28 Ekim 2012 Pazar

Köyden

O kadar lezzetli ki H.'a kuzene hak verdim 2 kilo yenir bu elmelardan

Çatur çutur yenen elma ;)

Ah bir olmuş olsaydın, affetmezdin yerdim seni Hurma

Muşmula (biz tongel diyoruz) çoook sevdiğim bir yemiştir.

İki sevimli sebze yan yana ne güzel de yakışmışlar

Baba evi ve sebze bahçesi

Gel gel turşuluk biberlere geeeell

Köy ,hamaksız olmaz

Bu ayda bu süper üzümlerden kalmış olması ne büyük bir nimet benim için

Ağaçlar ne kadar güzelleştiriyor görüntüyü

Kışlık hazırlıklar...

Çok ayıp Pabuç,keyif sürmenin zamanımı alt katta iş bitmedi sen gelmiş burada saklanıyorsun

Kuzenin köpeciği.Kendi köpek ama adı Kurt.Beni hiç sevmedi kötü kötü bakıyor...Anladı ondan tırstığımı..

Söğüt ağacı altında vişne  yaprakları 

Bakın ağlayan gül 

Yağmuru dışarıda dinlemek/izlemek harika

Olsa da yine yesek

Bu sefer hız yapmadık,şükür

Köydeki hayvanların fotoğrafını çek diyen dost ,olmuş mu bu :)

Dede evi

Bir Karadenizlinin evinde olmazsa olmaz nedense bizim buralarda

Boğaz Köprüsünü hiç böyle görmüşmüydünüz.Kalp,kalp ;)

Son zamanlarda müzik listemde sabit olan şarkılardan BİRİ buyurun sizler de dinleyin :)

2 yorum:

Budeliçocuk dedi ki...

Önce Merhaba;

Resimler çok güzel,çok tanıdık..
Ve her bir resme binlerce hatıra yüklüyor insan..
:)

Pabuc dedi ki...

Merhaba hoşgeldiniz..

Evet fotograflar içlerinde binlerce düşünceyi duyguyu barındırıyor tıpkı şiirler gibi...

Ya Rabbim Şükür, 28 Kasım !

Nasıl başlasam da kendimi ifade edebilsem diye geçirdim içimden ...Sonra hatırladım ben sadece içimdeki sese göre davranan biriyim niye ne...