8 Mayıs 2013 Çarşamba

Yay ile Aranız Nasıl ?

 

 Burçlara inananlar vardır, inanmayanlar vardır.Ben karakterlerimizde bir nebze de etkilerinin olduğuna inananlardanım.Gelecekten haber vermelerine inanmıyorum, günlük burç yorumlarını da hiç okumuyorum.Ama insanları tanımak açısından fikir edinmemize yardımcı olduklarını düşünüyorum.Ve biraz araştırdım diğer burçlarla uyumum nasılmış diye ,bakın nasıl sonuçlar çıktı.
Bu arada benim burcum YAY :) Gerçi araştırmalarım sonucunda sadece karşı cinslerin uyumuna rastladım başka da bulamadım:arakadaşlık dostluk uyumu gibi.... 
Ama karar verdim bir daha ki yazımda da benim burçlarla uyum/uyumsuzluğumu yazacağım. Bakalım denilenlerle/yazılanlarla yaşananlar bir birini tutuyormuymuş :)

YAY-BAŞAK:
Başak ve Yay arasındaki ilişki son derece uyumlu olabilir. Başak akıllı, sevecen, iyi niyetli, güvenilir ve detaycı bir yapıdadır. Başak birini sevdikten sonra o kişi için yapamayacağı hiçbir şey yoktur. Yay da; güvenilir, zeki ve dışa dönük bir yapıdadır. Bazen ele avuca sığmaz bir hal alabilir. Karşısındakine bağlanmaktan korkar ve kendine karşı koyabildiği kadar uzak durmak ister. Yay gezmeyi, eğlenmeyi çok sever ve hayattan zevk alarak yaşamak ister. Yay’ın sıkılgan bir yapısı vardır ve bu nedenle bir konu üzerinde yoğunlaşamaz. Bu iki kişi birbirini tamamlayabilecek niteliktedir. Bu iki kişi mükemmel bir dost ardından uyumlu  ikili olacaklardır.

YAY-YAY
Yay'lar arasında pek uyumlu bir ilişki olmaz. Bu iki tip arasında benzer özellikler çok fazladır. Her iki taraf da ele avuca sığmayan, bağımsızlığına düşkün ve kısıtlanmaktan hoşlanmayan haşarı bir çocuk mizacındadır. Aynı zamanda biraz da savurgandır. Parayı idare etmesini pek beceremez. Hayatı dolu dolu yaşamaktan çok zevk alırlar. Bir ilişkide karşı tarafa bağlanmak onlar için çok zordur. Hiçbir zaman idare edilmekten ve yönlendirilmekten hoşlanmazlar. Sosyal yaşamdan ve sürekli dışarıda arkadaşlarıyla vakit geçirmekten çok keyif alırlar.İyi birer dost olabilirler.

YAY-KOÇ
Koç burcu maceraya bayılır bu durumda Yay ile birbirinizi bulmanıza şaşırmamalı, çok eğlenceli bir ilişki sizi bekliyor. İki tarafta ateş elementleri olduğu için bitmek bilmeyen fikirleriniz var ve etrafınızdaki her şeyi çok merak edersiniz. Her açıdan çok uyumlu bir çift olacaksınız. Evet, sonunda aradığınız gibi idealist birini buldunuz

YAY-BOĞA:
 Yay burcu sizin doğanıza aykırı ama yinede çaba sarf etmelisiniz. Yay ele avuca sığmaz, bağımsızlığına çok düşkündür, kısıtlanmaktan nefret eder. Aynı zamanda savurgan bir yapıdadır, para konusunda idareden hiç hoşlanmaz. Hayatı dolu dolu yaşamaktan keyif alır, Boğa ise daha sakin, ılımlı bir yapıdadır.Yay burcu birçok açıdan Boğa burcuna terstir. Genel anlamda uyumsuzlardır ancak karşılıklı anlayışla bu ilişki sürdürülebilinir.

YAY-İKİZLER:
İkizler ve Yay birbirleriyle anlaşabilecek burçlardan biridir. Her iki tarafta özgürlüğüne çok düşkündür. İkizler sevecen, dışa dönük ve konuşmayı seven kişilerdir. Yay ise güvenilir, neşeli ve dışa dönük bir yapıdadır. Yay burcu ele avuca sığmaz ve ikili ilişkilerde birine bağlanmaktan doğası gereği çok korkar. Gezerek, eğlenerek hayattan zevk almayı hedefler ve sıkılgan bir yapısı olduğundan hiçbir zaman bir konu üzerinde yoğunlaşamaz. İkizlerde pratik zekâsı ve neşeli tavırlarının sayesinde Yay burcunu fazlasıyla etkileyecek yapıdadır. Birbirleriyle anlaşırlar ve iyi bir dostluk kurma fırsatını yakalayabilirler. İki tarafta monotonluktan nefret eden sık sık gezmeye, eğlenmeye giden ve yeni şeyler keşfederek mutlu olan kişilerdir. Bu nedenle birlikteliğiniz çok eğlenceli olabilir

