Ana içeriğe atla

Salata ;)

Gecikti benim dışarı çıkmam..Ben de bir kaç şey karalayıp çıkayım dedim..şöyle oradan buradan yazayım bir şeyler bakayım

-Sevdiğim insanların ,sevdiceğimin biraz geveze biraz şımarık ve çok zeki olması çok hoşuma gidiyor.Kavga etsek bile içinde zekice şeyler oluyor sıkılmıyorsun ;) Gerçi kavga esnasında elimde ne var ne yoksa kafasına fırlatmak istediğim de oluyor ama neyse:)

-Bir de içten içe gıcık olmama rağmen yüz yüze bakmak zorunda kaldığım kişilerin olması ne sinir bir durum.Gerçi öylelerinden elimden geldiğince uzak durmaya çalışıyorum ama işte bazen karşılaşmak zorunda kalıyorum...Ya sabır deyip aynen onlar gibi yapıyorum ve sırıtıyorum...

-Bir de , yazılarımdan dolayı benim çok çok genç sananlar oluyor buna da şaşırıyorum arkadaşlar.Ben çocuk değilim hatta genç bile değilim ;) Bakmayın siz benim kafama estiği gibi yazıp karalamama aslında ben ağır başlı, sessiz sakin biriyimdir (artık kaçınız buna inanırsa!)

-Samimiyet benim hem en iyi yanım hem de zaafım sanırım.Samimi olduğum için pişmanlık duyduklarım oluyor hayatımda ama elimde değil ;keşke ilk göründüğüm gibi soğuk olabilsem insanlara karşı (tabi bazılarına karşı demek istedim)

-Bir de yanlış anlaşılmalardan kurtulmamız imkansız bunu anladım.Siz uğraşın durun isterseniz kendinizi doğru ifade edebilmek için ,karşınızdaki siz ne yaparsanız yapın istediği gibi/istediği kadar algılıyor sizi.Onun için olduğunuz gibi olun gerisini boşverin gitsin...Bu benim için de geçerli.

-Bir de Mustafa Ceceli ne sevimli/efendi bir şarkıcıdır böyle ,değil mi ? Bir insana gülümsemek bu kadar mı yakışır..Şu  şarkısı da pek hoş ...Şimdi tv de çıktı da onun için paylaştım bunları da..

-Güzel bir Pazar günü geçirin inşaallah..Ben de tabi.Tüm yaşadıklarımızda ve yaşananlarda doğruları görebilmeyi nasip etsin Allah hepimize..Hata yapmak insani bir şey ama hatalardan dönebilmektir önemli olan..Hadi görüşürüz dost olabilen yürekler..

-Çocuk yanımın ölmediğini görmek ne büyük nimet!...

Yorumlar

ZîŞuuR dedi ki…
O zaman aynı ben gibisin herhalde. Bu resmi kopyalayabilirmiyim (çok beğendim de :P)?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…