Ana içeriğe atla

Sevmek Yüreğine Söz Geçirememen/Geçirmek İstememendir


oyy oyy...

Beni anlamayacak,benimle biz olamayacak ya da yanındayken huzur bulamayacağım kişiler beni sevmesin! Bana sevgiden bahsetmesin...

Sevgi şarkı sözü değil ki dillere düşsün sadece..Yüreğin tüm kara bulutlarından arınır sevince/sevilince.Sevgiyle burkulmazki her daim yürekler.Üzmez ki sevgi..kırmaz ki..onarılmak için parçalanmaz ki yürekler severken/sevilirken..

Sevmek , anı cennete çeviren güçtür.Sevgi görev değil yürek sesidir.Senin yüreğine hükmedememenin delilidir..Senin özündür..Sevmek/sevilmek;arındırmaktır sevdiğini tüm olumsuzluklardan...Kırıp kırıp onarmak değil;onarmak zorunda kalmamak için itinayla davranmaktır.

Gelenlerin, hiç gitmemesini dilemektir de sevmek...Bir dahaki karşılaşmayı/buluşmayı iple çekmektir...Ayna olabilenlerin varlığına şükretmektir biraz da..Arabesk şarkıda gülebilmektir...Hayatın içindekilerle şakalaşmaktır...Ne diyeceğini tahmin etmek...Değer vermek, değer verildiğini her hücrende hissetmektir.İmkansızlıklar içinde imkanı beraber oluşturmaktır..Yürekler arası görünmez yollarla gidiş gelişler ve yüreklerde yer edine bilmektir..

Güven/güvensizlik kaygısı taşımamaktır...''O asla böyle bir şey yapmaz/düşünmez''gibi büyük sözler söyletebilen güçtür sevgi.Hissettiklerinden söylediklerinden pişmanlık duymamaktır.İçinde hüzün bile barındırsa, üzmeyendir sevgi..Sevilmenin güzelliğini severken hissedebilmektir..Gülümsemelerine sayfalar dolusu anlamlar kata bilmektir..Düşünmek,özlemek,yanındayken yarının hasretini çekmektir..

Güzel olandır sevgi...Güzel görmektir sevdiğini/sevdiklerini..

Güzel bir hafta olsun hepimiz için..Huzur olsun,sağlık olsun, güneş olsun,ilim olsun, güzel kazançlı düşünceler olsun,sevgi olsun,aşk olsun,yüzde tebessüm bol olsun,tatlı yorgunluklar olsun,hoş görü olsun...Barış Manço şarkıları tadında bir hafta olsun..Güldürsün, düşündürsün,empati kurdursun,özlem de olsun içinde,gerçekler de olsun ama en çok da samimiyet ve sevgi olsun...

Yorumlar

kahvetelvesi dedi ki…
Sevgi, hep başımızın tacı, gönlümüzün yerleşik misafiri olsun..Bereketiyle gelsin, ömrümüzü bereketlendirsin..
cem dedi ki…
şimdi sevgiyi tanımlamayı başarabilsek dahi uygulamada sorun yaşarız diye düşünüyorum. Sorunca kötü insan bulmak öyle zor ki...


iyi, mutlu, huzurlu ve sevgi dolu bi hafta olsun o zaman :)
Aliyah Muhammed dedi ki…
Yazın gerçekten çok güzel olmuş. Bilmiyorum ama gerçek sevgiyi, sevginin özünü anlatmışsındır.
Sevgi; senin de dillendirdiğin gibi basite indirgenmemeli. herkesin ağzına alabileceği bir şey olmamalı, ki değildir.
Temennilerin için Allah razı olsun. Bilmukabil...
Pabuc dedi ki…
/kahve telvesi,
inşaallah ..Her daim içimizde var olsun dışımıza da yansısın ...

/cem,
Ben kötüyüm kimse inanmıyor(öyle iyi insanlar var ki) böyle söyleyince ama kişi kendini bilir..

/Aliyah Muhammed,
Teşekkür ederim..Sevmeyi bilmediğimizi düşünüyorum (kendimi de içine katarak söylüyorum bunu)
Adsız dedi ki…
sayın pabuç naber :))
sahane bi hafta olsun ebet.

sevmek güzeldir
kadınlar çiçektir diyorum bu topa hiç girmiyorum:))

çünküm bir süredir sevginin aslında huzurla ilgili olmadığını...
aslında tamamen kaostan beslendiğini düsünüyorum.

bak girmem dedim yine girdim azıcık demi hahhaaaaa.

ah beni beni.
Pabuc dedi ki…
Sayın Absalom,
iyidir ne olsun :) İnşaallah dediğin gibi bir hafta olur (kim istemezki böyle bir şeyi)
Sevgi kaostan mı besleniyor ne diyorsun sen tüm bildiklerimi alllak bullak eder bu bilgi absalom :) O senin dediğin aşk olmasın ! :)
Adsız dedi ki…
askla sevgi arasındaki 7 fark nedir diye anketler düzenlettirmeyin efenim simdi bana:))

yok yok sopenhaur ve askın metafiziğine hergeçen gün daha fazla hak vermekteyim.
ve bunun aslında huzurla ilgili olmadığını düsünmekteyim.

azıcık ama azıcık düsünüyorum :))

daha sopenhaur kadar olmedik :))
Pabuc dedi ki…
Sayın absalom
sevgi ve aşk arasında 7 fark bulamazsın anket düzenlesen de
tek fark var biri geçici biri kalıcı..bu da çok mu acımasız oldu ne :)) aşk varsa huzur yok mu ? iyi de aşk varken zaten hiç bir şey yok ki huzur olsun ;)
Adsız dedi ki…
sayın pabuç:))

senin tarifin bu.
yine de boyle olsa dahi sevmenin de huzurla ilgili olmadığını düsünüyorum.

