26 Temmuz 2013 Cuma

Sahurdan...

Belgesel izliyoruz..

-Acaba Cennette hayvanlar da olacak mı ?
-Niye olsun ki! Orada hayvanları hatırlayacak mıyız ki zaten
-Ama yediğimiz meyveler için ''Bunların benzerlerini dünyada da yemiştik''diyecekmişiz ayette öyle deniyor.
-Sen şimdi bu dünyaya göre düşünüyorsun bakalım orada hayvanları görmek isteyecek misin
-Olsun bu dünyayı güzelleştiriyorlar, orada da olsalar güzel olur
-Ahiretteki güzellikleri bilemeyeceğin için şimdi böyle söylüyorsun.
-Ya seninle de konuşulmuyor heeee !...
-Konuşuyorum ya :)
-Sen konuşmuyorsun ders vermeye kalkıyorsun, bi git ya, bi şey de denmiyor sana pişman ettin  :)
-Kahkaha................

Not:Beni tanıyanlar bu konuşmaların kimler arasında geçmiş olduğunu tahmin edebilirler :) Ula ,insana hayal bile kurdurmuyorlar, hemen mantığın zirvesiyle dikiliyorlar karşıma cık cık cık ;)

5 yorum:

cem dedi ki...

köpek olmasın lütfen ya da ben korkmayayım onlardan :))

kahve telvesi dedi ki...

Kedi olsun mutlaka ama ... İran kedisi :))

Pabuc dedi ki...

Bütün hayvanlar olsun ama bir birlerini yemesinler :)

Gökhan Tunç dedi ki...

Sahurda aklıma bir fıkra geldi cennette neler olacağına dair, sonra yazmaya çalıştım ve yarısına kadar gelince geri kalanını unuttum :)) sonra aklıma cennete tanıdığım olacak mı sorusu geldi(ben kesin giderim ya),bir şeyler yazmaya çalıştım fakat düşüncesi beni hoşnutsuz etti. Hayvanlar konusunda yazmaya karar verdim, bu seferde hiç bir fikrimin olmadığını fark ettim.Ama eğer hayvan olacaksa ve uslu uslu duracaklar ise kedi ile köpek isterim :))

Pabuc dedi ki...

Hayal kuruyoruz umut ediyoruz herhalde Gökhan yaa :))Umuyoruz ki Cennete gideceğiz....

İnsan Bu Dünya'ya Dar !

Ne kadar da Vivaldi bi insan :)  Hani dalıyorsun uzaklara da başka bir dünyanın içinde buluyorsun ya kendini ne güzel bir nimettir o ; h...