26 Ağustos 2012 Pazar

Köfteci Yusuf


Dışarıda yemek yemeyi pek sevmiyorum (at,eşek,kanguru eti yememek için ) Gerçi Eminönü'nde balık ekmeğe hayır demem ama genel anlamda dışarıda yemek konusunda korkulara sahibim.Temizlik konusunda pek de titiz bir millet sayılmayız malumunuz.ekmek fırınlarının hali ortada haberlerde görüyoruz hallerini.Lokantalarda at etleri domuz etleri satışlarını da duymuş milletiz onun için korkmak da haklıyım diye düşünüyorum.

Bulunduğum şehir küçük bir yer olduğu için zaten çıkıp farklı yerlerde yeme şansınız çok fazla olmuyor.Gidebileceğiniz yerlerin sayısı belli buralarda.Bunlardan biri de temizliği konusunda şüphe duymadığımız müşteri sayısını gün geçtikçe arttıran ,hızlı
temiz,güler yüzlü hizmet veren ''Yusuf'un Yeri'' ailenizin köftecisi...Merkezi Bursa Orhangazi'de olan, bir şubesi de Yalova da olan nezih bir mekan.Olur da buralardan geçerseniz gönül rahatlığıyla muhakkak uğrayın diyebileceğim bir yer.Yemekler gözünüzün önünde pişiyor ve fazla beklemeden masanıza geliyor.Bu arada buranın kaymaklı ekmek kadayıfı da çok meşhurdur bunu da dip not olarak belirteyim.

Gelir ve uğrarsanız ''pabuç''demişti geldik der bana da dua edersiniz...Yok beğenmez arkamdan söylenir benim de kulaklarımız çınlatırsanız ben de sizin kulaklarınızı çınlatırım bilesiniz!...

Hadi size iyi Pazarlar ,yeni bir yazıyla görüşmek dileğiyle...
Bu sürekli olan bir durum mu bilemiyorum ama ben gördüğümde  korkmtum.Yangın var yangın var diye bağırasım bile geldi o derece yani!.O değil de masadaki abi hiç tepki vermedi ya ona çok şaşırdım.Abi yanıyoruz sen hala midenin derdindesin ya ,olacak iş mi !

Share:

10 yorum:

Ercan Acar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pabuc dedi ki...

Evet ya sen yazınca doğru buldum sakın ola ''Pabuç''önerdi falan demeyin yemeği yemeden atılmayın mekandan :) Nette reklamınızı gördük deyin bu daha garanti :)

cem dedi ki...

ŞİMDİ ORHANGAZİ' Yİ Mİ yalova' yı mı önerdin? anlamadım ben ..:)

Pabuc dedi ki...

Yok Köfteci Yusuf'u nerede görürseniz hemen durun yemek yiyin demek istedim :)Orhangazi ya da Yalova ya da İzmit hiç farketmez...Ama Yalova iyidir :)

Neşvünema bulmak.. dedi ki...

Tavsiye için teşekkürler canım. Aynı hassasiyet içerisindeyiz ve bu yüzden çoğu zaman dışarıda yemek yemeğe cesaret edemiyoruz. Bundan sonra TR geldiğimizde nereye uğrayacağımızı biliyoruz artık ;))

Pabuc dedi ki...

Dışarıda yemek yemek cesaret istiyor.Pislikler rezillikler tv lere düşmeye başladıktan sonra...Türkiyeye gelince bekleriz :)

kahve telvesi dedi ki...

Ya buralar bana uzak .Eve servisleri yok mu acaba, şöyle İzmir'e falan :))

Pabuc dedi ki...

Vardır heralde :D ama uzun sürer gitmesi

FASLI dedi ki...

Bursa'lıyım ve Köfteci Yusuf gibi müesseseleri çok seviyorum. Et olsun gerisi yalan:)) Bursa da et üzerine nam yapmış, kaliteli, temiz çok yer var...Senin şansızlığın bursada yaşıyor olmaman :))Sevgiyle...

Pabuç dedi ki...

Bursa ve İskender ne kaadr yakışıyor bir birine :) Bursaya yakınız ama fazla gidip gelemiyoruz malesef..yemekleri konusunda haklısın :) Bursa güzel şehir..