31 Ekim 2012 Çarşamba

Twitler ve RT'ler


Günün sorusu:İnsan birini sevdiğini nasıl anlar ? Alayım cevapları..

 :)) onu görmek istersin sürekli iletişim halinde olmak,görünce heyecanlanırsın,gözlerine bakmak isterken bakamazsın


 sürekli naptığını merak edip özlersin, yanındayaken bile özlersin, hiç bi hatasını görmez tam bi zombiye dönüşürsün :))


  Kapiyi calarken ,kim o derken Ben Geldim yerine Sen geldin varsa hayatimizda o is tamammm..


Bir şey olsa da (mesela biri hata yapsa da )laf manyağına çevirsek,saldırı oklarını o yöne çevirsek diye pusuda yatan tipler var

Ya insan gibi konuşmayı bilmeyenler en azından bir süre hiç konuşmasalarda kafamızdaki insan imajları sabit kalsa

İki Seçenek Var: Ya Kabeye yüreğini koymak, ya Kabeyi yüreğine koymak. Sen ikincisini yap, yüreğin yürüyen Kabe olsun.

Mükemmel olduğunu düşünen insanlar sizler için üzülüyorum ,işiniz çok zor her daim mükemmel görünmek için uğraş veriyorsunuz ,size de yazık!

iki seçeneğinde iyi olduğu durumlarda da seçim zor

Bile bile kötülük yapanların, sürekli aynı hatayla kalp kıranların İsmail Abi ağzını burnunu kırsın emi ;)

Hani siz edebinizden susarsınız da karşınızdaki de kendini haklı sanıp havalara girer ya o zaman keşke panter olaydım dersiniz ;)

Aynı hatada ısrar etmemiz ne kadar garip.Başkasında görsek aynı hatayı eleştirirz bi de ..tuhaf yaratıklarız vesselam

Her şeyi bildiğini sanıp bir de akıl vermiyorlar mı bitiyorum size ..Ne yaşadınız ki neyin aklını dağıtıyorsunuz

Zayıf insanların en çok kıskanılacak yanı istediklerini istedikleri kadar yiyebilmeleri

Sürekli tlf kaybeden, şarj etmeyi unutan ya da tlf açmayı unutan hatta tatilde gittiği yerde tlf unutan kişiye Pabuç deniyor :/


Saygılı olmak o kadar da zor olmamalı.En azından çeneni tutmak bile saygı olaiblir onu bile başaramayanlar var













Share:

1 yorum:

Profösör dedi ki...

Güzel twitler.. Sevmek, sevdiğini kaybetmekten korkarak yaşamaktır.