Ana içeriğe atla

İstanbul-Bursa Üzerine Bir Kaç Söz ve Fotoğraf


Geçen hafta İstanbul'daydım, düğün için.Yorucu bir tatildi İstanbul trafiği yüzünden ama eğlendim, sevdiklerimi gördüm, güzel geçti her şeye rağmen.İstanbul'da yaşayanlara Allah'tan bol bol sabır diliyorum.O trafikte hala akıl sağlığınızı koruyabiliyorsunuz ya sizden güçlüsü yok ...10 dakikalık yolu en az yarım saate gittiğiniz hatta bazen bu sürenin 1 saate çıktığı başka ülke yoktur.Belki vardır ya ,Hindistan'ın ve Çin'in hakkını da yemeyeyim şimdi! İstanbul'da bu sefer  adres bulmak için o kadar çok yolumuzu kaybettik ki artık bir süre sonra işi gülmeye vurmaya başladık.Bu arada (kuzenimin dediğine göre) İstanbul'da en son görmem gereken Karaköy'e de gittik, oradan elektrik malzemesi alıp arabanın içinde plastik kokusuyla yolculuk  yaptık ! Karikatür gibi bir maceraydı.''Abla bu araba burada durur mu?'' diyen fasulyeye buradan seslenmek istiyorum: ''Yer var da biz mi beğenmeyip orta yerde durmak zorunda kaldık,tepesine kurbağa yağasıca!'' Niye mi o zaman söylemedim ;çünkü vaktimiz yoktu ;) İstanbul'da yollar sürekli yenileniyor ve genişletiliyor olabilir ama araba satışları bu hızla devam ederse  İstanbul sırf asfalt olsa da kâr etmeyecek bu trafiğe benden demesi( kim dinler beni) İstanbul'un dağı taşı altın mı bilmem de her gün o trafiğe çıkanları ya deliliğe ya da veliliğe yakın buna eminim ;)

Bir de bu  hafta Bursa yolculuğumuz oldu.Bursa güzel bir şehir .Trafiği de içinden çıkılamayacak hal almamış daha ama eli kulağındadır!..Yeşil bir şehir.Gezip görülecek yerleri ,tarihi yerleri güzel  ,gelin görün derim.Gelmişken muhakkak İskender Kebap yemeden dönmeyin aman ha !

İstanbul'da kaybolmaktan fotoğraf çekmeye fırsatım olmadığı için kaldığım yerin fotoğrafını paylaşabiliyorum.Gönül isterdi ki tabelaları takip edeceğime fotoğraf çekeyim ama nasip işte ;) Ya gece bile uyumayan bir şehir İstanbul.Üzerine yazılanların neden bitmediğini çok iyi anlıyorum.Bin bir türlü insan bir o kadar da hayatı içinde barındırıyor.Enteresan, muhteşem ,korkunç,güzel,gizemli,heyecanlı,bilinmezlikler,aşk,karmaşa içeren kısaca; hayata dair her şey İstanbul adını almış gibi..


Yalova-Yeniköy feribotundan ancak bu kadar berbat fotoğraf çekilebilirdi,rakibim yok !


Gerçi çok katlı binaları sevmem ,içinde yaşamak da istemem ama İstanbul kalabalığı için
en iyi çözüm bu gibi !


Mesire yerleri çok çok güzel;yürüyüş,bisiklet ve piknik için ideal  bir yer burası.
Gerçi ben bisiklet kullanamadığım için sadece yürüyüşle yetindim :)


Suni göl deyip geçmemek lazım kendine hayran bırakabiliyor insanı !


Gelmişken muhakkak hayvanat bahçesini de görmelisiniz.
Gerçi ben o hayvanları gördükçe esaretlerine şahit olup üzülüyorum !

Bir de NOT:Bu gün ''Anneler Günü'' diye empoze edildi ya beyinlere sanki diğer günler onları hatırlamıyormuşuz gibi! .Heh işte benim kutlamalarını sosyal paylaşımlardan yapan insanlardan bir ricam var:''Herkes kutlayacaksa gidip annesiyle kutlasın bu günü,ne bileyim arasın ya da gitsin yanına sarılıp öpsün'' sosyal paylaşımlarda aleni paylaşımlarında şunu düşünsünler  'Annesi olmayan bir çok insan var!' lütfen!!''


Saygılar...


Yorumlar

Adsız dedi ki…
pabuçççççç:))

yahu sen gitme istanbullara felan b i tane pabucumuz var kaybolmasın istanbullarda:))

feribot fotoğrafına bayıldım:))
altındaki notu okuyunca da durduk yerde gülmeye basladım ahahahaa.

sen beni dinle bu fotoğrafı bi fotoğraf yarısmasına gonderelim:)))

efenim anneler günü konusundaki düsüncelerimiz farklıdır...
siz de haklısınız.
ne diyim.

yahu bu pazar günü nemrut bi suratı gülme krizine soktun ya.
alacağın olsun hahahaaaa.
Pabuc dedi ki…
O kadar özendim de sen orada bir tek feribottan çektiğim fotoyu mu beğendin yani absalom teyessüm edecem bakkk ;)

Evet gönderelim de millet ne kadar güzel foroğraf çektiğini görüp haline şükretsin he mi ;) ''Yarışma en kötü fotograf ödülünü size layık gördük sayın Pabuç'' deyip elime tuttursunlar kağıt kalemi (git sen resim çiz diye) :) Peki katılayım ben bu yarışmalardan birine :)

Nemrut suratlı kim var yanında hemen ayrıl onun yanından absalom onu mu çekeceksin Pazar Pazar ;))
Adsız dedi ki…
Söyle bana çekirge sen kaç Evliya Çelebi gücündesin :)))
Pabuc dedi ki…
O değil de GÖK-TÜRK,Evliya Çelebi'yi uçarken görmeyi isterdim;belki daha çok gezerdim bu sene ;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK