seni maddi manevi tüketip en küçük ''kendin olmayı isteme'' halinde de tekmeyi basıyor çoğu kişi... Senin düşüncelerin senin duyguların inan bana senden başka kimsenin umurunda değil ..ha belki aşık olmuşsan aşık olduğun kişinin umurunda gibi görünüyordur ama o da yalan inan bana ! İnsanlar bir yarış tutturmuşlar ama yarışı yanlış anlamışlar iyilik insan olma yarışı yerine  ; kendini gösterme ,yarış atı gibi birinciliğe oynama, emelleri için milleti ezip geçme, elalemi memnun edip egoyu tatmin etme yarışında kendini kaybetmiş çoğunluk...

Neyse ne günlük, dostları gelir dostlar  gider, güvenirsin güven biter, bu gün ilgini çekmeyen yarın ilgi alanına girer, asla dediğini yapar sevmediğin yemeği yersin falan filan... Hayat bildiğin aşure işte içinde ya şeker olursun ya nohut ya da buğday gibi ezilir gidersin seç beğen celladını !..Kafam karışık yorgun demiştim bu kafadan da anca bu kadar cümle çıktı işte zormalamaya da gerek yok galiba ..Hıdır'dan anca bu kadar   ....

Günlük görüşürüz o zamana kadar buralar sana emanet dikkat et abdurik zapturik kişiler buralara gelip kenar köşede kafayı çekmesinler sonra okuduklarını doğru anlamayabilirler ....

Döncem ben sana günlük...



 

3 yorum:

Ramazan Aksoy dedi ki...

Hoşgeldin papuç özlettin kendini.

Büşra Bayram dedi ki...

hoşgeldin candost güzel insan :=

Pabuc dedi ki...

Hoşbuldum ,varolunuz :)

İnsan Bu Dünya'ya Dar !

Ne kadar da Vivaldi bi insan :)  Hani dalıyorsun uzaklara da başka bir dünyanın içinde buluyorsun ya kendini ne güzel bir nimettir o ; h...