Ana içeriğe atla

Her Şeyin Hayırlısı Olsun En Hayırlı Zamanda

Kendinizin bile unuttuğu hayalleriniz vardır düşüncelerinizin kenarlarında köşelerinde.Sonra bir gün bir şey olur ya da biri çıkar karşınıza ve o gizlilere ittiğiniz hayallerinizi/yapabileceklerinizi ama ertelediklerinizi hatırlatır size.Bir hamle yaparsınız ve adım atarsınız hayalinizi gerçekleştirebilmek için.Ve olmaz...Bir şeyler yine engel olur ve hayaliniz yine arkalara itilmek üzere çekilir sineye...Belki bir süre sonraya gerçekleşecektir ya da hiç bir zaman gerçekleşmeyecektir.Bir şekilde gerçekleşmemiştir, siz inanmış olsanız da gerçekleşeceğine...Vardır bunda da bir hikmet dersiniz ve bütünü göremediğiniz için yine sessizliğe bürünürsünüz kalbiniz buruk.Her şeyin hayırlısını ,hayırlı olacağı zamanda isteyen de sizsinizdir ve beklersiniz...Umudunuzu da hayalinize katarak...

Yorumlar

cem dedi ki…
bir de varmış her şeyde bi hayır...

o resim de ne kadar güzelmiş öyle.
GÖK-TÜRK dedi ki…
Allah' tan ümid kesilmez.Vardır elbet bir bildiği...
Volkan DENİZ dedi ki…
Belki de yapabileceğni düşündüğün, yapmayı düşündüklerinin en zorudur. Bazen doğruyu seçmek te mühimdir. Ya da doğru yöntemi kullanmak.
Hayallere ulaşmak adına...
Pabuc dedi ki…
/cem,
evet biz algılayamasak da muhakkak vardır..

Resim beğendiysen al senin olsun:)

/GÖK-TÜRK;
Şüphesiz..

/Volkan DENİZ,
Ben denedin zoru da kolayı da gerçekleşmiyor vardır bunda da bir hikmet :/
Erdi Karadeniz dedi ki…
Hep böyle olmuyor mu? Hayallerimizin önünde hep bir engel oluyor. Ama inancı yitirmemeli insan. Çünkü hayallarin gerçekleşebilme ihtimali inançla mümkün; yoksa ihtimal bile olmaz.

Her şeyin hayırlısı hayırlı olacağı zamanda olsun inaşllah ;)
elif dedi ki…
kaybettiklerimin arkasından baktığımda hep düşünüyorum vardır bir hayır diye....ve bu düşüncemdem hiç vazgeçmedim umutla hep bir sonrakini bekliyorum...sevgiler pabucum :)
Adsız dedi ki…
acep bazane de elimize düşen firsatı değerlendirmekde açizmi kalıyoruz?yanı riske girmekden korkuyormuyuz?derlerya insanın kendine yaptığı kötülüyü kimseler yapmaz diğe;)) selamlar
Pabuc dedi ki…
/Erdi Karadeniz,
Hayaller yoksa tutunacak dal da kalmıyor sanırım...Her şeyin hayırlısı :)

/elif,
sevgiler bizden de sana adaş :) Teşekkürler güzel yorumun için..

/Adsız,
riske girsek de gerçekleşmeyenlerden bahsetmiştim ben ama...
ZîŞuuR dedi ki…
Bu yazını okuyunca aklıma nedense "umudunu kaybetme" filmi geldi :)
Rabbim hakkımızda hayırlı olanı versin amin.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…