Ana içeriğe atla

Şarkılardan Karma ile Başlayan Post



son zamanlarda Mecnun şarkılarını da dinliyorum 
''Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim,sendeyim.''
''Sevmeyeni hadi bırakın doğasına''
''Bize bir adım gelene biz bir ömür gideriz''
''Son bir dilek alacağım var kayıp giden yıldızlardan''
''Yaşamaksa yaşadım lakin, canımın çoğu kaldı sende''
''Elif kaşlarını çatar, gamzesi sineme batar''
''Ey göklerin yıldızı benim farkımda mısın ?''(Karadeniz şivesiyle okunacak)
''Sen olmasan gelemezdim  sevemezdim bu şehri ,anlamazdım dilinden''
''Bana seni seven bir kalp bile bırakmadın''
''İster güneş ol yak beni ,yağmurum ol ağlat beni''
''Cilalanıyor ruhum İstanbul sağanağında''
''Dertlerimin dermanı ol hercai''
''Bir aşk mı çare olur zaman mı söyle..''
''Bİz hiç alışmadık bir kalıba uyamadık,bir birimizden başka bir dala konamadık''
''En sevdiğin şarkı yalansa,hayatın filmi hayatsa ''
''Yüreğim daldan düşen bir yaprak,gözlerim gökten kopan bir yıldız''
''Aynı gökyüzünde ayrıydı güneşin''
''Gökte ay ondört ben dolunay son hatıramı sinene sar''
''Bİr hayaldi sanki bir macera,yıkıldım kelimeler paramparça''
''Yoluna ektiğim sevgi çiçeklerim unutulup mu soldu''
''Zamanla alışırım unuturum dedim yanılmışım,senden sonra kendi yoluma gidemedim sen de takılı kalmışım''

Pc de binlerce şarkı var bu gün biraz göz gezdirdim de hiç dinlemediğim parçaları bile eklemişim listelere.Abuk sabuk bir yığın şarkı var kimin söylediğini bilmediğim şarkılar.Çok güzel parçalar da var tabi.İçlerinde severek dinlediklerimin içlerinden cümleleri cımbızladım ve post yaptım bloguma ..Tamam kolaya kaçtım evet ama eğlenceli oldu ne yapayım...

Ara ara yeni nesil de güzel sözler yazmış şarkılara.Bazılarının yalnız müziği güzel bazılarının sözleri alıp götürüyor sizi farklı diyarlara.Ben müzik dinlemeyi seven biriyimdir.Gerçi birilerine göre bu fena bir şey gibi algılanıyor ama seviyorum muziği,ritmi.Dans etmeyi de seviyorum ama zerre kadar kabiliyetim yok, ne müzik de ne dansta ne  resimde ne de heykel yapmakta :) Bildiğiniz yetenezSİZim ben anlayacağınız..Resim de aslında fena değilimdir ama geliştirmedim (niyetim de pek yok) bu dalda kendimi.Dans konusunda da tek rakibim Yıldız Tilbe (ciddiyimmmm gülmeyin)

Müzik ayrımı yapmam ruh halime göre takılırım öyle! Ama ne kadar bunalım takılırsam takılayım arabesk dinleyemedim Bir keresinde M.Gürses şarkıları buldum dedim tüm albümü dinleyeceğim millet dinliyor benim onlardan eksiğim ne dedim ama 3.şarkıda fenalık geçirmeye başladım ve pes ettim (kimseye tavsiye etmiyorum asla denemeyin) onun dışında,yabancı müzik,Türk Rock,TÜrk Halk müziği favorilerim içindedir.Tarkan,Rafet,Mazhar(M.F.Ö),Erhan Güleryüz,Erkan Oğur,Barış Manço,Feridun Düzağaç,Emre Aydın,Manga ve şimdilerde de Mehmet Erdem asla sıkılmadan dinleyeceğim şarkıcılar.

