Ana içeriğe atla

Özlem Bir Şehri Sevdirirse!

Yaşadığım Şehirden...
Benim yüreğim ağzımda biliyorum çünkü atalarımızın sözünü bizzat kendimde görüyorum.Bir şey olduğu zaman korku bende tetikte bekliyor ve kalbimi anında ağzıma taşıyor.Yapıyor bunu hem de jet hızıyla..Bu gün buna kesin karar verdim. Neyyse....

Güzel rutin güneşli hoş bir gündü..Yarın en yakın arkadaşımın taşınmasından başka sıkıntım yok çok şükür.Sanırım onu yolculamaya gidemeyeceğim ;düşündüğüm zaman bile ağlıyorsam onu yolcularken olacakları düşünemiyorum...Onu da üzmemek adına gitmeyi düşünmüyorum yolculamaya..Gerçi o da ''Sakın gelmeyinn''diye her gün telkinde bulunuyor bize ,bakalım ne olacak...O'nu çok seviyorum (gerçi ona sürekli seni sevmiyorum nereden çıktın karşıma diyorum ama..) o da bunu biliyor.Gözlerimize bakarak bir birimizi anlıyoruz ,aynı şeyleri düşündüğümüz çok çok oluyor, aynı anda aynı şeyleri söylemelerimiz ....biz bir birimize mi benzedik ne ! Belki zevklerimiz renklerimiz farklı ama biz bir birimizi çok iyi anlıyoruz ve seviyoruz daha ne olsun bir dostluk için...Bana ne ne ya gitmeyeceğim onu yolculamaya :(

Burası benim bu şehirde en sevdiğim yerlerden biri.O bankta oturup denizi izlemeyi çokkkkkk seviyorum.Bıraksalar saatlerce orada oturmak isterim, hatta  iskelenin taşlarında otursam izlesem denizi ve dinlesem dalgaların sesini...aaah aaahh kimse de gelip yanıma ''Bacım sen deli misin, burada donacaksın kalk git evine ''demese (gülmeyin yaaa) otursam öylece dinlesem dalga sesleri  eşliğinde düşüncelerimi...

Bu fotografı çok sevdim bana çok şey anlatıyor

Güzel bir yer ama değil mi ?

Ağaç,deniz ve kum benim için yeterli ;)

Sahile bakan yerlerde yaşayanlar şanslı aslında ama ben yaşayamam deprem korkusu ağır basıyor bende

O uzakta görünen yerde oturup dalga seslerini dinleyerek dinlenmek fena olmaz değil mi?

Kuş kıskanılır mı ? Ben bu kuşu kıskanırım kim ne derse desin 



Yorumlar

H Hüseyin İŞBAY dedi ki…
inşl kardeşinle her daim kalpleriniz beraber olur buna inanıyorum...bunun yanında manzara,deniz ve sakin bir hava çok güzelmiş yaşadığın yer...eee bakarsın yolumuz düşer gelirsek o manzaraya karşı bi kahve ikram edersin kırk yıl değil seksen yıl hatırı olur artık orda içilen kahvenin...yüreğine sağlık...
Pabuc dedi ki…
/H Hüseyin İŞBAY,
İnşaallah ben de arkadaşımla bir ömür boyu görüşmeyi dostluğumu devam ettirmeyi istiyorum/isterim...

Buralara yolunuz düşerse tabi ki burada bu manzara karşısında kahve için hatta muhakkak için ama ben ikram ederim sözünü veremiyorum :) Ama yine de ya nasip diyelim...
H Hüseyin İŞBAY dedi ki…
Yani bi kahveyi bize cokmu goruyon...((((((
Elif Ayvaz dedi ki…
Kuşadası'na benziyor sanki burası.
Volkan DENİZ dedi ki…
Madem o kadar istiyorsun neden yapmıyorsun. Al eline kahveni alamıyorsan yak minik bir ateş közde kahveni yap al fincanı eline git o kayalıklara hem kahve iç hemde seyret. Duygularını da katarak dalga seslerini dinle...

Sonra da kalk giden arkadaşına sıkı sıkı sarılarak sevdiğini söyle ve uğurla...
kahve telvesi dedi ki…
Şimdi o bankta olmalıydım....
Pabuc dedi ki…
/Volkan DENİZ,
fotograftaki o manzaralı yer merkez sayılıyor ben ateş yakıp kahve yaparken görülürsem deli damgası yemez miyim ? yok deli damgası yersin diyorsan sen beni rezil olmam için gaza mı getirmeye çalışıyorsun söyler misin :))

Arkadaşıma sarılmak çok isityorum ama ağlayarak uğurlamak istemiyorum onu,zira bir zırlamaya başlarsam herkesi ağlatmadan susmam ;)

/kahve telvesi,

şimdi mi :))) Soğuk olur şimdi..

/H Hüseyin İŞBAY

Kahveyi kıskanmıyorum sizlerden başka sebeplerim var..Peki ben kahveyi ısmarlayayım siz de arkadaşlarınızla için :)
Pabuc dedi ki…
/Elif AYvaz,
yok değil Yalova burası :)
Volkan DENİZ dedi ki…
İçinden geleni yapmışsın. Varsın bir günlüğüne deli desinler...

Ağlasan da ağlatsan da, eğer bunu yapmazsan hep hüzünle hatırlayacak ve daha çok ağlayacaksın ama eğer yaparsan her hatırladığında hüzünle tebessüm edeceksin ama ağlamayacaksın. Aradaki farkı düşün ve kararını ver...
Pabuc dedi ki…
İçimden gelenleri yapsam önce ben kendime deli derim :)

Yİne dayanamam gider yolcularım sanırım,umarım erkenden kaçmaz görmeyelim bir birimizi diye :/
Adsız dedi ki…
babuc, yazın değildi beni ağlatan
: volkan denize yaptığın yorumdu beni mahveden..:(( herkesle beraber O vedalaşmaya kıyamadığın arkadaşında :kurban olsunlar senin o akan bir damla gözyaşına
Pabuc dedi ki…
Adsız,
Sen tahmin ettiğim kişi değilsin di mi ? Değilim de :) Arkadaşım gitmedi/gidemedi onun için ertelendi o hüzünlü sahne..şimdilik..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…