Ana içeriğe atla

Soğuk ama Güzel Pazar

Cumartesiyi boşuna sevmiyorum ben ya! Dün hava öyle güzeldi ki dışarıya çıkmasam da mutlu etti beni güneşin güzelliği.Ama bu gün tam tersi bir hava vardı çünkü ben dışarı çıkacaktım tabiiiiiii!! İnadına dikkate almadım havayı gezdim ,tefekkür ettim,dersler çıkardık gördüklerimden,nasihatlendim Rabbimin beni ikazlarıyla..Soğuk ama çok güzel bir gündü çok şükür..ayrıntıya girmeyeceğim sizinle fotografları paylaşmak istiyorum sadece...Umarım hepimiz için güzel bir gün olmuştur.

Çınarcık/Esenköy küçük ama şirin bir yer .Yolları berbat olsa da gelip görülesi bir yer..

Benim yaşadığım yerde alışık olmadığım güzellikte bir sahil yolu var!

Bu gün martılar eşliğinde rüzgarın melodileriyle dinlendik :)
Dalgalar da eşlik etti rüzgarın melodisine...


Manzarası çok güzel;orman ve deniz kardeş yakınlığında

Park yeri sorunu yaşamıyorsunuz bu harika :)
Ama yeni binalar yükselmeye başlamış park sorunu da yakındır....

Bir kaç şirin sahil kafesi var.Çalışanları güler yüzlü :)


Minicik bir adacık sanırım burası  ya da orada unutulmuş bir kaya :))


Yorumlar

Aliyah Muhammed dedi ki…
Tabii aldın denizin havasını, vapurun sesini. gördüklerinden de ders çıkarttın, tefekkür ettin. Keyfine diyecek yok.
Her şeyi geçtim de tefekkür etmeyi, ders çıkartmayı Rabbim bazılarına da, bazılarına değil de bizlere de nasip etsin. Çuvaldızı kendimize batırmalı.
Yalnız manzaralar çok güzel.
Pabuc dedi ki…
/Aliyah Muhammed,
Nasihat ,tefekkür ile ilgili yazdıklarım hem doğayla bağlantılıydı hem de çok ayrı bir konuyla bağlantılıydı(ki onu burada paylaşmak istemedim) Allah beni bir şekilde ikaz etmek için bir olay yaşattı şükürler olsun nasihat oldu bana...

Ve evet çok güzel yerler ,yansımaları da güzel onun için :)
Profösör dedi ki…
Güzel bir paylaşım. Dinlendirici. Zihnen de zindeleşir insan. Neler yapmaz ki...
Kalemzade Kamil dedi ki…
Üçüncü ve beşinci fotoğrafı beğendim, (ç)aldım.
He, bir de altıncı var. Orada da düşündüm bu yat mı, araba mı yoksa bisiklet mi acep Pabuç'un :)
Dedim yatı olsa bi tek pazar çıkmaz gezmeye, arabaya binmez bu güzel havada, demek ki bisikletle gelmiş :)
Ya da hiçbiri en iyisini yapıp yürümüştür...
Pabuc dedi ki…
/Profösör,
teşekkürler Hocam..Tavsiye ederim yengeyle Esenköy'e gelin muhakkak..SEveceğiniz bir yer..

/Kalemzade Kamil,
Volkan DENİZ bana demişti ben de size diyorum :''Buradaki tüm resimler sizindir'' yeter ki beğenin :))
Aslında yat olaydı iyiydi :) yok efenim biz tabanvayla geldik :D (gerçi 20km mesafe var ve ben de tembel biriyim gerçekliğini siz düşünün)

saygılar..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…