eksın olucak.
kavga gürültü barısma ayrılma kıskançlık hayali senaryolar küsme darılma kapris trip...
hani ben sahsen huzurlu bi sevda gormedim daha.
sen gordünnü?

ha ben kütüphanenin masal kitapları bolümünde gordüm.
yalan soylemeyim simdi gormedim diye :)))

Pabuc dedi ki…
Ben gördüm :)Üstelik kütüphanede de değil :)

ama gerçi sessiz sakini de ekşını bol olanı da yerini maziye ya da rutinliğe bırakıyor o ayrı :D
Unknown dedi ki…
Özellikle sevgi "o asla böyle şeyler yapmaz/düşünmez dedirtebilen güçtür" bölümü çok güzeldi.
Pabuc dedi ki…
/Kalemzade Kamil,
teşekkürler ...Bir tek o bölüm okunabilir değildi değil mi :)Saygılar efendim..
Unknown dedi ki…
Sevmeyi aradım az evvel,aramanın evrim geçirmişi;arattım.İngilizceden aklımda kalmadır 'kelime dağarcığı' Hep genişletilmesinden bahsedilirdi,fakat tdk 'azaltma' kavramış olsa gerek.Yoksa neden sadece "sevmek : Sevgi ve bağlılık duymak" yazsın ki senin yazdıklarına kıyasla.Cevap üretme fakiriyim galiba,seri üretim sorularıma kıyaslayınca bu çıkıyor.
Beni kırma da sevmek biraz da aynı şarkıyı tekrar tekrar dinlemek olsun.Her bitişinde başa sarmana karşın,hep eksik bir kaç söz kalmıştır işitmediğin.Eksikliği giderme yöntemidir,vazgeçememe inadıdır,daldığın yerdir...En zorudur sevmek; Atila İlhan ın Sisler Bulvarı nda kesik kol kadar yanlız olmak .Yazık çok yazık,tdk sevmemiş hiç sadece sevmiş numarı yapmış!
Pabuc dedi ki…
/Gökhan Tunç,
Severken hep bir şeyler eksik gibi gelir insana işte o da; insanın kendisine olan sevgisidir özüne olan sevgisiyle kendine olan saygısı karışımı bir şey..gibi ..tam açıklayamasam da öyle bir şey işte..kendini tanımayan insan yada özündeki güzelliği göremeyen insanın başka birini/birilerini de sevmesini beklemek hayal olur.SEvmek bağımlılık mı bilmem belki de öyledir ben ne anlarım sözlük anlamlarından! Hayata tutunabilmek için sevmek gerekiyor en azından ben öyle düşünüyorum.Sevilmeden sevmeden geçen her gün koca bir ziyan..Gerçi gerçek sevgi kaldı mı o da tartışmaya açık bir durum ama ''benim adım Hıdır düşüncem budur''diye gayet basit gayet anlaşılır gayet ben gibi bir felsefem var benim de...Sevmek kendini bulmak sanki.Daha iyi tanımak sevdikçe büyümek gibi gibi gibi gibi...

Hı bir de hep tekrar değil be sevmek;her seferinde farklı bir etki bırakıyor her seferinde farklı kazançlar oluyor..diye de düşünüyorum ;)
Unknown dedi ki…
Kanımca Cem Karaca da olmasa anlayamayacaz hayatın garipliğini,yoksa geçer mi koca ömür raslantılara anlam arayarak.Burayı bulmak gariplik mi raslantı mı karar veremedim.Fırsatı kaçırmadan okumak istedim bu seferlik,gel gör ki tüketim çılgınlığı yol açtım.Ne çok yazılmış çizilmiş şey var bu hayatta,hangisini okusam diye çıkamayınca işin içinden,sivri bir zekanın ürünü sayılacak bir cevap verdim :Hepsi...
Biraz tebessüm,biraz öfke,biraz da hayalkırıklığı ve dahası...
Ciddiye mi alınacak bu hayat hep arkadaş,birazda ipleri gevşetmek lazımışları konu almışlara gitti tebessüm.
Öfke bu boş durur mu? kusacak bir şeyler bulur hep,hissettiklerimi neden hissetmiş ki birileri!
Hayalkırıklığı da şu söylenecek her şeyi söylemiş olanlara gitsin be! hep başkalarının sözlerinden mi anlıyacaz sevgiyi?Biraz paylaşımcı olsanıza,eksik bırakın sevgiyide az da biz tamamlayalım.
Dahası bana kalsa da olur!

Pabuc durduğun yerden sevginin tarifi sevgi dolu,lakin benim durduğum yer bana ait :))
Pabuc dedi ki…
Uzunca bir cevap yazmıştım ama tlf un azizliği işte silindi gitti..acaba bu da tesadüfümüzü yoksa sadece sakarlık mı buna kesin bir cevabım yok tıpkı hayatıma en olmadık gibi görünen ama aslında en çok da ihtiyaç olan anlarda gelen kişilere diyecek söz bulamadığım gibi.aynı şeyleri hissediyor olmak da düşünüyor olmak da imkansız değiş;aynı şeyleri farklı mekan ve zamanlarda yaşayan milyarlarca insanız işte şu kocaman görünen küçücük dünyada....öyle işte;herkesin bir yaşantısı olduğu gibi sevgiye de yüklediği anlamlar vardır Gökhan ;)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK