Ana içeriğe atla

Pabuç Döndü Ahali..!(şşş döndü derken lütfen yanlış anlaşılmasın) ;)

Benim de kelimelerim/cümlelerim var ortaya karışık...

Tevekkül,tevazu,şükür,şaşkınlık,heyecan,tebessüm,huzur,dostluk,yay,yenilik,kendi olmak,içe dönüş,adalet,yabancı müzik,farklara saygı,uzun sohbetler,bakışlarla anlaşma,tanımaya çalışmak,gizli iyilikler,saf sevgi,hayvanlar,çocuk saflığı,olgunluk,ders çıkarabilme,yazmak,dinlemek,gece,papatya,umut,korku,saygı göstermek,mutlu etmek için gayret,paylaşmak,yeşil ve mavi, hataların farkında olmak,eksiklikleri tamamlaya çalışmak,kendiyle dalga geçebilmek,haddini bilmek,küçük şeylerle mutlu olabilmek,affetmek,çabuk geçen asabiyet,yerinde gamsızlık,çok kişi tanımak,okumak,farkı görebilme,kendini manevi olarak geliştirmek,bilerek yaşamak,amaçlarını iyi saptamak,ezmemek,yerine koyabilmek,hayatta ritminin olması,görebilmek(hissedebilmek),eksikliklerini bilmek ona göre davranmak,mükemmele oynamamak,kendiyle barışık olmak,fıkraları anlamak,deniz,zürafa,belgeseller,kurallara sıkışmamak,bilmediğini kabullenebilmek,faydalı merak,siyahiler ve Kızılderililer,doğallık,köy hayatı,dere,bahçede kahvaltı,hatırlamak/hatırlanmak,sitem etmemek,araba kullanmak ama çok hız yapmamak,renkleri sevmek ama fazla renkli giyinmemek,kot,spor ayakkabı,fazla dikkat çekmemek,tanımadan açılmamak,kişiyi kendin gibi bilmek/ya da kendinden iyi bilmek,şarkı sözü ezberleyememek,zandan uzak kalmak/konuşmadan yargılamamak(mümkünse hiç yargılamamak)sözlerin tutarlılığı,sevmek,kızgınlıklarını unutabilme kabiliyeti(!),tanımadıkların için bile iyi temenni ve dualarda bulunmak,duygularını paylaşabilemek,ani tepkiler,çabuk arkadaş edinme,sıkılma,gülmeden uzun süre duramama,ölmekten korkma,kahvaltıya dayanamama...

Yorumlar

İ.x.İ.r dedi ki…
Hoş geldin canımmmm :)))
Ρɑɓuç dedi ki…
Hoşbuldum seni görmek ne güzel :)
đerkenαя dedi ki…
Tebessüm ettirdi kelimelerin, hoşgeldin canım :)

Cuma'n mübarek olsun, dua ile daima :)
Yusufsan21 dedi ki…
Hoş gelmiş. :)
kamikaze dedi ki…
hoşgeldin canımmm:)
Ρɑɓuç dedi ki…
Derkenar,
senin de umarım hayırlarla geçmiştir Cuman ...

Yusuf,
teşk:)

kamikaze,
tşkler :)
Volkan DENİZ dedi ki…
Bu ne güzel bir dönüş yazısıdır. Yaratıcı düşüncen süper. Hoşgeldin o zaman. :)
Ρɑɓuç dedi ki…
Teşekkürler,hoş buldum sayenizde :)
ayse dedi ki…
Hoşgeldinn, sendeki kelimeler çoğu insanda olsaydı, dünya cidden en azından şimdikinden çoookkk daha güzel bir yer olurdu. :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Öğretmenimizle Eğitim-Öğretim Üzerine Röportaj

Röportaj: Pabuç - Aslı Öğretmen
Sevgili blogger dostlarım; Bundan böyle bloğumuzda röportajlara da yer vereceğim.İlk konumuz toplum olarak geleceğimizin oluşmasında temel taşlarımızdan olan eğitim-öğretim kurumlarımız  ve sorunları. Ne yazık ki; eğitim sisteminin çarpıklığından doğan sorunlara temel çözümler getirilmez ise, geleceğimizin risk altında olduğunu söyleyebiliriz. Çocuklarımızın, kimlik, kişilik, kariyer sahibi olmalarını bunun yanında insanlık idealinde hizmet etmelerini esas alan müfredatların öğretim ve eğitim alanında reformların yapılması gerektiğine inanmaktayız. Bu reformlar  ancak zihniyet değişiminin yapılmasıyla gerçekleşebilecektir. Yaşadığımız şehirde, bir ilköğretim okulunda  öğretmenlik yapan bir öğretmenimizle, eğitime dair kısa bir söyleşi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.  Fen Bilgisi öğretmenliği yapan "Aslı Öğretmen" bizim ricamızı kırmayarak söyleşi sonrularımızı blog okuyucularımız için bize içtenlikle cevaplandırdı. Bundan ötürü kendisine teşe…

Gözlerim Dalıyor

Gözlerim dalıyor içimde var olan uzaklara.... Noktasını koyamadığım cümlelerime ve ünlemi eksik olmayan düşüncelerime...
Gözlerim dalıyor, Yaşantım içinde bir tarafa ötelediğim Hayallerime..
Gözler dalınca bir tanıdığın gelir derler büyükler, Benim gözlerim dalıyor; beni ben yapan düşüncelerime,sevinçlerime,tebessümlerime..
Gelin ve hiç gitmeyin! Yaşadıklarımın yanında siz de hep yer alın; ötelediklerim,düşüncelerim,tebessümlerim,hayallerim... Beni ben yapan hislerim...


Teşekkürler Rabbim !..

En eski günlerden başlamayacağım bu sefer zira yaş artık tamamen kemale erdi sayılır eskilerden de iyice bi uzaklaştım...
Öyle :" Bir Kasım akşamı doğmuşum..." gibi tamamen klişe şeylere de başvurmayacağım söz!.

Eskiyi yad ettikçe içimi acıtan gerçekleri hatırlıyorum onun için herkesin sürekli dile getirdiği şeyi yapıp anın içinde yaşamaya çalışıyorum, zaten hayal kurmayı yıllar önce bırakmıştım: hayatın gerçekleriyle hayallerimin uyuşmadığını fark ettiğimde..

Çok güzel bir ailem oldu büyürken ve dünyada arayıp bulamayacağım denklikte de bir sevdiceğim ve canlarım...çok şükür ,hep şükür ,sonsuza kadar şükür...

Hayat işte öyle ya da böyle geçiyor herkese ayrı mekanlar ayrı ortamlar ayrı yardımcılar ayrı düşmanlar ayrı imtihan soruları verilmiş herkes bir telaşın içinde yaşayıp gidiyor..Felsefik şeyler yazmak istemiyorum tüm roman olmaya aday hayatlara saygımı sunuyorum buradan ....Yaşayın la yaşayın son nefesinize kadar doyasıya...Gülümseyin, kızın bağırın çağırın sonra pişma…