Ana içeriğe atla

Takip Edilesi Bloglar! Bilginize..

Ara ara blog tanıtımı yapıyorum.Özellikle takip ettiğim blogları herkes görsün okusun istiyorum.Sizlerin de varsa özellikle takip ettiğiniz bloglar siteler sizler de paylaşın bizler de faydalanalım.Ben görünürde çok fazla blog takip ediyormuş gibiysem de eksiksiz yazılarını okuduğum blog/site sayısı sınırlıdır.Onlarda ana sayfamda görünüyor zaten.Onlardan bir kaçını burada yine yeniden paylaşmak istiyorum .Sizler de biz göz atın bakın haklı mıyım takip etmekte (ki haklıyım bundan şüphem yok )

-Gerçi onların reklama ihtiyacı yok ama okumayanlar varsa muhakkak okumaya başlasın diye paylaşıyorum
http://www.afilifilintalar.com

-Sizler de gezmeyi, yeni yerler görmeyi seviyorsanız ve bilgi edinmek istiyorsanız bu blogu muhakkak takip edin derim.Gidilen yerler ayrıntılı bir şekilde anlatılıyor .Gerçi ben gidip göremiyorum ama en azından görmüş gibi oluyorum onun için ilgiyle takip ediyorum bu tarz blogları
http://yabanadimlar.blogspot.com

-Kendi halinde sessiz sakin bir o kadar da güzel bir blog.Yazılar samimi ve gerçekçi.Ben hiç bir yazıyı kaçırmadan okuyorum bu blogda.
http://www.erkansen.com


-Takip listemde çok önceden de vardı ama ana sayfa listemden yeni yeni takibe aldığım bir blog.Fotoğraflı postlar ilgi alanıma girdiği için şimdi daha itinayla takip ediyorum sizlere de tavsiye ediyorum.
http://budelicocuk.blogspot.com



Yorumlar

cem dedi ki…
sırf "f" ile yazdığı için bile bakılabilir ilk bloga. neticede afilli idi kelam bizim lugatımızda emre aydın' a kadar. çok şükür düzeldi.
kahve telvesi dedi ki…
afilifilintalar hariç hepsini takibe aldım.. Harice nasıl dahil olacağımı bilemedim :(
elif dedi ki…
her zman ki gibi çok tatlısın adaşım ..son zmanlar yoğunluktan buralara uğraymaz oldum.selamlar :)
Budeliçocuk dedi ki…
Merhaba İltifat etmişsiniz..
İlginiz için çok teşekkür ederim efendim..:)

Saygılar..:)
Adsız dedi ki…
yazıyoruz, öyleyse varız. http://maddeninsanathali.blogspot.com/
Mahmut Yaşar dedi ki…
Güzel bloglar bazılarını takibe aldım. Öneriler için sağolun.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…