12 Mart 2014 Çarşamba

Oyun Isteyenlerle Oyun Oynariz!

Uyanık insanlari Seviyorum! Onları karşımda beni  kaldırdıklarını sanırken izlemeyi  ve dinlemeyi de seviyorum ! Madem bu  şekilde mutlu oluyorlar ben de onlarin  mutlu olmalarına izin veriyorum! Varsinlar beni  kaldırdıklarını sansinlar ne
 Çıkar. Varsinlar beni saf sansinlar ne  Çıkar ! Gözümden gönlümden düşmek zerre umurlarında olmasın ne çıkar! Zaten size olan duygularinda düşüncelerinde samimiyetin zerresi olmayan kişi  sizin yanınızda olmasının ne  çıkar !

Madem bir oyun oynanmak isteniyor biz de oynarız en guzelinden!! Önemli olan oyunu fark edebilmek ! gerisi teferruat (hem de en eglencelisinden) keşke insanlar sevgileri,iyi niyetleri suistimal etmeseler , acımasızca kullanmasalar ama hayat iste böyle şeyler de oluyor. Yetişebilmek lazım entrikalara , samimiyetsizliklere !!! Eee gelişmek için öğrenmek lazım,öğrenmek de bazen zor yollarla oluyor  yapacak bi`şey  yok!


NOT:Sosyal mesaj  içerikli çoook mühim bir yazı ! :-)

2 yorum:

Profösör dedi ki...

Bizimle oyun oynasınlar ama, bizimle kedinin fareyle oyun oynadığı gibi oynamasınlar. Buna asla izin veremeyiz. Böyle bir duruma düşemeyiz.

Pabuc dedi ki...

Öyle ya da böyle insanlar yalanlarıyla bir birlerini oynatıyor maalesef ama en çok dikkat etmemiz gereken dini konularda kandırılmayalım... İnşaallah

İnsan Bu Dünya'ya Dar !

Ne kadar da Vivaldi bi insan :)  Hani dalıyorsun uzaklara da başka bir dünyanın içinde buluyorsun ya kendini ne güzel bir nimettir o ; h...