16 Temmuz 2013 Salı

İstanbul Seni Yenmeye Gelmiyorum,Gezmeye Geliyorum

Yarın, Allah nasip ederse İstanbul'a gideceğim.İstanbul'a gitmeyi çok da sevdiğimi söyleyemeyeceğim (yazın özellikle) ama gezebilme ihtimalimi ve kuzenlerimi düşününce gitmek o kadar da sıkıcı gelmiyor :) Gerçi kuzenim ''Fazla hayal kurmayalım çünkü gerçekleşmiyor''gerçeğini face den hatırlattı onun için üzerine fazla konuşmak istemiyorum.Sadece bu sefer GEZMEK istiyorum İSTANBUL'da...Onun için şimdiden iyi temennilerle Ya Bismillah Ya Nasip diyorum....Hadi bakalım hayırlısı,gezersem haberiniz olur (twit atarım face den fotograf atarım olur da beni merak edersiniz diye ) 
Beni özlemeyin zira özlenecek bir mahluk değilim ben ;)
Dualarınızda beni unutmayın ama ...
Sevgilerle...

5 yorum:

Erdi Karadeniz dedi ki...

Şimdiden hoş gel ve bol bol gez inşallah :)

Gelibolu17 dedi ki...

Bu sıcakta ve kalabalıkta ve oruç ayında gerçekten gezmek zor olsa gerek hele İstanbul'da. Allah yardımcın olsun keyifli gezmelerin olsun, bolca fotoğraf isterimmm :) selamlar

Oyuncakçı Adam dedi ki...

İstanbulumu yenemezsin zaten , gezmene bak :)

kahve telvesi dedi ki...

Çok özletme kandini :)) Ara sıra yazarsın umarım..

cem dedi ki...

ramazan ramazan çeklmez İstanbul yav. Neyse gündüz uyur gece gezersiniz artık...

İnsan Bu Dünya'ya Dar !

Ne kadar da Vivaldi bi insan :)  Hani dalıyorsun uzaklara da başka bir dünyanın içinde buluyorsun ya kendini ne güzel bir nimettir o ; h...