25 Şubat 2012 Cumartesi

Hediyeleri İçin http://www.kadiningazetesi.com/'a Teşekkürler !

Netten ilk hediyem elime ulaştı çok şükür.Twitter da Sevgililer günü atılan bir twitte bu siteye üye olun ilk 100 kişiye hediye gönderelim diyordu şansımı denedim ve kazançlı çıktım :)
Site yöneticileri tarafından Armine'den bir eşarpla hediyelendirildim çok da sevindim (yüzümde güller açtı tıpkı eşarpta ki güller gibi) Tekrar teşekkürler http://www.kadiningazetesi.com/
Not:Resimdekinin ben olmadığımı söylememe gerek yok sanırım

8 yorum:

eviminnuru dedi ki...

iyi günlerde kullan çok hoşmuş
sevgiler

tio dedi ki...

eşarp güzelmiş:) tebrikler...

***Gelibolu17*** dedi ki...

Güle güle kullan canım hediyeni :)
Resimdekini sende sanabilirdik uyarı için teşekkürler :)
selamlar

Profösör dedi ki...

Hayırlı uğurlu olusun..

SİHİRLİTORBA dedi ki...

güle güle kullan canım ;)

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

İyi günlerde kullan canım.Şansın daim olsun.
Sevgiler:)

Kâzım Mızrak dedi ki...

:) Hayırlı olsun :) Pabuç can..!

Pabuç dedi ki...

Teşekkürler dostlar
Rabbim çok daha güzel hediyelerle sizleri de sevindirsin inşaallah...

İnsan Bu Dünya'ya Dar !

Ne kadar da Vivaldi bi insan :)  Hani dalıyorsun uzaklara da başka bir dünyanın içinde buluyorsun ya kendini ne güzel bir nimettir o ; h...