29 Kasım 2015 Pazar

Nev-i Şahsına Münhasır

Sevgili Günlük (kendi kendime korkusuzca konuşabildiğim tek mekan !)
Nassın bakem ! (yazar burada Türk dil kurallarına gasp etmeye başlar!) Günler günleri kovalıyor ve hızına kimseler yetişemiyor ve biz de ihtiyarlıyoruz (daha bi ihtiyatlı oluyoruz ) be günlük ...

Güzel günler olmuyor da değil ama gün geçtikçe dünyadan daha bi hızlı kopmaya başlıyoruzda ; yok yani çok iyi şeyler oluyor da biz mi bağlanmıyoruz !!! Bak şimdi S.Günlük sırf içimdeki enerji canlı kalsın da yazıyı bitirebileyim diye abudik kubidik pop müzikler dinliyorum düşün halimi (çaktın sen durumu ;) ) İlk sırada Demek Akalın var ; var git düşün haleti ruhiyemi vuuuuu !

Neyse az bi ciddiyetimi takınayım da senin de olmayan moralini bozmayayım Günlük...Dünya bildiğin dünya  ; adaletsizlik, zulüm, zenginle yoksul arasındaki uçurumun hiç durmadan devam ettiği ,güçlünün (biz ona zalim diyelim) güçsüzü elini kolunu sallaya sallaya ezdiği bu duruma ''Dur!'' diyeceklerin sayısınında tek tük çıktığı Dünya işte...

Bİr yanında insanların adranalin için can sıkıntısında yârlardan ,köprülerden atladığı (bagicambing) bir yanda çocukların katledildiği bir dünya... Bir yanda yemekten patlayanların, bir yanda da açlıktan ölenlerin olduğu dünya...Bir yanda bir elmasa 48 milyon sterlin verenlerin olduğu, bir yanda da o elmaslar yüzünden canından olanların olduğu dünya işte...Bir yanda silahlar icat edip onları fabrikalarında çoğalttıkça çoğaltarak zenginliğine zenginlik katanların, bir yandan da o silahlarla üzerlerinde oyunlar oynanarak bir birini katledenlerin olduğu dünya işte...Para diye insanların elleriyle yaptığı put ve ona sahip olmak için yitip giden hayatların olduğu dünya işte; hep aynı şeyler anlayacağın....

Ne ağlamak ne de duyarlılığımızın tek başına bir işe yaramadığı dünya hayatı... Bizi ayakta tutan tek şey ''İman'' ve Ahiret bilinci... Eğer buna da sahip olmasak zaten kuş kadar kalmış aklımız da uçup gidecek bunca fenalığın içinde ! Bir de tüm haksızlıkları, zulümleri izliyoruz ya ahh işte o da en fenası ; görüyorsun şahitsin ama bir şey yapamıyorsun; ağlamaktan ve icraatsiz dualar dışında !..

Günlük, sana utanarak ve içim kan ağlayarak yazıyorum :'' Biz hala ümmet/birlik olamadık ve sırf bu yüzden zalim elini kolunu sallaya sallaya dolanıyor Dünyanın her yanında !''Belkide bunun için vicdanımın sızısını dindirebilmek için sürekli yazıyorum yazıyorum yazıyorum ve bunu içim acıyarak isyanlarla(insanlığa) yapıyorum ! Belki hiç birşeye faydası olmayacak ama kendimi kandırınca da vicdanım bir anlık da olsa nefes almış oluyor (kendimi kandırıyorum biliyorum vurma yüzüme!)

Bugünlük iyisi mi kısa keseyim Günlük zira gördüğün(okuduğun )gibi pek de ümitvar olmadı yazdıklarım. Ama illaki güzel günler görecek insanlık ve umarım biz de görürüz o günleri...

Mustafa Ceceli çalıyor şimdi de ''İllede aşk!'' insan dinlerken nasıl hoş hissediyor ; sanki dünyada bir huzur ve sevgi hali mevcutmuş gibi !

Daha huzurlu günlere inşaallah.....................................................

Bu güzel şarkı ,yazıyı sabırla okuyanlara  gelsin!

 https://www.youtube.com/watch?v=9G2HXihPjRU

Share:

2 yorum:

Değmesin Yağlı Boya dedi ki...

Lütfen karamsarlık umitsizlik olmasın olmamalı ..hepsi şeytan işi
.eli kolu kesecek hayali kesecek düşünce ve sağ duyuyu körelmiş insan sayısı artacak...Hayır ben buna inanmıyorum ..evet dünya çık kötü olabilir yazdıklarınızı yok saymak ne mümkün ama elhamdulillah Müslümanım diyen her insan bilir ki Allahın bi planı bi kaderi var..Bunlar ya olacak ya olacak böyle yazmayın insanların daha umut dolu daha itici güce sahip yazilarak hatta harflere ihtiyacı var..
IMAN..Allah ile beraber olan kimden korkabilir Allah ile beraber olmayan kimle olsa yerini doldurabilir..Rabbim kalbimizi umutla doldurmasi duası ile.

Profösör dedi ki...

Belli mi olur, bir bakmışsın ki; şarkının tam orta yerinde ölmek yerine,yeniden diriliveriyorsun. Belli mi olur, bir bakmışsın ki; meleklerle birlikte cennette olveriyorsun. Belli mi olur br bakmışsın ki; ıckıra hıçkıra ağlarken, nançla ve umutla birdene gülümseyiveriyorsun. :)