14 Eylül 2013 Cumartesi

Bakalım Ne Yazmışım !

Ben de bi yoruldum bi yoruldum gezmekten tozmaktan!
Keşke hafta sonlarım boş olsa da,
gidip balık tutsam !

Sonra bir balık lokantasında o balıkları arkadaşlarımla (ama sevimli arkadaşlarımla) bir güzel yesem,
sonra sahilde yürüsem,
hatta bir yerlerde dalış yapsam (neresiydi orası ya )!!!

Bi kameram olsa video çeksem ama 1 dakikayı sadece 20 saniye geçse!...

Sesi kötü bir kardeşim olsa ama benim sesim ondan da kötü olsa!..

Güzel bir arabam olsa hız yapsam  ve polisler görmese!...

Bir masalda kurbağa olsam (yok kurbağa değil, bayanlar prens oluyordu) masalımı kendim yazsam!

İyi bir fotograf makinem olsa birilerini düşünerek fotograflar çeksem...

Biri bana benimle ilgili soru sorunca hep soruyla cevap versem, cevap vermemek için ipe un sersem!...

İçimdeki çocuk hep şımarık olsa hep mütevaziymiş gibi olsam !..

Birilerini çok sevsem ama söylemesem ya da onlara güvendiğimi söylesem ama hep birşeylerim gizli/gizemli kalsa !...

Hiç yorulmasam, canım hiç bir şeye sıkılmasa, sıkılsa bile ASLa belli etmesem!...

Çalışsam çalışsam  dünyayı benim kurtaracağıma ve tüm yanlışları düzeltebileceğime inansam !..

Bir bandanam olsa bir de kırmızı çantam; onları yanımdan hiç ayırmasam !...

Bir çakı bir de kibritle doğanın içinde hayatta kalabilecek beceriye sahip olabilsem !...

Mangalda sucuk,patlıcan,biber ve sarmısak konusunda uzmanlaşsam ve başkalarını da imrendirsem!...

Adım Elif gibi görünse ama aslında Fadime olsa!..

Çok ciddi görünsem/algılansam ama aslında sevimli, şımarık,pek bilmiş biri olsam yani az biraz mikrop yanım olsa!...

Bir ada'm olsa ve oraya sadece sevdiğim insanları alsam,kayalıklarda oturup sabahlara kadar sohbet etsem!... 

Çok gezsem ve gezerken uğradığım köylerde yaşlılarla sohbet etsem,çok güldüğüm için bana söylenen teyzelere/amcalara tebessüm etsem ve hiç kızmasam!...

İnsanlar beni  inşaat işçisi bilse ama aslında ben mühendis olsam!!!...

İçtikçe güzelleşsem (çay canım çayy) hatta gözlerim kızarmasa ve bakışlarım değişmese ve öyle sevimli hallerim fotograflansa ve dostlarım da o halimi görse !!!...

Samimiyetimle kendine koza örüp içine kendini hapsetmiş kişileri kozalarında ziyaret edebilsem ve onlarla da anlaşabilsem güzel bir iletişim kursam ve gönüllerini kazansam!!...

Öyle çok fotografım olsa ki hangi fotografı nerede çektirdiğimi hatırlamasam !!!!...

Gülmeyi sevdiğim gibi güldürmeyi de başarabilsem, şakacı biri olsam mı ki !!!

Ya işte böyle, ben de böyle biri olsam ! Var aslında böyleleri   tanıdığımız ve değer verdiğimiz kişiler içinde(ki onlar bu yazımı üzerlerine alabilirler)!!! Umarım kızmazlar da bu yazıyı yazmış olmama(ben yazarken pek bir eğlendim ,kızmazlar herhalde!)...Bu arada ünlemlere aldanmayınız ben oralarda hep güldüm/gülümsedim !!!!! (tıpkı şimdi olduğu gibi) Ne kadar ünlem o kadar tebessüm haci !!!





EN SEVDİĞİM ŞARKILARDAN BİRİNİ DE EKLEDİM Mİ TAMAMDIR YAZI..BUYURUNUZ SİZ DE DİNLEYİNİZ
 




Share:

4 yorum:

kahve telvesi dedi ki...

Ben bu yazıya bayıldım...ben de istiyorum !!!!!

Pabuc dedi ki...

Teşekkürler Güzel telve
senin için de yazmam için seni çok iyi tanıyor olmam lazım ki cümlelerini hafızamdan araştırıp böyle bir yazı yapayım:) Ama sen buna benzer bir yazı hazırlayabilirsin ;çok eğlenceli oluyor :)

cem dedi ki...

adın Elif gibi gözüküyor, fadime gibi davranırsan kendine, isteğine kavuşmuş olursun. :))

Pabuc dedi ki...

Galiba öyle de yapıyorum.. Fadime ruhlu Elifsem artık :)