Ana içeriğe atla

Şimdi Biz mi Sapığız Yani !

''Hüküm yalnız Allah’ındır. O kendisinden başkasına kulluk etmemenizi emretmiştir. Dosdoğru olan din işte budur. Ama insanların çoğu bilmiyorlar.''(Yufus 40)  Ayeti varken insanlar hakkında ''Cennetlik'' ya da ''Cehennemlik'' hükmü verenler,

''Allah’a çağıran, yararlı işler yapan ve ben Müslümanlardanım diyen kimseden daha güzel söz söyleyen kim vardır?''(Fussilet 33) Ayeti varken insanları kendi hocasına tarikatine cemaatine kitabına çağıranlar ,

''Allah size kitabı detaylandırılmış bir halde indirmişken Allah’ın dışında bir hakem mi arayayım?'' (En'am 114) ayeti varken Kur'anda olmayan emirler ve yasaklar getirenler,

''Kendilerine okunmakta olan Kitab’ı sana indirmemiz onlara yetmiyor mu?'' (Ankebut 51) ayeti varken fıkıh alimlerinin hükümlerini ayetlerin önüne geçirenler ,

''Kitapta hiçbir şeyi eksik bırakmadık.''(En'am 38) ayeti varken, ''Kur'anda eksikler vardır hadisler onu tamamlar !'' diyecek kadar cesur (!) olanlar.... varken yine biz miyiz sapık!

Şimdiiii hadi biz alim değiliz onlar kadar bi'şey bilmiyoruz tamam ama!... Ayetleri okuyunca doğruyu yanlışı görüyor, idrak edebiliyoruz be kardeşim ! Allah akıl fikir vermiş kullanabiliyoruz işte yapacak bi'şey yok , ayetlere ters konuşanları hüküm verenleri ve bunlara ümmeti inandırmaya çalışanları da mı görmemezliğe geleceğiz yani !! Adam ayetin tersini din diye anlatırken birilerinin yaftalamalarından korkup ''He!'' deyip dinleyecek miyiz ? 

Biliyor musun her şeyi bildiğini sanan ama aslında hiç bir şey bilmeyen kardeşim(!) bakınız Yüce Rabbimiz Kur'anda ne diyor bu konuda:  ''Siz, aşırı giden bir kavim oldunuz diye, sizi uyarmaktan vaz mı geçelim?''(Zuhruf 5)

 Allah ömür verdiği sürece, biz insanları (tabiki içinde kendimizi de) Kur'ana çağırmaya devam edeceğiz ,Kur'anı yaşamaya gayret edeceğiz ve buna siz ve sizin zanlarınız iftiralarız engel olamayacak ..Din hiç kimsenin tekelinde değildir, kendinizi dinin sahibi görüp dini dilinizle istediğiniz gibi evirip çevirip şekillendiremezsiniz !!... Rabbim müminlerin yardımcısıdır .....


Yorumlar

Deniz dedi ki…
Ellerinize sahlık. Ama bir paragraf daha ekleyip Kuran'ın tek basına yeterli olup Peygamber'e gerek olmadığını söyleyenlere de bir cümle etseydiniz. Günümüzün en tehlikeli yönelimlerinden biridir peygamberi (sav) Işın içinden çıkararak islami yorumlamak.
Pabuc dedi ki…
Aslında öyle kişilere ben hiç rastlamadım var olduğu sadece söyleniyor rivayetleri kabul etmeyenlere atılmış bir iftira da olabilir gerçek de olabilir... ama şöyle bir şey var Peygamberleri kabul etmeyenler zaten İslamiyeti kabul etmiş olmuyor ki ...
Adsız dedi ki…
Size söylenen ne varsa önce Kur'an süzgecinden geçirin. Tabi bunun için önce okuyun. Düşünün, taşının, ''akledin'' VE karar verin. Kimse merak etmesin Allah söylenenler gibi yakan, yok eden, sürekli azab eden değildir. Öyle olsaydı her şeye ''Esirgeyen ve bağışlayın Allah' ın adıyla'' başlamazdık. (Bence)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK

Bir İsteğim Var Arkadaşlar!!

Madem burada kalabalık bir aileyiz benim yine güzel bir fikrim var..!! Duymadım, bilmiyorum, işime gelmedi, yok yazın çok uzundu okuyamadım, yorum yazacak vaktim yoktu ..v.b. mazeretleri kabul etmiyorum. Sayfamı tık diye açan herkesten bu yazıya yorum istiyorum ..Korkmayın uzun uzun yorum değil canııım ... Herkesten tek cümlelik dua istiyorum ...Kendim için de değil...Herkes kendinden sonraki yorumcu için (kim olduğunu bilmeden ) dua etsin lütfen...Bu bir oyun değil...Sadece bu zamanda unuttuğumuz (kardeşlerimiz için dua ) bir şeyi hatırlatma babında bir güzel dua zinciri ...Her birinizden can-ı gönülden yapılan tek cümlelik bir dua...! Zor değilmiş değil mi !! Hepinizden Rabbim razı olsun inşaallah.. . Not:İlk dua benden..Blog sahibi olma lüksümü kullanıyorum ;)