19 Aralık 2012 Çarşamba

Sevebileceğimiz İnsanları Nerede Olsa Buluruz

Resim aradım bulamadım ben de bu tebessümlük resmi kullandım fena da olmadı gibi gibi ;)
Canım yazmak istiyor ama aklımda konu yok bir halde radyodaki dj lerin saçmalamalarını dinliyorum.Muhabbetleri sıkıcı olsa da çaldıkları parçalar fena değil .Şimdi Göksel ''Yalnız Kuş''çalıyor mesela...

Serdar Ortaç çalıyor bu radyo frekansını değiştirme zamanım geldi.Radyoyu kapatayım da yazımı yazmaya başlayayım bari (zahmet olacak )

Aklıma bir konu geldi bununla ilgili yüzeysel de olsa bir post girmiştim ama olsun.Biraz bu ortamdan bahsetmek istiyorum.Burada tanıdığım kişilerden, tanıdığımı düşündüğüm mü demeliydim bilemiyorum.

Çok farklı kişiler tanıdım tıpkı sizler gibi.İçlerinde saçmalayanlar da oldu, canımı sıkmak için gayret gösterenler de ,bana dost olan da,beraber kahkahalarla güldüklerim de...Yazılarıma yorumları mail atarak belirtenler ki uzun uzun yanlışlarımı ya da güzel yazdıklarımı belirten özel mailler atanlar .. Profil resmimi değiştirdiğimde mail atıp beni ikaz edenler de oldu,yazılarımı yerden yere vurur tarzda yorumlayanlar da ... Beni tanımadan benden nefret edip  canımı sıkmak için elinden geleni yapan,etmeyip bana yorum yapanların bloglarına gidip beni kötüleyenler de... Bunlar tanıdığım kişiler değil tabi ki...Genelleme yapmadan ilerleyeyim.Öncelik blogspot olsun şimdilik..Blog alemi dışında da tanıdığım bir kaç kişi oldu çok değer verdiğim.''Keşke net dışında da tanışmış olsaydık''dediğim. Onlardan da başka bir gün bahsedeceğim inşallah.

Kendisi şimdi bu yazıyı okuyor mu bilmiyorum ama burada bir Aysuda'mız vardı.Gerçi onun adı sürekli değişiyordu bloglarında ama ben şimdilik Aysuda diyeyim.Blogunda benim için ''Kime Mektuplar 9''u yazmıştı sağolsun.Nereden mi hatırlıyorum çünkü mailini hala saklıyorum :) O bir şairdi bense şiirden bihaber uçarı ama gtalkda çok güzel sohbetlerimiz oluyordu.Çok eğleniyorduk sohbet ederken (ki fazla uzun sürmedi sohbetlerimiz küçük bir sorun yüzünden bitirdik arkadaşlığımızı) ama hala ara ara (uzun aralar da olsa) mailleşiyoruz.En azından iyi olduğunu öğrenebiliyorum.Enteresan biriydi biraz da gizemli ama onu tanımak güzeldi.Beni okuyorsa selamlarımı iletiyorum buradan...

İsmini yazmak istemiyorum ama bana dost/abi/arkadaş olan biri daha oldu blogspot aleminden.Onu ilk okumaya başladığım günlerde anlamıştım yazılarındakinden çok daha farklı biri olduğunu (ki bunu sürekli yorumlarımda da belirtiyordum) sonrasında benim dediğim çıktı ve blogundakinden(nick) çok daha farklı biri olduğunu açıkladı kendisi (bu durumda ab(p)tala malum oldu anlayacağınız .ben biliyordum dedim ve çıktı ve abdallığım tescillendi) Beni aile fertlerime kadar tanıyan bir kaç kişiden biridir kendisi.Ve kendisinden çok akıl almışlığım vardır ,sağ olsun hiç de geri çevirmemiştir beni) Yazılarını büyük bir ilgiyle ve hayranlıkla okumaya devam ediyorum.Bir gün kitabı çıkınca da ilk okuyucularından biri de ben olacağım inşaallah.

Bir de Hocam var.Büyüğüm ama dostum da.Karamsar anlarımda destekçim.Sürekli pozitife odaklanmayı tavsiye eden.Yazma işinde beni yönlendiren ,hatalarımda uyaran ve yapabileceklerimi bana hatırlatan yüreği güzel;bilgili,saygılı,babacan ve neden hayatta var olduğunun bilincinde bir büyüğüm, dostum...Devamlı ,bir şeyler yapıp içimizdeki güzellikleri dışa aktarıp güzel işlere imzalar atmamız gerektiğini söyleyen ama benim tembelliğim,beceriksizliğim yüzünden adım atamadığımız planları için bile bana kızmayan yürekte biri.İyi evlat ,sevilen eş, değerli bir dede...

