8 Aralık 2010 Çarşamba

Blog Tanıtımı !

Yeni bir blog..Ben izlemeye aldım size de öneriyorum..
Faruk kardeşimiz geleceğin avukatı olmak için okuyan bir dosttur..İyi de biridir benden demesi..Yazıları da gayet iyi...Nereden mi biliyorum çünkü bundan önceki sitesini de takip ediyordum.
O site çökünce blogspota geldi kendisi :) 
Hayırlı olsun diyorum ve sizleride bu kardeşimizin blogunu izlemeye almaya davet ediyorum..Dikkate alacağınızı da biliyorum :) 
SEvgiler...
                                        http://farukozcan.blogspot.com
Share:

5 yorum:

faruk özcan dedi ki...

ablacım tanıtımın için teşekkür ederim :) bu güzel iltifatlara layık olabilmek için çalışacağım :) Allah razı olsun senden

Ali dedi ki...

Merhaba http://friendfeed.com/blog-takip Buraya da ekledim. İyi çalışmalar dilerim.

faruk özcan dedi ki...

Teşekkürler Ali abi :)

SİHİRLİSEPET dedi ki...

izlemeye aldım bile cnm :)

Bloglarim dedi ki...

Blog Siteleri / Blog Ekle / Blog
Toplist / Blog Site Tanıtımı / Blogunu Ekleme / Blogunu Tanıt / Blog Rehberi /
Blog Kaydet / Blog Dizini / Add Submit Suggest Submission