YAY-YENGEÇ:
Yengeç ve Yay’ın beraberliği ne yazık ki çok sağlıklı olmaz. Yay kültür seviyesi yüksek, değişik ilgi alanları olan, farklı konularda yorum yapabilip, söz sahibi olabilecek bir yapıdadır. Zaten sizi de onun bu farklı ve ilgi çekici konuşmaları etkilemiştir. Yay konuşmaya başladığı zaman Yengeç onu dinlemeye bayılır. Yay ele avuca sığmayan, bağımsızlığına son derece düşkün ve yaramaz bir çocuk huyuna sahiptir. Aynı zamanda hiç tutumlu değil tam tersine çok savurgandır. Hayatı dolu dolu yaşamaya bayılır ve ilişkilerinde karşı tarafa bağlanmakta zorlanır. Yönlendirilmekten ve emir almaktan nefret eder. Dış ortamı çok sever sık sık seyahatlere gitmek ister. Yengeç ise evcimendir ev hayatı ona huzur verir. Bu nedenle bu iki kişinin birbiriyle anlaşması çok zordur

YAY-ASLAN:
 İki tarafta ateş grubundandır bu nedenle birbirlerine çok benzer yapıdadır. Aslan hareketli, neşeli ve romantiktir, Yay ise; neşeli ve zekidir. Yay; ele avuca sığmaz bir karakterdedir, ilişkilerinde bağlanmaktan çekinir bu onun yapısında vardır. Yay kişisi hayattan zevk almak ister. Bir konu üzerinde çok yoğunlaşamaz çünkü yapısı gereği sıkılgandır. Bir konu üzerinde uzun süre düşünmek onu bunaltır ve hemen başka konuya geçmek ister. İki taraf genel anlamda birbirini tamamlayacak yapıdadır, öncelikle iyi bir dost ve sonrasında mükemmel bir ikili olabilirler.

YAY-TERAZİ:
Terazi ve Yay’ın arasında son derece uyumlu bir ilişki olacaktır. Terazi zarif, duygusal ve romantik bir yapıdadır. Kiminle nasıl konuşacağını da çok iyi bilir, yapısı gereği çoğu konularda kararsız kalabilir. Terazi sadık ve uyumlu bir kişiliktedir, yay ise bunu tamamlayacak nitelikte güvenilir, zeki ve dışa dönüktür. Yay burcu söyleyeceği şeyleri net olarak söyler ve bu dobralığı sizi rahatsız edecek boyutta olabilir.

YAY-AKREP:
Akrep ve Yay arasında çok uyumlu bir ilişki olmaz. Akrep, tutkulu, duygusal ve çekicidir. Partneriyle beraber bir şeyler yapmayı çok sever. Yay; ele avuca sığmayan, bağımsızlığına çok düşkün yaramaz bir çocuk yapısındadır. Yay yapısı gereği biraz savurgandır, parayı idare etmeyi beceremez ve hayatı dolu dolu yaşamak ister. İlişkilerinde karşı tarafa bağlanmak onu korkutur ve bu yüzden birine bağlanmak zordur Yay için. Yay yönlendirilmekten nefret eder ve dışarıda arkadaşlarıyla da zaman geçirmekten mutluluk duyar. Akrep sadıktır ve yapı olarak Yay’a çok terstir. Yani Akrep’in kıskanç yapısına uygun bir kişi değildir. Siz su burcu olduğunuz için hassas yapıda, Yay ise acımasız ve dürüsttür, sözünü esirgemeyip içinden geldiği gibi söyleyebilir. Onun bu yorumları sizi, dolayısıyla ilişkinizi yıpratabilir.

YAY-OĞLAK:
Yay ve Oğlak’ın arasında genel anlamda çok uyumlu bir ilişki olamaz. Çünkü Yay; özgürlüğüne düşkün, kısıtlanmaktan nefret eden yaramaz bir çocuk yapısındadır. Savurgandır çünkü; çok iyimserdir yani ileriye dönük para birikimi onun için gereksizdir çünkü o hayatının hep güzel olacağını düşünür. Oğlak ise zor ve iddialı bir kişiliktir, onun çizgileri vardır ve taviz verme ihtimali yok gibidir.

