18 Eylül 2013 Çarşamba

Ne Yedik Be !

Orjinal başlığı yazamayacam ama ben şöyle paylaştım:''R4BIA''işareti yapmaya çalışan bir gariban ve totem yapan cimbomlu :)

Valla 2. golden sonra tv karşısından kalktım hatta ses duymayayım diye oda değiştim ki düşünün ben futbolu sevmeyen biriyim! Ama maçlar yabancı takımlarla olunca benim de taraftarlık damarım kabarıyor işte..Sonrasını malum akşam gördük hep beraber (pardon ben görmedim ama duymaz olaydım da!) Çok üzüldüm ,böyle de yenilgi olmamalıydı be dedim durdum ve sonra biraz internet ortamına takıldım paylaşımları gördükçe gülmeye vurdum işi..Nasıl bir zeka var bizde espri üretme konusunda birkez daha hayran oldum.Ciddi anlamda çok çok güldüm akşam.Favori fotograflarımı şimdi sizinle paylaşıyorum alt başlıklarını da paylaşarak.Bu arada adını anmadan geçemeyecem Bilal Güngör ,Rabbim senden gülmeyi hiç eksik etmesin  dom dom :)

''Galatasaray-Real Madrid maçı sonrası bizimkilerin soyunma odası '' adı altında paylaşıldı  ve ben  bu karikatürü''Ama sen bunu hak ettin be Galatasarayım'' adı altında paylaştım maalesef .



Not:Sakın hakaret içeren yorum göndermeyin çünkü yayınlamam!

6 yorum:

kahve telvesi dedi ki...

Ben. seyretmedim ama görünüşe göre iyi yemişiz... Üzüldüm .

Pabuc dedi ki...

Oy güzel telve ,ben de 2. gole kadar izleyebildim sonrasında kendimi başka odaya attım...Devamı yağmur gibi gelmiş ,üzüldüm ama dile düştük bir kere yapacak bişey yok biz de onlarla gülecez n'yapalım :)

GÖK-TÜRK dedi ki...

Ama kabul et iyi yedik. :D

Pabuc dedi ki...

Ama ne yedik be ! 1 değil 2 değil 3 hiç değil ;))

O değilde akşam cidden çok güldüm fotolara da yorumlara da :)

cem dedi ki...

kabul edelim iyi yedik :)

Pabuc dedi ki...

Evet yedik yemesine de insanın etrafındaki herkes Fenerli olunca zor oluyor malubiyeti yaşamak ;)

Ama ne yedik ya :))

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...