Müzik konusu uzun, hatırlatın bir ara karşılıklı sohbet edelim bu konuda ama şimdi ben gidiyorum.Bu aralar fazla takılamıyorum buralara özlediniz mi beni ..Ben özledim aslında bir çok sosyal paylaşım sitelerinde boy göstermeyi (kelime bulamadım idare edin )bloga ara ara yazı girip çıkıyorum.Bir de kısa süreli sohbetler ediyorum ve çıkıyorum.Umarım uzun sürmez bu durum da ben kaldığım yerden devam ederim buralarda yazmaya ...Görüşürüz ,güzel dünlere...Sevdiğiniz kadar da sevilin inşaallah...Hatta sevmeseniz de sevilin ya zarar gelmez sevilmekten :) Özleyin beni he mi ! (He mi yi çok seviyorum )

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mektubum Var!

   Yine  yıllar  öncesine  geri   dönüp bi anımı yazacam annemin de  bu yazımı okuyacağını bile bile:) Hoş belki de bunca zaman sonra annem bile unutmuştur  bu olayı ,onun için ona da bi hatırlatma olur:))    Lise yıllarıyla ilgili bir yazım vardı hatırlayanlar olur aranızda işte yine aynı dönem içirisinde ben böyle aklım bir karış havada evden okula ,okuldan eve gidip gelirken gözüm bişey görmezken evdeki aile cemaatinden kopup aklımı fikrimi bir  kişiye odaklamışken farkedememişim hal ve hareketlerimdeki (sanırsam olumsuz) değişiklikleri...Odamdan çıkmamalar ,gizli telefonlar , herşeyin ben bilirim havaları ve beni sevenlere karşı ukala davranışlar almış başını gitmiş (hala hatırlamıyorum o derece kendimde olmama hali yani:)  her zaman derim aşk başa gelince akıl yıllık izne çıkar bu doğaldır:P) Benimle iletişim kurmaya çalışan anneme artık nasıl davrandıysam kadıncağızın demekki canına tak etmiş ki  sitem edeceğine ve didişeceğine  bana 4 sayfalık mektup yazmış ve defterimin için

Bir Bakar mısınız?

Bu bir kamuoyu yoklamasıdır ;) Blog yazılarını ara sıra ya da sürekli okuyan kaç kişi olduğunu merak ediyorum.Tamam farkındayım çok meraklıyım ama her şeyin temelinde merak yok mudur ;) Yazma konusunda kabiliyetli değilim malum ama bu yazmayı sevmememi gerektirmez dimi yani ;) Seviyorum yazmayı,okumayı uf bir de konuşmayı :) Neyse konu kim vurduya gitmesin lütfen sayfamı tıklayan herkes cevaplasın sorumu.Blog yazılarımı okuyor musunuz, okumuyorsanız blogumu neden açıyorsunuz kaardeşim? :)) 500'e yakın blogu izlemeye almışım bir o kadarı da benim blogumu izliyor görünüyor.Kaç kişinin gerçekten yazılarımı takip ettiğini merak ediyorum. . Yorum yazmadan geçmeyiniz kırılırım bilesiniz ;)

Gereksiz Bilgi ;) Bakalım Kim Ne Burcu !!!

  Tamam ya ne kızıyorsunuz bu kadar meraklıyım diye ;) Dünkü postla bi tezat oluşturmuş olabilir bu post ama merak işte..Yazacak konum kalmadığı için değil :) Sakın aklınıza öyle bişey gelmesin...Ben, herkes kendi özelliklerini (birileri uydurup yazmış) öğrensin diye böyle bişey yaptım..!! ;) Okuyun bakalım ''Aynı ben, aynı ben !'' diyecek misiniz ? :) ASLAN ERKEK:   Yufka yüreklidirler. O canı pahasına bile dişisini korur. Karizmatiktir. Kelimenin tam anlamıyla ''dişi''lerden hoşlanırlar. Aslanlar evlerine, ailelerine çok bağlı tiplerdir fakat bir gözleri de hep dışarıdadır. Eşlerinin çalışmayıp evde oturmasını isterler. Onlar sanki baba olmak için yaratılmışlardır ASLAN KADIN: Her zaman bakımlı, zarif, dikkatlidirler. Çok pratik, işlevsel bir zekaya sahiptirler. Gece hayatını severler. Yaşam zevkleri pahalı olur. Kendisine olan güveni son derece gelişmiştir. Özgürlüklerine düşkündürler. Erken çocuk sahibi olmaya pek yanaşmazlar. YENGEÇ ERKEK