20 Ekim 2012 Cumartesi

Ben Yoruldum Senin Gücün Var mı Hala!

Gerçi Sıla'yı pek dinlemem ama bir gün bu videoyu gördüm ve çok hoşuma gitti.Sıla bu videoda kuzenimi hatırlattı bana.O da bu tarz giyiniyor ve bu tarz şarkı söylüyor ve onunda sesi dinlendirici/harika...Sonra videodan gözümü aldığımda şarkının da çok güzel olduğunu fark ettim ,o gün bu gündür müzik listemde 2. sırayı aldı.Malumunuz 1. sırayı Mehmet Erdem sahiplenmişti, hala da öyle...Bu aralar şarkılarla geçiştirebilirim blog postlarını ,şarkılar kurtarıcılarımız da olabiliyor bazen... Hadi size iyi dinlemeler..
Share:

4 yorum:

yüzügökyüzündeolanadamınsevgilisi dedi ki...

Bu kadının giyinişine ve makyajına bayılıyorum :)

Adsız dedi ki...

Dinliyorum ve Sıla eşliğinde yazıyorum yorumuda....Sesi çok güzel gerçektende,yumuşacık su gibi akıyor,sıkmıyor,dinlendiriyor insanı.....Ufak mola için teşekkürler,amma velakin durmak yok,yorulmak yok,yola devammmmmmmmmmmmmmm :)


Gelibolu17

Pabuc dedi ki...

Kadının kendi hakkında fazla fikrim yok ama bu videoda çok hoş çıkmış,söylemiş çok da güzel sade bir video olmuş...

İnsan yorulduğu zaman nefes almalı dinlenmeli ve düşünmeli en azından kendini...

İyi haftasonları...

GÖK-TÜRK dedi ki...

Sıla'nın iki tane hareketli iki tane şarkısı vardı.Onlar dışında Sıla bana gurbet olsun :)