Ana içeriğe atla

Karelerim...

Ön cephe manzaramız

Arka cephe manzaramız( bir birinin zıttı mı ne)

Aslında fena sayılmazmış manzara...

Bazen gölgeler aslından büyük görünür!

Salamura yapan abi fotoğrafı

Soğuğa(zorluklara) direnenler var..

Sokak kedisi olamayacak kadar asil duruyor!

Bu kapakları toplamak cidden işe yarıyor mu bilmiyorum ama bahçemize biriktirme bidonu astık.

Yorumsuz...

Hamsi tavada güzel...

Rüzgara direnmeye çalışan dallar..

Misafir Peygamber devemiz..Videoya çektim ama yükleyemedim ..

Sen o yediğin çikolatadan çok daha tatlısın meleğim..

Ben ilkbaharı şimdiden özledim

Özgürlüğün tadına varın

Yorumlar

Volkan DENİZ dedi ki…
Çok iyi yoldasın devam et.. :)Özellikle son fotoğrafta "uçan martılar" yazmayıp, o martılara bakınca hissettiklerini yazmış olman bunu gösteriyor :)
Pabuc dedi ki…
Öyle yaptığım da mı olmuştur yaa,uçan kuşlar falan:)

Dün bir avm de hiç tanımadığım (hakkında pek bilgim olmayan) bir fotoğraf makinesine bakıp iç geçirdim :) Bir gün (umarım ömrüm yeter) daha güzel makinelerle fotoğraf çekerim inş :)

Sen çok iyi yoldasın mı dedin ,vay teşekkürler :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…