16 Ocak 2012 Pazartesi

Beğendim...!

Her zaman sadelikten ve spor tarz giyimden yana oldum.Çok uçuk renkleri hiç kullanamadım kıyafetlerimde.Mavi-kahve rengi -yeşil ve tonları arasında gidip geliyor kıyafet renklerim.Ara sıra pembe ve kırmızı da katılabiliyor aralarına(çok nadiren de olsa)Bu kıyafet ve aksesuarlar hoşuma gitti ben de post gireyim dedim şu karlı kış gününde .Gerçi benim blog yazılarıma biraz ters gibi ama renk katılmış olsun postlara :) Ben çok beğendim bakalım sizler de beğenecek misiniz ...! Erkek kıyafetleriyle ilgili post da başka zamana inşaallah ;)
rengi güzel kendi güzel :)

Harika..
Pardon bunu yanlışlıkla ekledim
ama ne kadar şirin değil mi!
Ne giysen yakışırsın bunun yanına;)
Ben renkleri beğenmedim bu Japon tarzı pantolonların
ama kendilerini beğendim
peki siz?

Çok çok güzel ..Ne becerikli insanlar var dünyada :/





,
Güzel bir şemsiyeyle tamamlanır kıyafetler
 (herhalde yoksa niye böyle güzel desenler verilsin ki)
Biri dışında üçünün desenini çok beğendim.

Gayet hoş bir  bluz

                                                                           
Eh işte fena sayılmaz
Gerçi oluşturduğum kıyafete uyuyor mu emin değilim ama gayet hoş bir ceket..
Bana biraz (bir hayli) pahalı geldi ama çok beğendim paylaştım.
Şık bir çanta.En azından benim için şık..

Çok severim yelekleri.Deri tercihimdir ama bu da pek şıkmış

Not:Resimlerin tümü google görsellerden bulunup eklenmiştir posta biline.
                                                                     
                                                                       

                                                                       
                                                                           
                                                                             
                                                                                 
Share:

6 yorum:

GÖK-TÜRK dedi ki...

Çizme,saat güzel ayrıca alttaki yeşil pantalon da güzel.Diğerleri foss :D

inziva dedi ki...

saat on numara...
arabaya diyecek laf yok..
çanta güzel..
eşarplar şık..

Volkan DENİZ dedi ki...

Tamam anlaşıldı durum. Senin canın gerçekten çok sıkılmış.. :)

Pabuç dedi ki...

/GÖK-TÜRK ,
sen şimdi o kadar uğraştım aradım buldum bunca şeyi ve bunları mı beğendin yalnız :) Uğraştığıma değmemiş desene:)

/inziva,
saat çok güzel cidden yaa :)

/Volkan DENİZ,
evet biri beni anladı :)

Profösör dedi ki...

:))....

Anlayamazsiniz dedi ki...

selamun aleykum

kusura bakmada senin bloguna hic yakistiramadim,sendemi papuc diyesim geldi?zati etrafimdaki cabut,mal,marka hastalarindan bikmisim sende buraya etek neyim eklemissin.hic olmamais.elestirilere aciksindir umarim bugun.