YAY-KOVA:
Yay güvenilir, zeki, neşeli ve dışa dönüktür. Ele avuca sığmayan bir yapıda gibi görünür ikili ilişkilerde bağlanmaktan yapısı gereği çok korkar. Gezip, eğlenerek, hayattan zevk almak ister. Çok sıkılgan bir yapıdadır ve bu nedenle bir konuya yoğunlaşamaz ve başladığı çoğu işi sıkıldığında yarım bırakabilir. Kova ise duygusaldır ve değişken bir kişiliktedir. Değişik ortamlarda olmak, değişik insanlar tanımak onu çok mutlu eder. Kova Yay’ın bu hareketliliğinden yorulmaz

YAY-BALIK:
Yay; güvenilir, zeki ve dışa dönük bir yapıdadır. Ele avuca sığmayan bir yapısı vardır ve birine bağlanmaktan çok korkar ve kendini geri çeker bazen. Hayatı, zevk alarak, eğlenerek, yaşamak ister. Sıkılgan bir yapıya sahiptir bu nedenle duygularını çok rahat bir şekilde dile getiremeyebilir. Balık ise; çok duygusal, romantik ve hayalperesttir. Yani partnerinin onu sevdiğini fazlasıyla hissetmek ister. Yay ilişkisinde realisttir ancak Balık fazlasıyla hayal dünyasında yaşar. Bu nedenle Yay genellikle Balığı anlamaz ve bu konuda bazen sıkıntı yaşayabilirler. Yay asla balık kadar derin düşünemez. Bazen Balığın davranışları Yay’ı çıldırtabilir. Balık ise sizin zekânıza hayrandır


Not:Uyum bilgilerini googleden farklı sitelerden aldım.Bana ait değil bilgiler...

Not 2: Günün şarkısını siz belirleyin son zamanlarda dinlediğiniz şarkıları paylaşın da ben de dinleyeyim :)

11 yorum:

Gelibolu17 dedi ki...

Bir aslan olarak iyi sayılır yay ile aram birde sana sormalı :)
bende sana bir kaç özellik getirdim bakalım beğenecekmisin :)
selamlar :)

YAY : Kafası çabuk dağılır, birden fazla şeyle meşgul olmayı sever, severse fedakar bir sevgili olabilir; sevmiyorsa bağlasan durmaz ..

Yay: : Herkes senin nasıl göründüğünü bilir ama çok az yada hiç insan senin nasıl olduğunu hisseder.

Yay: Bir Yay için bittiğin an "Herkes"gibi olduğun andır…Çünkü bir Yay sevdiği insanı yüreğinde diğer tüm insanlardan farklı bir yere koyar…

YAY : Bir Yay hayatı ne olursa olsun yaşar. O'nun hayatına dahil olursan sana da çok güzel bir hayat yaşatır. Yay demek yaşamak demek !

Pabuc dedi ki...

/Gelibolu17
şimdiye kadar anlaşamadığım bir kaç kişi oldu farklı burçlardan :) Aslanlardan da biriyle anlaşamıyorum aslında uzak duruyorum çünkü kibri beni itiyor..Onun dışındaki aslanlar candır can hele bir kuzenim var ki dostlar başına :)

Yay burcuyla ilgili paylaşımlarına tşk ederim hepsi de doğru :)

Sevgiler..

Gelibolu17 dedi ki...

Allah'ım hepimizi kibre düşmekten korusun inşallah...

Daha buldukça eklerim altına ne demek zevkle rica ederim :)

GÖK-TÜRK dedi ki...

Bknz : YAY-OĞLAK :DDDDD

Pabuc dedi ki...

/Gelibolu17,
amin en çok kokrtuğum şeydir kibir..Şeytanı Cennetten kovduran da kibri değilmiydi :/
Teşekkürler güzel insan...

/GÖK-TÜRK,
tevekkeli değil biz seninle hiç anlaşamıyoruz ;))Oğlaklar çok kendi halindedirler zararsız burç:) Sadık dostturlar :)

absalom dedi ki...

pabuççççç:))

geçen esip gürlüyodum malum pek severim burcumu delikanlı burçtur.

yaylarla sağırlar birbirini ağırlar didi...
kafasını gozünü kırıcaktım valla ahahaaaa.

ama sonra düsündüm iyi espri gibi geldi.

e sahane bi gün olsun o zamanda efenim.

Pabuc dedi ki...

ya absalom
vallla her ne kadar anlaşamazlar dese de benim en iyi anlaştığım burçtur yay.
daha onlarla ilgili hiç bir olumsuz şey yaşamadım
en yakın arkadaşım da yay
ve kötü bir özelliğine rastlamadım o derece :)
Bİr yaydan şikayeti olanın sorun kendisindedir ;)Böyle bir şey sanırım, körler sağırlar bir birini ağırlar demek:)))

Yeliz İnceoğlu dedi ki...

Ben de Koç'um. Yay ve Aslan ile iyi anlaştğım söylenir ama çevremde ikisi de yok. Nedir bu çektiğim yaa hehe :)

Pabuc dedi ki...

@Yeliz,
birinin hayatında YAY bir arkadaşı yakını yoksa büyük bir eksikliktir ;)

Gelibolu17 dedi ki...

Yay : Bir Yayın kalbinde taht kurmak istersen eğri otur doğru konuş…Yalan söylersen yerde oturman için minder bile vermez Yay... Sürün der!

Pabuc dedi ki...

Peylaşım için teşekkür ederim

İnsan Bu Dünya'ya Dar !

Ne kadar da Vivaldi bi insan :)  Hani dalıyorsun uzaklara da başka bir dünyanın içinde buluyorsun ya kendini ne güzel bir nimettir o ; h...