Bir de Elif'i tanıyan bir dostum var.Elif'in zıttı ama Elif'in iç dünyasını bilen biri.Herkesin ruh ikizi var benim de zıt ikizim diyebileceğim biri...Ön yargılarımı yıkmama yardımcı olan, en güzel sebep.Tebessüm olan bir dost...Benim için çok şey!... Ben''Leb...''dediğimde o benim ''Çorum''dan bahsettiğimi anlıyor hakeza(oy acaba doğru kelime bu muydu ?) ben de aynen öyle...Anlaşabilmek/anlaşılmak güzel bir şey vesselam...Sana dair fazla bir şey yazmıyorum zira sen anlıyorsun zaten beni şuncacık cümlelerden...Eyvallah ! :)

Devam edecek...Ve belki de böylelikle sizin hakkınızda neler düşündüğümü de öğrenmiş olursunuz..Çünkü çok değerli kişiler var bu ortamda kesinlikle...Hepsini yazacağım inşaallah..SihirliSepet nicli güzel insan var mesela, Mİt var mesela gururumuz bizim, Kalemzade var yorumları benim için çok önemli olan,Derkanar arkadaşımız var ki bu aralar kayıp ,merak ediyoruz kendisini,Gelibolu17 var blog aleminin neşeli yüzü,Cem var yazılarını beğenerek okuduğum ve çok farklı bulduğum,Kahve Telvemiz var yeni bloggerlerden,Gök-Türk öğretmenimiz var ondan bahsetmesek olmaz,Absalom var Absalomsuz bir blogspot düşünülemez...v.b. İllaki bu yazı devam edecek ..İlla ki !




6 yorum:

Profösör dedi ki...

Güzel yürekli dostlarımız oldukça bizler hiç bir zaman yalnızlık ve karanlıkta kalmayız. Onlar bizim için birer umut ışığı, kardeşlerimiz, arkadaşlarımız, dostlarımızdır.

kahve telvesi dedi ki...

Adımın geçtiği her yazı güzeldir :))) Şaka bir yana, insanları bu kadar yakından tanıyor olman çok güzel sevgili Pabuç..Değer verdiğini gösterir..

Gelibolu17 dedi ki...

Gecenin bu saati kalktım yarın gelecek misafirlerim için mamalar hazırlıyorum bir kulaklarım yandı biri beni beni andı gibi geldi taa derinimden hissettim,hayra yordum meğerse sen anmışsın :)Yazının sonuna gelipte ismimi görünce sevindim galiba yaa hu teşekkür ederim beni öyle neşeli gördüğün için,sahi sne beni görmemiştin değil mi,du ben sana ilk fırsatta foto yollıyım istermisin :)bu arada ben yılbaşı için ptt den kart aldım,bir kaç arkadaşıma yolladım,ptt özel günlerde kartpostal bulunduruyormuş yeni öğrendim hani bayramda bulamamıştıkya :( adresin olsaydı sanada göndermek isterdim ama eğer yılbaşı kartpostalı bana ters dersen önümüzdeki ilk özel günde gönderirim :)
Konu dışı oldu yazıyla alakasız bir yorum olu ama idare et istersen yayınlamayabilirsinde,farketmez,,,yazının devamını bekleriz,selamlar :)

Pabuc dedi ki...

/Profösör,
Hocam,dostluk öyle bir şeyki; çoğu zaman elinizde olmadan (bir sebebiniz bile olmadan) kanınızın ısındığı kişiler oluyor yürekten yüreğe köprüler kuruluyor ve bu durum için şükrediyorsunuz Yaradanınıza..Adı dostluk oluyor adı değerbilirlik oluyor adı kazanç oluyor..Çok şükür bu duyguları tatmamıza neden olan kişiler var hayatımızda..

/kahve telvesi,
bir çok kişiyi yazıları ve yorumları kadar tanıyorum ve nasıl biri olduğunu tahmin ediyorum az çok.Ama bir kaç kişi var ki onları sohbet ettiğimiz için tanıdığımı düşünüyorum.Aslında tanımak nedir ki bu da tartışılır ben onlara değer veriyorum gerisi teferruat...Güzel insanlar var bu ortamda vesselam :)


/Gelibolu17,
o kart olayına hiç girmeyeyim zira beni deli etti çünkü.Yalovada kart aramadığım kitap evi kalmadı üstelik zavallıya bakar gibi baktılar yüzüme.Sonunda pes ettim...Ama adresler elimde (bir kaç kişinin) bir gün bir süpriz yapıp hediye gönderebilirim..Evet bunu yapmayı çok istiyorum...Ya nasip!

Gelibolu17 dedi ki...

Pabuç,gönder gönder,hatta dur bende seni gaza getireyim gönderemezkiii,gönderemezkiii diye :p

selamlar olsunn :)

cem dedi ki...

aynı kişiyse aysuda, gerçekten blog yazması gereken biri ve bence yeni bi blogu var ama biz bilmiyouruz. ben de haber almak isterdim doğrusu, gerçekten kıymetli yazıları vardır.

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...